امروز شنبه 06 مرداد 1403

Saturday 27 July 2024

فال روز شنبه 13 فروردین 1401

1401/07/27
کد خبر : 23107
دسته بندی : روز
تعداد بازدید : 81 نفر

● متولد فروردین (بره):

بهترین زمان است تا ایده های ذهنی تان را بررسی کنید و قدم های بعدی را برای هدف های بزرگ تر بردارید. کار امروز را به فردا مگذارید تا فرصت هایتان از دست نرود. صبح هر چه زودتر از تختخواب بیرون آیید و کار خود را آغاز کنید بهتر است. اگر شریک زندگی تان با دلی پر از عشق به سمت شما آمد، با آغوش باز پذیرایش باشید. شما می توانید این رابطه را به هر شکلی که دوست دارید، پیش ببرید. برای ابراز علاقه متقابل به عشق تان یک هدیه برای او بخرید و غافلگیرش کنید. در مورد دوستی بهتر است قوی باشید و جلوی ظالم بایستید. از حجم کاری تان این روزها کم شده به جای دل نگرانی به فکر پیدا کردن راه های درآمد تازه باشید. کافی است کمی از خلاقیت تان استفاده کنید. در مورد خبری که می شنوید بیشتر تحقیق کنید. حقیقت با آنچه که شنیده اید فرق دارد.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

اگر تا به حال نشسته و منتظر بودید که خوشبختی در خانه شما را بزند، وقت آن است که خودتان بلند و دست به کار شوید. شما انرژی و ذکاوت لازم را درون خود دارید، کافی است آنها را نشان دهید. اگر از رابطه عاطفی خود راضی نیستید، باید شیوه خود را تغییر دهید. در حرف زدن خود محتاط باشید، سیاست بیشتری به خرج دهید و از رفتارهای افراطی خودداری کنید تا همه چیز بر وفق مرادتان پیش رود. اگر در تصمیم گیری های امروزتان دچار شک و تردید شدید، بهتر است که آن را به روز دیگری موکول کنید. چشمتان را روی رفتارهای زشت یکی از اطرافیان فقط به خاطر محافظه کاری نبندید. پس فردای روزگار او در حق شما بدتر خواهد کرد. فصل جدید در زندگی تان آغاز شده، نتیجه تلاش های دیروزتان را امروز خواهید دید و چیزی به دست می آورید که با هیچ پولی قادر به خریدن آن نیستید.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

امروز عزم تان را جزم کرده اید تا برای رسیدن به آرزوهایتان بجنگید. اما حواس تان باشد تا در این راه کسی را زخمی نکنید. هر چه خود را قوی تر نشان دهید بهتر است. امروز میان شما و عشق زندگی تان کمی دلخوری پیش می آید، دلیل آن عدم اعتماد شما به یکدیگر نیست بلکه شرایط بدی است که در آن به سر می برید. به جای این که از این موضوع دوری کنید، در موردش صحبت کنید و به دنبال راه حلی برای آن باشید. مطمئنا همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. خلوص نیت داشته باشید و در کارهایتان خیراندیش باشید. با شخصی به ظاهر هم که شده صلح کنید تا کارها روبه راه باشد. مسائل مالی آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود. نگران نباشید. اتفاقی در راه است. قصد شروع کاری را دارید. بدون تحقیق بی گدار به آب نزنید، وگرنه پشیمان می شوید.

● متولدین تیر (خرچنگ):

خودتان را برای مسائل کم اهمیت، آزار ندهید. امروز ممکن است که میان شما و اطرافیان تان اختلاف نظرهایی رخ دهد اما اهمیت چندانی ندارند و طبیعی ست. اگر فکر می کنید که راه درستی را در پیش گرفته اید، تحت تاثیر رفتار دیگران قرار نگیرید. میان شما و شریک زندگی تان دلخوری پیش آمده. هم شما و هم طرف مقابل تان از شروع مکالمه می ترسید اما بهتر است قدم اول را شما بردارید و احساسات واقعی خود را که به بهبود رابطه تان کمک می کند بروز دهید. یک شروع اشتباه می توانید شما را چند پله به عقب برگرداند که برایتان جبران ناپذیر است. بهتر است به خودتان مسلط باشید و حرف بی ربطی که فقط بر اثر ناراحتی به دوستان زده اید، پس بگیرید و عذرخواهی کنید. خریدی که می خواهید به شکل دلخواهتان صورت می گیرد. برای آینده برنامه ریزی کنید.

● متولدین مرداد (شیر):

امروز انرژی مثبت زیادی در فضا پراکنده است، حال که جنگجوی درون شما آماده جنگ است از این فرصت استفاده کنید و وارد عمل شوید. ممکن است در مسیری که پیش گرفته اید با تضاد و مخالفت هایی رو به رو شوید اما یادتان باشد که قدرت شما بیش از اینها است پس نگذارید هیچ چیز مانع تان شود. فردی رازی را برای شما فاش کرده است که کمی نگران تان کرده، بهتر است که فعلا فکرتان را درگیر آن نکنید. با گذشت زمان حقایق بیشتری برای شما آشکار می شود که از نگرانی هایتان نیز می کاهد. به زودی خبر خوبی در مورد مسایل عاطفی تان خواهید شنید. خودتان را برای این سورپرایز آماده کنید. مسافری از راه دور می آید. سر ملک یا دارایی قدیمی باید تصمیم گیری بشود، این دارایی بالاخره به فروش می رسد. حرف حقی که به شما زده می شود بپذیرید و به جای جواب دادن سکوت کنید. بی نظمی باعث برهم خوردن آرامشتان می شود،همه چیز را سر جای خود بگذارید تا چیزی که دنبالش هستید پیدا کنید.

● متولدین شهریور (سنبله):
شما از وابسته شدن لذت می برید اما نباید افسار خود را به دست دیگران دهید. آنچه بدان احتیاج دارید، کمی مراقبت از خود و نیازهایتان است بنابراین مطمئن شوید کارهایی که انجام می دهید، مورد علاقه شماست نه دیگران. از رابطه عاطفی خود رضایت کامل را ندارید. اما شما با توانایی هایتان می توانید رابطه را به گونه ای دیگر تغییر دهید. پس بهتر است شرایط آن را هر چه زودتر فراهم کنید. هر چه با سیاست بیشتری عمل کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. تغییرات در زندگی تان را با چشم باز ببینید و بپذیرید، بجای جنگیدن با آن برای کنار آمدن با آنها راه های تازه را امتحان کنید، شما از کجا می دانید این تغییرات به ضرر شما تمام خواهند شد. فکر و روشتان را تغییر دهید اتفاقات خوب بدون اینکه توقع داشته باشید برایتان رخ خواهد داد.

● متولدین مهر (ترازو):

امروز روز خوبی برای شماست تا بتوانید کنترل امور را به دست بگیرید. سعی کنید گفتگوهایتان با دیگران عمیق و موثر و در ارتباط با موضوعات مهم زندگی تان باشد. مطمئنا از به اشتراک گذاشتن نظرات تان با دیگران سود خواهید برد. فقط به رابطه های گذشته تان اکتفا نکنید، سعی کنید که با افراد جدید در ارتباط باشید. اخیرا متوجه علاقه یکی از اطرافیان تان به خود شده اید. با گذشت زمان به این نتیجه می رسید که شما هم به او علاقه دارید و این شروع رابطه ای فوق العاده برایتان خواهد بود و در نهایت زندگی شما پر از عشق می شود. هفته گذشته برایتان پر از علامت سوال بود، بزودی به جواب سوالاتتان خواهید رسید. روزهای خوبی در انتظار شماست. شما تخیلی قوی دارید و به آنچه که می خواهید با تمرکز کردن می رسید. با صبر و شکیبایی به اطرافیانتان بیاموزید که ناشکیبا نباشند. روحیه تان را قوی نگه دارید.

● متولدین آبان (عقرب):

اگر دیگران به طرز فکر شما اعتقادی ندارند، بدین معنی نیست که خود و راه خود را تغییر دهید، تنها کافی است که خودتان را بیشتر باور داشته باشید. با اعتماد به نفس بالا به هر چی بخواهید می رسید. امروز با فردی مکالمه ای خواهید داشت. سعی کنید سوالات تان را از او بپرسید و ابهامات ذهنی تان را برطرف کنید. شما برای تصمصم گیری باید از تمام حقایق آگاه شوید بنابراین بدون خجالت هر چه در دل دارید را به زبان آورید. عشق زندگی تان از شما ناراحت است اما به روی خودش نمی آورد. شاید بد نباشد که امروز برای او وقت بگذارید و از دردو دلش باخبر شوید. رفتن به سفری برای شما پیشنهاد می شود، بهتر است فعلا از رفت و آمد پرهیز کنید. کلیدی به دستتان می رسد یا حرفی را می شنوید که گشایشی را به همراه دارد. با کسی که می دانید دلسوز شماست بدخلقی نکنید. چیزی می خرید که گران نیست اما خوشحالتان می کند. کاری به زودی سروسامان پیدا می کند، همانطور که شما می خواهید.

● متولدین آذر (کمان):

چیزی که امروز بدان احتیاج دارید، اندکی انرژی است. شما آماده عمل هستید و قدرت بسیاری در شما پنهان است فقط کافی است آن را با اراده ای محکم به کار گیرید، مطمئن باشید موفقیت در انتظار شما است. از این که در مورد موضوعی با نزدیک ترین فرد زندگی تان صحبت کنید، می ترسید اما این را بدانید که اتفاقات اخیر روی هر دوی شما تاثیر گذاشته است و اگر در مورد آن اکنون گفتگو نکنید، در آینده اوضاع بدتر خواهد شد. به زودی به کمک فردی گره ای از مشکلات تان باز خواهد شد. دوستی خاله خرسه شخصی شما را ناراحت خواهد کرد، بهتر است سریع حرف دلتان را به این دوست که بی قصد اما از روی اشتباهات دائمی به شما ضربه می زند، بگویید. در مورد تصمیمی کاری مجبور به دادن توضیح می شوید، جبهه نگیرید. یک رابطه احساسی شما را متعجب خواهد کرد. هدیه ای کوچک دریافت می کنید.

● متولدین دی (بز):

شما امروز احساس سردرگمی می کنید و در انتخاب راهی که در پیش گرفته اید، مردد هستید. سعی کنید خودتان را در معرض چیزهایی که به آن علاقه ای ندارید، قرار ندهید. هر چه به ندای دلتان بیشتر گوش دهید، بهتر است. وقت آن است در مورد رابطه عاطفی خود تصمیم بگیرید. یا باید به این رابطه ادامه دهید یا آن را کاملا رها کنید. وسط آسمان و زمین ماندن بس است. از خود گذشتگی هم حدی دارد. بهتر است که جدی تر باشید و در گفتگویی با طرف مقابل تان به این وضعیت خاتمه دهید. با درخواست مالی یا کاریتان موافقت خواهد شد. برای یک جابجایی برنامه ریزی می کنید. با او که می دانید دوست تان دارد درد دل کنید. این کار شما را به هم نزدیک تر می کند. معامله ای کوچک پیش می آید. از فرصت پیش آمده استفاده کنید. بلایی از سرتان گذشته، شاکر باشید و صدقه بدهید.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

امروز روابط اجتماعی شما بهتر شده ، از این رو زمان بیشتری را با دوستان صمیمی خود بگذرانید و کارهایی را انجام دهید که به شما احساس مثبتی می دهند. شما پر از عشق و شجاعت هستید، بهتر است آن را با دیگران نیز تقسیم کنید، بنابراین از بیرون رفتن و در جمع بودن نترسید. افکار خود را عملی کنید تا موفقیت به سراغتان آید. شما نسبت به انتخاب راهتان برای آینده دچار تردید هستید، شاید بد نباشد که کمی از نگرانی تان کم کنید و به سرنوشت اجازه دهید تا بهترین اتفاقات را برایتان رقم زند. بعضی وقت ها باید مشکلات را به زمان سپرد تا حل شود. هر چه بیشتر سعی کنید، گره روی گره می خورد. کتاب بخوانید، فیلم ببینید، ورزش و پیاده روی کنید تا روحیه تان بهتر شود. فشار زندگی کم خواهد شد. موضوعی پیش می آید، شک نکنید و فقط حقیقت را بگویید وگرنه به دردسر می افتید.

● متولدین اسفند (ماهی):

شما شخصیت قوی و خلاقانه ای دارید که به جای جر و بحث با دیگران می توانید آنها را به بهترین و موترین شکل به کار گیرید. امروز هیچ گزینه ای جز قدم گذاشتن در راهی که نسبت به آن آگاهید، ندارید. شاید این همان راهی است که قبلا رفته اید اما بهتر است بار دیگر تلاش کنید. از تصمیمی که می گیرید، پشیمان نخواهید شد زیرا نتیجه آن بهتر از آنچه فکرش را بکنید است. به زودی پیشنهادی به شما می شود که بهتر است قبل از قبول کردن آن خوب در موردش تحقیق کنید. اگر با فکر جلو روید آینده درخشانی در انتظارتان خواهد بود. برای کاری تازه مجبور به برنامه ریزی دقیقی خواهید شد. بی نظمی به دردسرتان خواهد انداخت. پس انداز داشته باشید. مرگ یکبار، شیون یکبار. در جواب سوالی که مغزتان را درگیر کرده با خودتان رو راست باشید، در غیر این صورت باید به تنهایی تاوانش را بدهید. برای خرید یا فروش امروز زمان مناسبی نیست.

منبع: تصویر زندگی

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/23107
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید