امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

فال روز سه شنبه 30 مرداد 1403


1403/05/30
کد خبر : 2408952
دسته بندی : فال
تعداد بازدید : 67 نفر

● متولد فروردین (بره):

به موفقیتی چشمگیر دست پیدا خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را در آینده به گونه‌ای ادامه دهید تا موفقیت‌های بیشتری به کوله‌بار تجربه‌های شما اضافه شود.  بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید.   کارها آن‌گونه که انتظار دارید انجام نمی‌شود. برای بهتر انجام‌دادن کارها مهارت‌های خود را افزایش دهید. مطمئن باشید با بهبود توانمندی‌های شما، سرعت انجام کارهایی که به آن‌ها مشغول هستید نیز بیشتر خواهد شد. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید. دلخوری مهمی میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری در زندگی شما ریشه بدواند. در اولین فرصت ناراحتی‌های ایجاد شده را برطرف کنید و دل عشق زندگی‌تان را بدست آورید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید. انسان ولخرجی هستید و ممکن است امروز وسوسه شوید و با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالیتان را به خطر بیندازید. بیشتر از همیشه مواظب خرید‌هایتان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. اتفاق ناگواری در کمین شماست. به صلاح شماست که حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. روحیه انسان‌دوستی دارید و همیشه به دیگران کمک می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبت‌های شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید.  یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و از تجربه‌های ایشان درس بگیرید.   ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برایتان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق ‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

● متولدین تیر (خرچنگ):

 کسالت و بیماری را با ورزش و تحرک از وجود نازنین‌ خود دور کنید. مصرف خوراکی‌های مضر و ناسالم را کنار بگذارید و سبک‌زندگی سالمی در پیش بگیرید. بین شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه میفتد و رابطه‌تان رو به سیاهی گذاشته. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌ زندگی‌تان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در محل کار یا منزل شما رخ می‌دهد. به لطف این اتفاق، روز را با شادکامی به پایان برسانید و اعضای خانواده و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم کنید. اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و از آنجایی که انسان مهربانی هستید، بیشتر وقت خود را به برآورده‌کردن نیازهای اطرافیان اختصاص می‌دهید. این روحیه باعث شده تا از کارهای خودتان عقب بیافتید و فرصتی برای رسیدگی به کارهای خودتان نداشته باشید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد، اولویت‌بندی برای رسیدگی به کارهای خودتان و اطرافیان داشته باشید و نیازهای اطرافیان را به کارهای خودتان مقدم نکنید. کار مهمی که مدتی است پشت‌ گوش میندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید.

● متولدین مرداد (شیر):

عادت ناپسندی دارید و به فکر ترک آن هستید. امروز زمان مناسبی است تا تصمیم بگیرید برای همیشه این عادت ناپسند را کنار بگذارید و به زندگیتان سروسامان بیشتری دهید. انسان ولخرجی هستید و خرج‌های شما با دخل‌تان برابری نمی‌کند، به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده به جای ولخرجی، به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و شرایط مالی خود را ثبات بیشتری دهید.   مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. قصد انجام کار جدید یا مشارکتی را دارید، اما شرط‌ عقل این است که بی‌گدار به آب نزنید و قبل از هرگونه مشارکتی، جوانب کار را بررسی کنید و جلوی ضرر‌های احتمالی را بگیرید. اتفاق ناگواری در چند روز آینده رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق شما را از هدفهایتان در زندگی دور کند. راه خود را دنبال کنید و سکان زندگیتان را در اختیار بگیرید. امروز روی خوشی از همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نخواهید دید. از رفتار ایشان دلخور نشوید، اجازه دهید عشق زندگی‌تان کمی با خودش خلوت کند. پس از مدتی دوباره رفتاری محبت‌آمیز با شما در پیش خواهد گرفت.

● متولدین شهریور (سنبله):

مشکلی سر راه شما قرار دارد و مدتی است که هر کاری انجام می‌دهید، این مشکل برطرف نمی‌شود. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده این مشکل حل می‌شود و زندگی‌تان رونق بیشتری پیدا می‌کند. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت می‌شوید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید.  همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمک‌تان می‌آیند. شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی با خودتان خلوت کنید و به آرامش برسید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای شلوغ آینده، انرژی لازم را کسب کنید.  یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و یکی از دوستان یا اعضای خانواده را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید.

● متولدین مهر (ترازو):

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. این احساس را به اطرافیان منتقل کنید و لحظه‌های سرشار از شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. جانب اعتدال را در سخاوتمندی‌های خود نگه دارید و خودتان را بیش‌از‌حد وقف دیگران نکنید. ادامه این رویکرد نه‌تنها جلوی موفقیت‌های شما را می‌گیرد،‌ بلکه باعث می‌شود از حال خودتان غافل شوید و آن‌گونه که باید و شاید به خودتان نرسید.  فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای دلخواه، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای پرتلاش پیش رو آماده شوید. احساس می‌‌کنید اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و اعضای خانواده یا اطرافیان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارند و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌دانند.

● متولدین آبان (عقرب):

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید. امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. کار مهمی در گذشته انجام داده‌اید، اما این کار به اندازه‌ای که انتظار داشته‌اید در نظر اطرافیان جلوه نکرده است. امروز ورق بر می‌گردد و دوستان و آشنایان به اهمیت کارهای شما پی می‌برند. از لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد.  بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطرهای احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده‌ را تجربه خواهید کرد. با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برایتان پیش می‌آید و نقشه‌هایتان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید.

● متولدین آذر (کمان):

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.   ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهن‌تان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات دلخواه برسید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بیشتر از همیشه به شما توجه خواهد کرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی محبت‌های بی‌پایان عشق زندگی‌تان باشید.

● متولدین دی (بز):

مشکلات را به تنهایی تحمل نکنید و بار گرفتاری‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.   اعضای خانواده را سرزنش نکنید و اجازه مشارکت در تصمیم‌های مهم زندگی به آنها بدهید. برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد بیگدار به آب نزنید و با افراد با تجربه مشورت کنید. تفریح و سرگرمی بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و موفقیت باشید. به خاطر داشته باشید که راه پیشرفت و موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد.  خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. اصرار دارید کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید. کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود.  در محبت و علاقه عشق ‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

 بیش‌از‌حد کار می‌کنید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. کمی به خودتان استراحت دهید و مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. به فکر افزایش درآمد هستید اما بیگدار به آب نزنید. در غیر این‌صورت پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را در یک چشم‌به‌هم‌زدن از دست خواهید داد. سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید. متوجه می‌شوید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان حسابی خوش ‌بگذرانید، اما در تفریح و شادی زیاد‌ه‌روی نکنید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

● متولدین اسفند (ماهی):

اتفاق ناخوشایندی را تجربه کرده‌اید و به‌رغم اینکه مدتی است از این اتفاق می‌گذرد، همچنان ناراحت و افسرده هستید. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که کمتر به رویدادهای ناراحت‌کننده فکر کنید و با هم‌صحبتی با فردی که سنگ صبور شماست، بار غصه‌های‌تان را زمین بگذارید. کاری که مشغول انجام آن هستید به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با انجام کارهای حساب‌شده و سودمند، دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. از لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد.  قصد انجام کار مهمی را دارید، اما تاکنون فرصتی برای آغاز این کار فراهم نشده‌است. دست روی دست نگذارید و برای انجام این کار مهم در اولین فرصت، آستین بالا بزنید. مطمئن باشید اوضاع مساعد می‌شود و می‌توانید این کار را به بهترین شکل ممکن، انجام دهید. امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان حال و حوصله شما را ندارد و بهتر است که ایشان را به حال خودش رها کنید.  فرصتی فراهم می‌شود تا با پیاده‌روی در پارک، آرامش لازم را به‌دست‌ آورید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای پرکار آینده آماده کنید.

منبع: برترین ها

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2408952
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید