امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

فال روز دوشنبه 29 مرداد 1403


1403/05/29
کد خبر : 2408947
دسته بندی : فال
تعداد بازدید : 96 نفر

● متولد فروردین (بره):

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. خرج غیرمنتظره‌ای روی دست‌تان قرار می‌گیرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پولی را برای اتفاقهای پیش‌بینی‌نشده کنار بگذارید. شخصی از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود. ذهن‌تان را بیش‌از‌حد مشغول این فرد نکنید و اجازه ندهید روزتان را خراب کند. عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و حسابی عاشقی کنید. کار پسندیده‌ای که انجام داده‌ا‌ید در نزد اطرافیان جلوه می‌کند. به همین دلیل دوستان و آشنایان قدر شما را بیشتر خواهند دانست. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با انجام کارهای پسندیده بیشتر، جای خود را در در اطرافیان باز کنید. دزدی در کمین مال و اموال شماست. در این شرایط بهتر است چشم از دارایی‌های خود برندارید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا چیزی از اموال شما به سرقت نرود.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

مشکل بزرگی که با آن دست‌به‌گریبان هستید، از سر راهتان برداشته می‌شود. از این شرایط درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. امروز بخت با شما یار است و گشایشی در کارها ایجاد می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و گره‌ از مشکلات باز کنید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق زندگی‌تان مانند سابق به شما توجه ندارد. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و در چند روز آینده عشق زندگی‌تان بیشتر از همیشه به شما مهر می‌ورزد.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان یا اعضای خانواده تبدیل کنید. به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی را در کنار آنها باشید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور می‌شوید تا دیروقت کار کنید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

تصمیم مهمی که باید بگیرید را به آینده موکول نمایید. برای این تصمیم با افراد با تجربه صحبت کنید و نظر اعضای خانواده را جویا شوید. فردی پیشنهادی وسوسه‌برانگیز برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، به نفع شماست که گوشتان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و ثروتی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را به راحتی از دست ندهید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. محبتی که به همسر یا عشق ‌‌زندگی‌تان دارید دوطرفه است و امروز عشقی متقابل را دریافت خواهید کرد.  کار مهمی را آغاز کرده‌اید و به‌رغم زحمت‌های زیادی که کشیده‌اید، این کار به پایان نرسیده است، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید که با تلاش بیشتر، فاصله‌ای با پایان این کار مهم ندارید.

● متولدین تیر (خرچنگ):

امروز بیشتر از همیشه اعتمادبه‌نفس دارید و احساس می‌کنید هیچ مشکلی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد، این روحیه را مغتنم بدانید و مشکلات را راحت‌تر از همیشه حل کنید. مدتی است پولی به کسی قرض داده‌اید، امروز این قرض ادا می‌شود و به لحاظ مالی شرایط بهتری را تجربه می‌کنید. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است. با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق ‌زندگی‌تان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند.

● متولدین مرداد (شیر):

امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زندگی‌تان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود.  از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. کار مهمی باید انجام دهید. با این حال برای انجام این کار دست نگه داشته‌اید و آن را به آینده موکول می‌کنید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. کارهای مهم را در اولویت قرار دهید و با آنجام آن‌ها به آرامش فکری برسید.  روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و از عشق بی‌پایان همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بهره خواهید برد. کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. احساس می‌کنید که روزگار به شما سخت گرفته و اوضاع خوبی ندارید. غم به دل خود راه ندهید،‌ زیرا این شرایط در چند روز آینده تغییر می‌کند.

● متولدین شهریور (سنبله):

یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید. نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. مهمانی بزرگی ترتیب‌ داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان‌ها خوش خواهد گذشت. انسان پرتلاشی هستید و شبانه‌روز کار می‌کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد.  برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به شما می‌‌گذارند و حسابی هوای‌تان را دارند.محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و لطف ایشان را جبران کنید.

● متولدین مهر (ترازو):

عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه زمینه ناخوش‌احوالی  شما را فراهم کرده است. از امروز به خودتان قول بدهید که این عادت را کنار بگذارید و سبک سالمی را در زندگی در پیش بگیرید. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و اگر شش‌دانگ حواستان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. بعدازظهر امروز فرصتی فراهم می‌شود تا به همراه دوستان یا اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و حسابی تفریح کنید.  اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. غم به دل خود راه ندهید، زیرا این اتفاق به صلاح شماست و در نهایت همه چیز به نفع شما تمام می‌شود. انسان باتجربه‌ای هستید و سردوگرم روزگار را چشیده‌اید. با این حال تجربه‌های خود را با اطرافیان به اشتراک نمی‌‌گذارید و کسی در جریان مهارت‌های شما نیست. این رویکرد را تغییر دهید و به اطرافیان اجازه دهید تا تجربه‌های شما را به کوله‌بار زندگیشان اضافه کنند.  حادثه‌ای در کمین شماست. بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و روز را بدون اتفاق ناگواری به پایان برسانید.

● متولدین آبان (عقرب):

تحت فشارهای زندگی قرار نگیرید و اجازه ندهید روزگار به شما سخت بگیرد. از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پولی به دست‌تان می‌رسد. به لطف این پول اوضاع مالیتان را سروسامان بخشید. دوستان و آشنایان امروز حسابی هوای شما را دارند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان تجربه کنید.  فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌و‌باد از پیش روی شما گذر می‌کند.  خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و لحظه‌هایی سرشار از شادی را در کنار دوستن و آشنایان سپری کنید.

● متولدین آذر (کمان):

زندگی را سخت‌ نگیرید و کاری انجام دهید که آرامش‌خاطر شما را به دنبال داشته باشد. امور مالی را با وسواس بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و‌ کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید. اعضای خانواده امروز به کمک‌تان می‌آیند. کمک اهل منزل را فراموش نکنید و در اولین فرصت کمکی که به شما شده را جبران نمایید تا اهل منزل با خیال راحت روی کمک شما حساب باز کنند.   فکر می‌کنید یکی از همسایه‌ها یا همکاران دشمن شماست و بدتان را می‌خواهد، اما امروز این فرد از در دوستی و آشنایی با شما وارد می‌شود. فرصتی برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه فراهم می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. دوستان و آشنایان بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اطرافیان را پیش خودتان نگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که پاسخگوی محبت‌های بی‌دریغ‌شان هستید.

● متولدین دی (بز):

یکی از اطرافیان شما امروز به موفقیتی چشمگیر دست میابد و باعث افتخار شما می‌شود. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و در این دستاوردها سهیم باشید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. به رغم اینکه اطرافیان اهمیت زیادی به شما می‌دهند، آن‌گونه که باید و شاید به دوستان و‌ آشنایان توجه نمی‌کنید و این رویکرد، زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. از امروز این رفتار را تغییر دهید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید. سوءتفاهم‌های زیادی با یکی از دوستان یا اعضای خانواده دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهای‌تان می‌زند را جویا شوید. متوجه می‌شوید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

 روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. از لحاظ مالی با خرج‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید، امروز حسابی مواظب حساب‌ و‌ کتاب‌هایتان باشید. کنترل بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و برای مشکلات پیش‌پاافتاده از کوره در نروید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری میان شما واین فرد تبدیل شود. انسان عجولی هستید، اما این روحیه به غیر از بی‌دقتی و اشتباه چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. حریف کارها نیستید و امروز هزارویک‌ کار عقب‌افتاده دارید، به همین دلیل انتظار دارید که اطرافیان برای کمک به شما آستین بالا بزنند، اما اطرافیان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید درگیر کارهای خودشان هستند و فرصتی برای کمک به شما ندارند، در نتیجه آستین بالا بزنید و کارها را به‌تنهایی انجام دهید و در برابر حجم زیاد کارها خم به ابروی خود نیاورید.

● متولدین اسفند (ماهی):

یکی از دوستان قدیمی که مدت زیادی است خبری از وی نداشته‌اید، امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده کنید و حسابی خوش بگذارنید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.   قبل از انجام کارهای مهم، جوانب کار را بررسی کنید. در غیر این صورت کاری انجام می‌دهید که پشیمانی زیادی برایتان به دنبال خواهد داشت. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. در برابر تغییرات مقاومت می‌کنید و انعطاف‌پذیری لازم برای تعامل با رویدادهای غیرمنتظره‌ را ندارید. این روحیه را کنار بگذارید و زندگی را با تمامی فرازوفرودهایش پذیرا باشید. مدتی است که کارها بر وفق‌ مرادتان انجام نمی‌شود، اما امروز روز شما است و راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید کارها به پایان خواهد رسید.

منبع: برترین ها

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2408947
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید