امروز شنبه 06 مرداد 1403

Saturday 27 July 2024

فال روز دوشنبه 14 خرداد 1403

1403/03/14
کد خبر : 2408520
دسته بندی : فال
تعداد بازدید : 139 نفر

● متولد فروردین (بره):

سلامت وجود نازنین‌تان را دست‌کم نگیرید. از امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید و رفتارهای پرخطر را کنار بگذارید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد. یکی از دوستان قدیمی که مدتی است خبری از ایشان ندارید،‌ امروز بعدازظهر با شما تماس می‌گیرد و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند.  شرایطی برای تغییر شغل یا مهارت‌های شما مهیا می‌شود. به صلاح شماست که بیگدار به آب‌ نزنید و قبل از اتخاذ هر گونه تصمیمی، نظر افراد باتجربه را جویا شوید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز خاطره‌های خوش دوران آشناییتان را زنده خواهد کرد. لحظه‌های شادی را در کنار عشق زندگی‌تان سپری کنید و تا می‌توانید به ایشان عشق بورزید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. با شرایطی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید.  به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وفاداری خودش را به شما ثابت کرده و از هر فرصتی برای کمک به شما بهره می‌گیرد، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که در روزهای سخت و دشوار، همیشه کنار وی خواهید بود.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

 روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. از جانب اعضای خانواده یا دوستان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سود چشمگیری به جیب بزنید.   یکی از آشنایان یا اطرافیان شما در آتش عشق می‌سوزد و به محبوبی دل باخته است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این در آتش عشق بسوزد و به ایشان کمک کنید تا به محبوبش برسد و عشقی جاودان و ماندگار را تجربه نماید. انسان‌ زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما مزد این زحمت را تاکنون دریافت نکرده‌اید و دستاورد چندانی در زندگی ندارید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. مدتی است که احساس می‌کنید روزگار از در ناسازگاری با شما وارد شده است. جایی برای نگرانی نیست، زیرا این شرایط تغییر می‌کند و دنیا به کام شما خواهد شد.

● متولدین تیر (خرچنگ):

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. مشکل مالی برای شما ایجاد می‌شود و حساب‌ و کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی اجازه ندهید مشکلات مالی دوباره دردسری برای شما ایجاد کند. امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگی‌تان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید، در غیر این صورت مشاجره‌ای ناخوشایند میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان یا اعضای خانواده تبدیل کنید.  ذهن آشفته‌ای دارید و تمرکز لازم را برای انجام کارهای دشوار از دست می‌دهید. اجازه ندهید این روحیه ادامه پیدا کند. از امروز با ورزش و کارهای آرامش‌بخش، تمرکز بیشتری پیدا کنید.

● متولدین مرداد (شیر):

دل‌نگرانی‌های زیادی دارید و همیشه مضطرب هستید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، نگرانی‌ها را کنار بگذارید و ریشه اضطراب‌های خود را پیدا کنید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، آینده مالیتان را تضمین کنید. از امروز پولی کنار بگذارید تا در روزگار گرفتاری دستتان پیش کسی دراز نباشد. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.  امروز همسر یا عشق ‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگی‌تان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید.   قصد انجام کار مهمی را دارید، اما می‌خواهید این کار را یک‌تنه انجام دهید و از کسی کمک نمی‌گیرید، مطمئن باشید که به تنهایی از انجام این کار بر نخواهید آمد، در نتیجه به‌جای اینکه وقت خود را تلف کنید، امروز از دوستان و آشنایان برای انجام این کار مهم کمک بگیرید و مطمئن باشید که با کمک اطرافیان، این کار را راحت‌تر از چیزی که فکرش را می‌کنید انجام خواهید داد. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند.

● متولدین شهریور (سنبله):

امروز اتفاق ناخوشایندی برای شما خواهد افتاد، اما این اتفاق چندان مهم نیست و ضرری هنگفتی متحمل نخواهید شد، در نتیجه اجازه ندهید این اتفاق ناخوشایند روز شما را خراب کند و تا جایی که می‌توانید روحیه‌تان را حفظ کنید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد می‌شود. در این مشاجره کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های وی را جبران کنید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال تاکنون فرصت چندانی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید. این شرایط در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کند. به لطف این تغییر، فرصتی مهیا می‌شود تا حسابی هنرنمایی کنید و مهارت‌های خود را به رخ دیگران بکشانید. با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید.

● متولدین مهر (ترازو):

 یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیبتان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.  سرتان را به انجام کارهای معمولی بند نکنید و وقت خود را به کاری اختصاص دهید که انجام این کار سود و منفعت سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان کند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق ‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سر و گردن بالاتر از رقبا هستید.

● متولدین آبان (عقرب):

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. فردی که نیاز به پول دارد امروز به شما رو می‌کند، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید پولی که به ایشان قرض می‌دهید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پرداخت خواهد شد. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌هایتان را کاهش دهید. روز حساسی را در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. اجازه ندهید این مشکل شما را از برنامه‌ای که برای خود ریخته‌اید دور کند. برای حل این مشکل از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و روز را بدون دردسر به پایان برسانید. دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان گرفتار مشکلی است و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید برای ایشان انجام دهید و به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

● متولدین آذر (کمان):

امروز فقط به نکته‌های مثبت زندگی نگاه کنید و منفی بافی را کنار بگذارید. از لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالیتان را بهبود بخشید.  دستی به سر و روی منزل خود بکشید و با زیباسازی فضای زندگی، شرایطی بهتر برای خود و اعضای خانواده فراهم کنید. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. صداقت و درستکاری را در کارها پیشه کنید و مطمئن باشید که این رفتار بی اجر و مزد نمی‌ماند و پاداش صداقت خود را دریافت خواهید کرد.  شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

● متولدین دی (بز):

زندگی را به خودتان سخت نگیرید و وقتی را برای تفریح و انجام کارهای موردعلاقه‌تان کنار بگذارید. یکی از آرزوهای دیرینه‌‌تان امروز برآورده می‌شود. از شرایطی که مهیا شده نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. دیدارهای گذشته را با این دوست قدیمی تازه کنید و در آینده شما هم سری به ایشان بزنید. امروز با دلبری زیبا و پری‌چهره آشنا می‌شوید. این آشنایی عشقی آتشین را در دل شما روشن خواهد کرد. اجازه ندهید شعله‌های این عشق خاموش شود و به خاطر داشته باشید که با عشقی ماندگار طرف هستید. کاری که به آن مشغول هستید را ادامه دهید و مطمئن باشید که در نهایت مزد زحمت‌ها‌‌یتان را دریافت خواهید کرد. شرایطی برای حضور در کارهای انسان‌دوستانه مهیا خواهد شد. با انجام این کارها احساس رضایت بیشتری پیدا کنید.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و با مشکلی روبرو می‌شوید. اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. کارهای زیادی روی سرتان آوار می‌شود و فرصتی برای استراحت پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز شما را از میدان به در کند و به هر قیمتی که شده روز را با خرسندی به پایان برسانید. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالیتان ثبات پیدا می‌کند. زندگی را جدی‌تر بگیرید و با برنامه‌ریزی دقیق‌تری هدف‌هایتان را دنبال کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نخواهد ماند. از حضور در جمع پرهیز می‌کنید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعیتان را گسترش دهید.  دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری انجام دهید. یکی از اطرافیان با انجام کار نادرستی، زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. درباره این رفتار با وی صحبت کنید و دلیل کار ناشایستی که انجام داده را جویا شوید. همسر یا عشق زندگی‌تان همیشه به فکر شماست. با این حال مدتی است که از احوالتان غافل شده و مانند سابق به شما رسیدگی نمی‌کند. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری شما را فراهم کنید. مطمئن باشید نبود توجه همسر یا عشق‌ زندگی‌‍تان به شما، دلیلی برای بی‌مهری ایشان نیست. در چند روز آینده همسر یا عشق زندگی‌تان توجه بیشتری به شما می‌کند.

● متولدین اسفند (ماهی):

اعضای خانواده برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده‌اند و روز خوبی انتظار‌تان را می‌کشد. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام ‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید.  فردی از شما درخواست پول دارد، اما مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را هرگز بازپس نخواهد داد. سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید. احتمال زیادی وجود دارد که در عشق ناکام بمانید و دلدارتان امروز دست رد به سینه شما بزند. به صلاح شماست که عشق‌و‌عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید و بیش‌از‌حد سربه‌سر محبوبتان نگذارید. کارها را با دقت بیشتری انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که از عهده هر کاری بر می‌آیید. یکی از همکاران یا اعضای منزل سفره دلش را پیش شما باز می‌کند و مجبور می‌شوید زمان زیادی را به صحبت‌های این فرد گوش فرا دهید.

منبع: برترین ها

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2408520
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید