امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

فال روز شنبه 20 مرداد 1403


1403/05/20
کد خبر : 2408897
دسته بندی : فال
تعداد بازدید : 71 نفر

● متولد فروردین (بره):

فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. امروز برخلاف همیشه، احساس بی‌ارادگی می‌کنید و در این فکر هستید که کنترل اوضاع از اختیار شما خارج شده است، به هر قیمتی که شده به این احساس خاتمه دهید و نبض زندگی را در دست بگیرید.   روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق ممکن است در نگاه اول ناراحت‌کننده به‌نظر برسد، با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد.  ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و یکی از دوستان یا اعضای خانواده را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

از همیشه سرحال‌تر هستید و انرژی و نشاط زیادی دارید، از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصت فراغتی برای خودتان پیدا کنید.  کار مهمی باید انجام دهید، اما مدتی است که انجام این کار را به آینده واگذار می‌کنید. اجازه ندهید انجام این کار بیش‌از‌حد ذهن شما را به خود مشغول کند. با اطرافیان مشورت کنید و برای انجام این کار آستین بالا بزنید. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا  عشق‌ زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری کنید. فکری به حال افزایش مهارت‌های خود بردارید و با گسترش دامنه‌‌ توانمندی‌‌هایتان، درهای جدیدی را به روی خود باز کنید.   قرار است مهمانی کوچکی ترتیب دهید و در این مهمانی در کنار دوستان و آشنایان حسابی تفریح خواهید کرد.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

ذهن آشفته‌ای دارید و فکرهای زیادی آرام و قرار از شما گرفته شده است. اجازه ندهید این شرایط در آینده ادامه پیدا کند. با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید و به آشفتگی‌های ذهنی خود پایان دهید. یکی از آشنایان نیازمند کمک شماست. هر کاری از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. مطمئن باشید ایشان لطف شما را بدون پاسخ باقی نمی‌گذارد و در آینده‌ای نزدیک محبت‌هایتان را جبران می‌کند. مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید، ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید. رفتار ناپسندی دارید و اطرافیان را رنجانده‌اید. ادامه این رفتار چیزی به غیر از انزوا برای شما به دنبال ندارد. قبل از اینکه این روحیه زمینه تنهایی شما را فراهم کند، رفتار خود با دیگران را اصلاح کنید و رابطه‌ای سالم و دوستانه با اطرافیان برقرار نمایید. اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید و خاطره بد این اشتباه را دائم در ذهنتان مرور می‌کنید، این وضعیت به غیر از ناراحتی و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه به جای اینکه دائم به این اشتباه فکر کنید، از آن درس بگیرید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطاست. قرار است برای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان کار مهمی را انجام دهید اما توان انجام این کار را ندارید و این وضعیت امروز زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌ زندگی‌تان را فراهم می‌کند. در نتیجه قبل از اینکه دلخوری ایشان از شما بالا بگیرد، در اولین فرصت از وی دلجویی کنید و از ایشان درخواست نمایید توقع‌های خود را در حد توان شما پایین بیاورد.

● متولدین تیر (خرچنگ):

  مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و خوردن غذاهای مضر را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه حواستان را به انجام کارها جمع کنید چرا که احتمال سهل‌انگاری شما وجود دارد. روحیه ولخرجی دارید و اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی نیستید. این روحیه را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که قسمتی از درآمدتان را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. همسایه‌ها در منزل یا محل‌کار آن‌گونه که انتظار دارید با شما رفتار نخواهند کرد، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید در چند روز آینده همه چیز درست خواهد شد. روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و از عشق بی‌پایان همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بهره خواهید برد. فراموش کرده‌اید که وقت طلاست و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته ‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید. موقعیت چشمگیری برای موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. احساس می‌کنید که روزگار به شما سخت گرفته و اوضاع خوبی ندارید. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا این شرایط در چند روز آینده تغییر می‌کند.

● متولدین مرداد (شیر):

امروز علائم بهبودی بیماری مزمنی که به آن گرفتار هستید را مشاهده خواهید کرد. این وضعیت ادامه پیدا می‌کند و در چند روز آینده سلامت کامل خود را بدست می‌آورید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت می‌شوید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید.  علاقه‌ای به حضور در میان جمع ندارید و تنهایی را به مهمانی‌های شلوغ ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. به خودتان وعده‌داده‌اید که کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت پیدا کنید، اما نقشه‌هایتان نقش برآب می‌شود و کار ضروری پیش می‌آید. این کار را انجام دهید و پشت گوش نیندازید. با این حال غم به دل خود راه ندهید زیرا در چند روز آینده فرصتی برای استراحت مهیا خواهد شد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان احساس می‌کند که مانند گذشته به ایشان اهمیت نمی‌دهید و از چشم شما افتاده‌است. قبل از اینکه این احساس به ناراحتی عمیقی تبدیل شود، امروز هدیه‌ای برای عشق‌ زندگی‌تان خریداری کنید و با تقدیم این هدیه به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه به وی اهمیت می‌دهید. احساس می‌کنید زمان متوقف شده و روز طولانی و خسته‌کننده‌ای را در پیش رو دارید، در چنین شرایطی سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند و کنید و مجالی برای کسالت و بی‌حوصلگی باقی نگذارید.

● متولدین شهریور (سنبله):

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که اصلا انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و به لطف پولی که به دستتان رسیده، روزی سرشار از خوشی را ادامه دهید. برای کسب آرامش بیشتر، قسمتی از وقت امروز را به کارهای خیر و انسان‌دوستانه اختصاص دهید. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. کدورت‌ و دلخوری که میان شما و یکی از آشنایان ایجاد شده را به باد فراموشی بسپارید و به یاد داشته باشید که بخشش از بزرگان است. پدر یا مادر درخواستی از شما دارند، در اولین فرصت این خواسته را برآورده سازید.

● متولدین مهر (ترازو):

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. اتفاق غیر منتظره‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. با اتفاق‌های جدید کنار بیایید و انعطاف بیشتری در زندگی داشته باشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. روز بسیار خوشایندی برای عاشقی آغاز کرده‌اید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و صفا را در کنار همسر یا عشق‌ زندگی‌تان تجربه خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و اجازه ندهید لحظه‌های باارزش زندگی شما مانند برق و باد از جلوی چشمتان گذر کند.

● متولدین آبان (عقرب):

مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شماست،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید.  کار بسیار پسندیده‌ای را انجام داده‌اید، اما کسی از این کار شما خبر ندارد، به همین دلیل فردی این کار را به نام خودش تمام خواهد کرد. در چنین شرایطی اجازه ندهید کار پسندیده شما به نام دیگران تمام شود و تواضع و فروتنی را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت کنید که تنها شما از عهده انجام این کار پسندیده بر می‌آیید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد، به صلاحتان نیست که به این مشاجره دامن بزنید و با گذشت و فروتنی به عشق‌ زندگی‌تان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ای هستید و از این مشاجره چیزی به دل نگرفته‌اید.

● متولدین آذر (کمان):

  احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  مدتی است قصد انجام تغییر مهمی در زندگی خود دارید. با این حال تاکنون شرایط مناسبی برای این تغییر مهیا نشده. در چند روز آینده بخت با شما یار می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا به این تغییر، جامه عمل بپوشانید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سبک جدیدی را در زندگی در پیش بگیرید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده در میان بگذارید ولحظه‌های شادی را تجربه کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.  روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز کار ناتمامی باقی نمانده باشد.

● متولدین دی (بز):

افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. با گرفتاری مالی روبه‌رو می‌شوید. برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید. با این حال پولی که قرض می‌کنید را به‌سرعت باز پس دهید و ثابت کنید که انسان خوش‌حسابی هستید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبه‌رو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود. امروز فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید و وضعیت شلوغ اطراف خود را مرتب کنید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید. اشتباهی که در گذشته انجام داده‌اید امروز گریبان شما را می‌گیرد. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید تا مرتکب چنین اشتباهی نشوید.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌‌های دلخواه به آرامش برسید. به گرفتاری مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. گرفتاری مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می‌آورند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد.  به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. روز شلوغی را در پیش دارید، اما غم به دل خود راه ندهید زیرا در انتهای شب به آرامش می‌رسید و تمامی کارهای شما به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای در می‌گیرد،‌ اما اجازه ندهید این مشاجره رابطه شما و این فرد را خراب کند و به هر قیمتی که شده، دوستیتان را حفظ کنید. امروز بیشتر از همیشه مواظب اعصاب خود باشید و جانب احتیاط را نگه دارید. در غیر این صورت ممکن است از کوره در بروید و برای اطرافیان دلخوری ایجاد کنید.

● متولدین اسفند (ماهی):

با مشکلی روبه‌رو می‌شوید. روحیه خود را از دست ندهید و این مشکل را پشت سر بگذارید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالی‌تان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد. فردی از شما درخواست پول می‌کند. این شخص بدحساب است و به صلاح شماست که پولی به ایشان قرض ندهید. اخبار فرخنده‌ای به دستتان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید.   علاقه زیادی به تنهایی دارید و امروز شرایطی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید.  عاشق شده‌اید و قصد دارید امروز عشق خود را با محبوبتان درمیان بگذارید. معشوق دست رد به سینه شما نمی‌زند و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد. مدتی است که احساس کسالت می‌‌کنید و مانند سابق انرژی ندارید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و روحیه‌ شما به میزان چشمگیری بیشتر می‌شود.

منبع: برترین ها

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2408897
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید