امروز شنبه 06 مرداد 1403

Saturday 27 July 2024

فال روز جمعه 5 مرداد 1403

1403/05/05
کد خبر : 2408809
دسته بندی : فال
تعداد بازدید : 49 نفر

● متولد فروردین (بره):

سلامت وجود نازنین‌تان به خطر میفتد و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود. در اولین فرصت دلخوری را از دل عشق زندگی‌تان بیرون کنید و توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. شرایطی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌های‌تان را افزایش می‌دهد. زندگی شما در چند روز آینده رونق بیشتری پیدا می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهای‌تان را گسترش دهید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

مشکلی که گرفتار آن هستید به خوبی و خوشی برطرف می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با آرامش ‌خاطر زندگی را دنبال کنید. اهل‌ صرفه‌جویی و پس‌انداز نیستید و این وضعیت باعث شده تا به لحاظ مالی اوضاع خوبی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است تا از این شرایط درس بگیرید و فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید. جروبحثی میان شما و یکی از اطرافیان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این مجادله رابطه میان شما و این فرد را به دشمنی بکشد. سفری تفریحی را در پیش دارید و در این سفر اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما رخ خواهد داد و خاطره‌ای جذابی را از این سفر به یادگار خواهید برد.  کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام آن  را ندارید و انجام این کار را پشت گوش میندازید، این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌ زندگی‌تان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

ذهن آشفته‌ای دارید و فکرهای زیادی آرام و قرار از شما گرفته شده است. اجازه ندهید این شرایط در آینده ادامه پیدا کند. با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید و به آشفتگی‌های ذهنی خود پایان دهید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. کار مهمی در پیش رو دارید، اما از انجام این کار سر باز می‌زنید و آن را به آینده موکول کرده‌اید. به وقفه انداختن این کار مهم، چیزی  به غیر از ضرر برای شما به دنبال ندارد. کارهای دشوار را به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. امروز روز عاشقی شماست و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشمتان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید.  دوستی قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. 

● متولدین تیر (خرچنگ):

برای حفظ سلامتی‌تان هم که شده امروز از مشاجره و جروبحث دوری کنید. از کسی پولی قرض کره‌اید، اما امروز اگر حتی از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، چرا که اگر پول این فرد را ندهید، آبرویتان را به باد خواهد داد. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. یکی از آشنایان کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. از این کار چشم‌پوشی کنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا به ایشان ثابت شود که بخشش از بزرگان است. متوجه می‌شوید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق ‌زندگی‌تان را ندارد.

● متولدین مرداد (شیر):

مدتی است که مانند سابق به زندگی خود توجه نمی‌کنید و از رسیدگی به سلامت وجود نازنین‌تان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد، بیشتر از همیشه به سلامت خود اهمیت دهید وبه یاد داشته باشید که سلامتی، سلطنت ناپیداست. از لحاظ مالی روز حساسی را سپری می‌کنید و اگر مواظب دارایی‌های خود نباشید، احتمال ضرر یا ولخرجی شما وجود دارد. شرایطی برای مهمانی و دورهم جمع‌کردن دوستان و آشنایان مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان تجربه کنید.     همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی لطف عشق زندگی‌تان باشید. در چند روز آینده خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شامانه‌ای را سپری کنید.

● متولدین شهریور (سنبله):

مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. انسان ولخرجی هستید و ممکن است امروز وسوسه شوید و با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالیتان را به خطر بیندازید. بیشتر از همیشه مواظب خرید‌هایتان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید.  عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. کارهای مهم را پشت ‌گوش نیندازید و به اطرافیان ثابت کنید که در کارها وقت‌شناس و مصمم هستید. دوستان و آشنایان بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اطرافیان را پیش خودتان نگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که پاسخگوی محبت‌های بی‌دریغ‌شان هستید.

● متولدین مهر (ترازو):

به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است و با ناراحتی چیزی درست نمی‌شود. به گونه‌ای زندگی کنید که با صرفه‌جویی و پس‌انداز، در آینده بدهکار مردم نشوید. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید.  قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها از لحاظ فکری به آرامش برسید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز خرج سنگینی روی دستتان خواهد گذاشت. درباره این موضوع با عشق‌ زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید در آینده بیشتر هوای شما را داشته باشد.

● متولدین آبان (عقرب):

مدتی است که احساس نگرانی می‌‌کنید و بیش‌از‌حد مضطرب هستید، اجازه ندهید این شرایط، روز شما را خراب کند. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالیتان ثبات پیدا می‌کند. زندگی را جدی‌تر بگیرید و با برنامه‌ریزی دقیق‌تری هدف‌هایتان را دنبال کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نخواهد ماند. رفتار ناپسند زیادی دارید، اما همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما ثابت کرده که به‌رغم این رفتارتان به شما ثابت کرده که به‌رغم این رفتار ناپسند، باز هم عاشق شما است و دوست‌تان دارد. اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. دلخوری میان شما و یکی از اطرافیان ایجاد می‌شود. از رفتار این فرد خرده‌‌ای به دل نگیرید. در اولین فرصت این دلخوری را به آشتی تبدیل کنید و ناراحتی‌ها را دور بریزید.

● متولدین آذر (کمان):

روحیه تلاش‌گری دارید و حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نمی‌‌کشید. کمی به خودتان استراحت دهید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. با چندین فرصت جدید برای افزایش درآمد روبه‌رو می‌شوید. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، شرایط این فرصت‌ها را دوباره بررسی کنید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری میان شما واین فرد تبدیل شود. فردی که دشمن شماست نقشه‌های شومی برای شما کشیده‌. اجازه ندهید این فرد نقشه‌های شوم خود را عملی کند و در اولین فرصت حسابش را کف دستش بگذارید.   همسر یا عشق زندگی‌تان از شما دلخور است. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت، توجه بیشتری به عشق زندگی‌تان اختصاص دهید و کدورت‌ها را از بین ببرید.

● متولدین دی (بز):

روز را با انرژی سرشاری آغاز کرده‌اید. این احساس را تا پایان روز حفظ کنید و به لطف روحیه‌ قوی که دارید، مشکلات را از سر راه بردارید. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. انسان مهربانی هستید وحرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دستتان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. برنامه‌های زیادی برای آینده کشیده‌اید، اما همسر یا عشق ‌زندگی‌تان اهمیتی برای این برنامه‌ها قائل نیست و نقشه‌های شما را دست‌کم می‌گیرد. در اولین فرصت با وی صحبت کنید و با دلایل منطقی و محکمه‌پسند به عشق‌ زندگی‌تان ثابت نمایید که برنامه‌های مهمی برای آینده کشیده‌اید و پشتیبانی ایشان را برای اجرای این برنامه‌ها بدست آورید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید استراحت کنید.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصت‌های زیادی برای تفریح و شادی پیدا خواهید کرد. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیندازید و در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیندازید. مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان صبر و بردباری می‌گذرد. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.

● متولدین اسفند (ماهی):

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرجهای‌تان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند.  به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید.  بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. ممکن است حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان دلخور شوند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و زمینه آزردگی اطرافیان را فراهم نکنید. امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن شما می‌رسد، این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید.  همسر یا عشق زندگی‌تان امروز بی‌حوصله است و روحیه خوبی ندارد. اجازه ندهید عشق زندگی‌تان تا پایان روز بی‌حوصله و کسل باقی بماند. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای بهبود روحیه ایشان انجام دهید و روز را به عشق و صفا به پایان برسانید.

منبع: برترین ها

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2408809
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید