امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

فال روز جمعه 8 مرداد 1400

1401/07/27
کد خبر : 22862
دسته بندی : روز
تعداد بازدید : 76 نفر

● متولد فروردین (بره):

امروز افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد اما در بیان افکارتان به دیگران احتیاط کنید زیرا ممکن است موجب سوتفاهم شود. لازم نیست که هر چه در دل دارید را به زبان آورید، همین که کل مطلب را منتقل کنید، کافی است. امروز روز فوق العاده ای برای بیرون رفتن از خانه و خرید لباس است. کارهایتان را رها کنید و به زندگی تان کمی هیجان دهید. به زودی شخصی به شما علاقمند خواهد شد، قبل از هر جوابی به او، خوب شرایط را بسنجید و عاقلانه قدم بردارید. هفته خوبی پیش رو دارید، حواستان باشد هیچکس نمی تواند با یک دست دو هندوانه بلند کند. فشار بی فایده و بی اندازه به خودتان وارد نکنید. بار به قدر توانتان بلند کنید تا کمرتان خم نشود. حواستان به کسی که برایتان عزیز است باشد. این هفته مجبور می شوید در مشاجره ای دخالت کنید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

امروز مانند روزهای قبل نیستید. شما محدودیت های زیادی برای خود ساخته بودید که در چنین روزی همه آنها را زیر پا می گذارید. اما یادتان باشد که در ارتباط با دیگران، قبل از بیان کلمات آنها را به خوبی بسنجید در غیر این صورت باعث سوتفاهم خواهد شد. مجبور به گرفتن تصمیمی هستید، هر چه بیشتر این موضوع را کش دهید، به ضرر خودتان تمام خواهد شد. پس وقت را تلف نکنید. دوستی به زودی نزدتان می آید و از شما خواسته ای دارد که بهتر است که قبل از جوابی به خودتان فرصت فکر کردن دهید. اتفاقات خوبی در محل کار برایتان می افتد، این روزها به مال دنیا زیاد می اندیشید و از لذت لحظه هایتان غافل شده اید. مشکلات خانوادگی را حل کنید. با دست روی دست گذاشتن، مشکل پیش آمده بغرنج تر می شود. با دوستی که شما را از رفتن به سوی نیت تان باز می دارد صحبت کنید تا از سردرگمی در بیایید.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

امروز دوست دارید در آسمان ها پرواز کنید و کمی از واقعیت دور شوید. خوشبختانه همین اتفاق هم می افتد و این روی حال شما تاثیر مثبتی می گذارد. امروز با فردی گفتگویی خواهید داشت. در این گفتگو چیزهایی خواهید شنید که خوشحالی تان را تکمیل خواهد کرد. سوالی از شما شده که باید هر چه زودتر به آن پاسخ دهید. اگر جواب مثبت به آن دهید، تغییرات خوبی را در زندگی تان تجربه خواهید کرد. امروز پس از این که کارهایتان را انجام دادید، به سراغ شریک زندگی تان بروید و موضوعی که او را ناراحت کرده است را از دلش درآورید. به زودی تغییر و تحولی کلی در کار و زندگی تان پدید می آید. این تغییر همه را شاد و راضی خواهد کرد. دست به کاری می زنید که با گذشته تفاوت زیادی دارد، این کار باعث پیشرفت و ترقی تان می شود، به شرطی که همراه با دقت و سرعت بالا آن را انجام دهید. از نیکی کردن به دیگران دریغ نکنید.

● متولدین تیر (خرچنگ): 

امروز احساس خوبی می کنید. نه تنها از سلامت جسمی، بلکه از سلامت روحی بالایی برخوردارید. شما شرایط سختی را پشت سر گذاشتید و خوشبختانه توانستید به خوبی از پس آن برآیید. همین به شما انگیزه داده تا راهتان را با اراده بیشتری ادامه دهید. به فکر تغییر شغل هستید تا نه تنها درآمدتان را افزایش دهید بلکه کاری بیابید که واقعا به آن علاقه دارید. توصیه ما این است که این راه را حتما دنبال کنید چون پیشرفت تان قطعی است. به زودی تغییری در روابط عاطفی تان ایجاد می شود که بر خوشحالی تان خواهد افزود. بیش از حد خودتان را درگیر ماجرای تازه نکنید. برنامه ریزی برای سفر را کمی به تعویق بیندازید. دیدار با شخصی، احوالتان را زیر و رو می کند. بهتر است برای یک تغییر و تحول خودتان را آماده کنید. لزومی ندارد در مورد کاری که می خواهید انجام بدهید به دیگران توضیح بدهید، خودتان را به دردسر می اندازید.

● متولدین مرداد (شیر):

امروز روز خاصی برای شماست. اگر می خواهید بدرخشید باید تمام محدودیت ها، مرزها و قانون ها را رها کنید و خودتان را به دست امواج بسپارید تا شما را با خود به هر جا که دوست دارد، ببرد. هر چه کمتر در قید و بند اطرافتان باشید، بهتر است. با فردی به تازگی آشنا شده اید. طرز فکر، احساسات و خواسته های او برایتان اهمیت یافته و دوست دارید بیش از همیشه با او در ارتباط باشید. به حرف دلتان گوش دهید تا بهترین راه را به شما نشان دهد. تلفنی خبری می شنوید که باعث می شود نفس راحتی بکشید. در جمعی حرفی زده، که ناخواسته دیگران را به اشتباه انداختید، هرچه بیشتر توضیح دهید، کار را خرابتر می کنید. شخصی برای انجام کاری با شما تماس گرفته و مشورت می کند، حواستان به پیشنهادی که به او می دهید باشد.

● متولدین شهریور (سنبله):

امروز روز خوبی برای شماست، از این رو که به خوبی می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. شاید این حالت برایتان کمی عجیب به نظر آید اما لحظات خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای این که انرژی مثبت خود را حفظ کنید، از افرادی که شما را آزار می دهند دوری کنید. در محیط کارتان اتفاقاتی افتاده است که شما از آن بی خبر هستید. اگر چه لازم نیست خیلی خودتان را درگیر کنید اما همین که کلیت ماجرا را بدانید، می توانید برای آینده تان برنامه ریزی کنید. برای حرف مردم بیش از حد اهمیت قائل نشوید، یادتان باشد کار عار نیست، مهم این است که به کسی محتاج نباشید و دستتان روی زانوی خودتان باشد. اتفاقی می افتد که دلتان را گرم می کند. مراقب رفتارتان با شخصی که دوستتان دارد باشید. مبادا که ناخواسته او را برنجانید.

● متولدین مهر (ترازو):

اگر چه در اطراف شما اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است اما شما امروز ترجیح می دهید که گوشه ای بنشینید و تنها نگاه کنید. آنچه برایتان اهمیت دارد، آرامش است نه بحث با دیگران. روی مبل راحتی تان لم دهید و از تنهایی و آرامشی که در فضا برقرار هست، لذت برید. خبر خوبی در راه است که شرایط مالی شما را تغییر خواهد داد. سعی کنید که قدم به قدم با برنامه پیش روید تا اتفاقات دور از انتظاری پیش پایتان قرار نگیرد. اعتماد به نفس بالا راز موفقیت شما در این راه است. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید بطوری که از هیچ چیز هراس ندارید و تمام تلاش و توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید. شما دیگران را نیز وادار می کندی که دنباله روتان باشند. مقدمات کامل این نیست هنوز کامل نشده، اگر می خواهید موفق شوید دقت و پشتکار را از یاد نبرید.

● متولدین آبان (عقرب): 

به زودی حرفی از فردی می شنوید که به دلتان می نشیند. این حرف ارتباط شما را بیشتر از قبل و سوتفاهم هایی را که برایتان پیش آمده بود، به کل برطرف خواهد کرد. سعی کنید که انرژی بیشتری برای این رابطه تان بگذارید زیرا ارزشش را دارد. شما روزهای شلوغی را سپری می کنید اما خیلی زود نتیجه تمام آنها را خواهید گرفت. پس غر زدن را کنار بگذارید و با انگیزه بالا به مسیرتان ادامه دهید. اگر باید تصمیمی بگیرید اما در مورد آن مطمئن نیستید، عجله نکنید. هر زمان که شکتان برطرف شد وارد عمل شوید. از شخصی در اطرافتان که ضعیف النفس است بدتان خواهد آمد، رفتارش غیرقابل کنترل است از او فاصله بگیرید . شما قلبی با محبت دارید شخصی در اطرافتان را درک کنید. به تازگی به مادیات بیش از حد اهمیت می دهید، در معامله ای سود خوبی بدست می آورید در مورد یک مسئله خانوادگی بیش از حد کنجکاوی نکنید.

● متولدین آذر (کمان):

این روزها دوست دارید که زمان بیشتری را به جمع آوری اطلاعات بگذارنید. این کار نه تنها شما را سرگرم خواهد کرد، بلکه اطلاعات تان را نیز افزایش خواهد داد. البته سعی کنید که قدم هایتان را با برنامه ریزی بردارید تا نتیجه خوبی بگیرید. دوستی رازی را با شما در میان گذاشته است. شاید وسوسه شوید که او را با دیگران نیز در میان بگذارید، اما حواس تان باشد که این کار به ضرر شما هم تمام خواهد شد. پس راز نگه دار خوبی باشید. شریک زندگی تان منتظر فرصتی است تا با شما صحبت کند. این فرصت را امروز برای او فراهم کنید. بزودی شاهد تحولات فراوانی خواهید بود که در آن سهم مهمی دارید. برای ابراز علاقه تان می توانید پر شور و هیجان یا ساکت و آرام باشید. در مورد مسئله ای که به تازگی پیش آمده به نفعتان است که بر نفس خود مسلط باشید. برای بیان دلخوری تان از کلماتی استفاده کنید که موثر باشد.

● متولدین دی (بز):

امروز حواستان باشد تا راز دلتان را پیش هر کسی بازگو نکنید. افراد حسودی اطرافتان را فراگرفته اند که ممکن است از این شرایط سواستفاده کنند. پس تا قطعی شدن برنامه هایتان هیچ کاری انجام ندهید. می خواهید فردی را ملاقات کنید اما دودل هستید که به او این پیشنهاد را بدهید یا خیر. توصیه ما این است این کار را کمی به تاخیر بیاندازید زیرا در حال حاضر شرایط او چندان مساعد نیست و امکان شنیدن جواب منفی از او زیاد است. با کمی صبر همه چیز طبق خواسته شما پیش خواهد رفت. گفتگو با شخصی در گرفتن تصمیمی کمکتان می کند. برای انجام یک معامله خرید یا فروش عجله نکنید و دست نگه دارید. از دور و نزدیک پیشنهادهای گوناگونی خواهد شد ولی فعلا پذیرش هیچکدام به صلاحتان نیست. به سفری خواهید رفت که در بهتر شدن روحیتان بسیار موثر است.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

امروز چه در محیط کار و چه در محیط های دوستانه، هر چه بیشتر در بحث ها شرکت کنید، بیشتر به نفع تان خواهد بود. با این کار هم اعتماد به نفس تان افزایش می یابد، هم این که خودی به دیگران نشان داده اید. کاری را مدت ها پیش آغاز کرده بودید که ناگهان به بن بست خورد و رهایش کردید، اکنون زمان خوبی است تا بار دیگر به سراغ آن بروید. از آنجا که شرایط شما تغییر کرده است، احتمال موفقیت شما نیز حتمی است. در رابطه عاطفی شما کمی سرسخت شده اید. اگر رابطه تان را دوست دارید، انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. درخواست کمک از جایی یا شخصی کرده اید که با آن موافقت نشده، نگران نباشید گره از جای دیگری باز خواهد شد. شخصی پیشنهادی به شما می کند که عصبانیتان می کند، گفتگو با این شخص نطرتان را درباره مسئله ای عوض خواهد کرد چیزی که قرض داده بودید پس خواهید گرفت بیخود دل نگران نباشید.

● متولدین اسفند (ماهی):

مدت هاست به فکر ایجاد تغییراتی در زندگی تان هستید اما جرات برداشتن قدم های اول را نداشتید. دوستی سر راه شما قرار می گیرید و انگیزه لازم را به شما می دهد. از این فرصت استفاده کنید و بدرخشید. کافی است تا این کار روی غلطک بیفتد، تمام انرژی و وقت تان را صرف آن کند. شما با گذشته تان زمین تا آسمان فرق کرده اید، بنابراین برای روابطی که در گذشته تمام شده، انرژی نگذارید. شما در این مرحله از زندگی تان باید جدی تر به فکر برقراری ارتباط با اطرافیانتان باشید. پس محتاطانه قدم بردارید. با ورود شخصی به خانواده، محل کار یا تحصیلتان تحولاتی در افکارتان پدید می آید. دست به کاری می زنید یا تصمیمی می گیرید که برای همه اطرافیانتان عجیب به نظر می رسد. اختلافی که بین شما و یکی از نزدیکانتان بوجود آمده، صرفا نتیجه بی حوصلگی و بی انگیزگی های اخیر خود شماست.

منبع: تصویر زندگی

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/22862
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید