امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

فال روز جمعه 15 مرداد 1400

1401/07/27
کد خبر : 22869
دسته بندی : روز
تعداد بازدید : 53 نفر

● متولد فروردین (بره):

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. روحیه‌ای احساساتی دارید و انسان خوش‌قلبی هستید، اجازه ندهید این روحیه جلوی پیشرفت شما را بگیرد و به دردسر بیافتید. عشقی سوزان و آتشین را امروز تجربه می‌کنید و این عشق به تنهایی و افسردگی شما خاتمه می‌دهد.  تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما از آنجایی که انسان احساساتی هستید، بیشتر حواس‌تان را جمع کنید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید.   کارها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کارهای مهم امروز‌و‌فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن به‌موقع کارها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود. 

● متولدین اردیبهشت (گاو):

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و به آرامش برسید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. هدیه غیرمنتظره‌ای را از یکی از دوستان یا آشنایان دریافت خواهید کرد. لطف این دوست را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که قدردان محبت‌های وی هستید. عادت‌های ناپسندی دارید و این عادت‌ها زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کرده ‌است، از آنجایی که هیچ چیزی ارزش ناراحتی اهل منزل را ندارد، از امروز به فکر ترک این عادت‌های ناپسند باشید و برای کنار گذاشتن این عادت‌ها از اعضای خانواده کمک بگیرید. می‌خواهید قسمتی از پس‌انداز خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان با این تصمیم مخالف است و مانع شما خواهد شد. قصد دارید تا فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما با حجم زیادی از کارهای غیرمنتظره روبرو هستید، در نتیجه تا می‌توانید سریع‌تر از همیشه کارهای روزانه را پشت سر بگذارید تا فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا کنید. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبرو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. با تمرکز و برنامه‌ریزی فاصله خود را با موفقیت کوتاه‌تر کنید.  روز خوبی را برای شراکت آغاز نکرده‌اید. به صلاح شماست که از هر گونه معامله دوری بگیرید و انجام کارهای مالی مهم را به آینده واگذار کنید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا به انجام کارهای دلخواه‌تان مشغول شوید. اجازه ندهید اعضای خانواده بیش‌از‌حد وقت شما را بگیرند. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

● متولدین تیر (خرچنگ): 

تصمیم‌ مهمی باید اتخاذ کنید و از سرانجام این تصمیم هراس دارید. جایی برای نگرانی وجود ندارد زیرا فکری که در سر دارید به بهترین تصمیم منجر خواهد شد. بیشتر از همیشه به خودتان اعتماد کنید و دل خود را به دریا بزنید. مطمئن باشید درنهایت همه‌چیز به نفع شما تمام می‌شود. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبانتان را می‌گیرد و گرفتار خواهید شد. احساسات خود را کنترل کنید و از روابط پنهانی و بی‌ثمر دوری بگیرید. روی کمک همکاران در محل‌‌کار یا اعضای خانواده در منزل حساب باز کنید. یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید.

● متولدین مرداد (شیر):

برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید. امروز قصد سرمایه‌گذاری بلند‌مدتی را دارید اما روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نکرده‌اید و این سرمایه‌گذاری به‌غیر از ضرر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت.  عشقی غیرمنتظره در انتظار شما است و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. در محل‌کار یا منزل امروز به مشکلی بر می‌خورید، اما این مشکل برای شما دردسر زیادی درست نمی‌کند و اعضای خانواده یا همکاران برای حل این مشکل به شما کمک می‌کنند. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به استراحت یا تفریح موردعلاقه‌تان مشغول شوید. 

● متولدین شهریور (سنبله):

روز حساسی را آغاز کرده‌اید. امروز به فردی برخورد خواهید کرد و رفتار و گفتار این فرد شما را ناراحت و آزرده می‌کند، نگذارید رفتار این فرد روز شما را خراب کند و از کنار این رفتار ناپسند بگذرید تا روز را به خوبی به پایان برسانید. نگرانی‌های بی‌دلیلی دارید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را از پا در بیارود و روانه بستر بیماری کند، امروز به خودتان قول بدهید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و جلوی اضطراب و ناراحتی را بگیرید.   انسان پرحرفی هستید و وقت خود را با صحبت‌های بی‌فایده، تلف می‌کنید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید. از انجام کارهای بیهوده دست‌ بکشید و با کارهای مهم و بااهمیت، زندگی خود را تغییر دهید. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید، در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق شما است و روزی سرشار از محبت را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

● متولدین مهر (ترازو):

 اجازه ندهید ناراحتی‌های امروز، مشکلات بیشتری برای شما ایجاد کند. روز خوبی برای آشنایی با افراد جدید و پیدا کردن دوستان تازه است. فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله نخواهد انداخت. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. سفره‌ دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. در غیراین‌صورت دیری نخواهد پایید که راز دل شما نُقل هر مجلس و انجمنی شود. برنامه‌های مهمی برای امروز کشیده‌اید، اما کار ضروری برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیش می‌آید و نقشه‌های‌تان نقش بر آب خواهد شد.

● متولدین آبان (عقرب): 

انسان تنهایی هستید و علاقه‌ای به نشست‌وبرخاست با اطرافیان ندارید، اجازه ندهید این روحیه شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند و در اولین فرصت وقتی را برای گذراندن با اعضای خانواده و آشنایان اختصاص دهید تا دوستی خود را با اطرافیان عمیق و ریشه‌دار کنید. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. یکی از اعضای خانواده در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای این فرد انجام دهید و به ایشان ثابت کنید که در لحظه‌های دشوار وی را تنها نمی‌‌گذارید.   محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و جادوی عشق را فراموش نکنید. نقشه‌های مهمی که برای کار و پیشرفت کشیده‌اید را با هر کس درمیان نگذارید و رازنگه‌داری پیشه کنید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق‌زندگی‌تان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید.

● متولدین آذر (کمان):

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. امروز یکی از آشنایان پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را به جان و دل گوش کنید. مشکلی قدیمی و کهنه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و این مشکل گاه‌ و بی‌گاه زمینه مشاجره و دلخوری شما و عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح نیست و امروز زمان مناسبی است تا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل نمایید.  با پیشنهادی منفعت‌آمیز از جانب اعضای خانواده یا دوستان روبرو خواهید شد. به صلاح شماست قبل از اینکه این پیشنهاد را قبول کنید، تمامی جوانب آن را بررسی نمایید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آيد، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد.  هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد. از جان و دل پذیرای این هدیه باشید و در اولین فرصتی لطف فردی که به شما هدیه داده را جبران کنید.

● متولدین دی (بز):

به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد و از آنجایی که ریشه این مشاجره در مشکلات مالی نهفته‌ است، با اهل منزل صحبت کنید و با پیدا کردن روش‌های تازه‌ای برای افزایش درآمد، اعضای خانواده را به رفاه و آرامش برسانید و جلوی هرگونه دلخوری را بگیرید.  مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. محبتی که به همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان دارید دو طرفه است و امروز عشقی متقابل را دریافت خواهید کرد. قبل از انجام کارهای مهم، جوانب کار را بررسی کنید.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید. به خاطر داشته باشید که با منفی‌بافی راه به جایی نمی‌برید. این روحیه را امروز کنار بگذارید و زندگی را با دیدگاهی مثبت ادامه دهید. خبری فرخنده به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

انسان صبوری هستید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید.   مشکلی در سر راه شما سبز می‌شود و برای حل این مشکل کاری از دست‌تان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده متوجه مشکل شما می‌شوند و به کمک آنها، این مشکل را راحت‌تر از چیزی که انتظارش را داشتید، پشت‌سر خواهید گذاشت. کمکی که اعضای منزل امروز به شما می‌کنند را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت به فکر جبران این کمک باشید.   یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید.  روحیه‌ای خونگرم و مردم‌دار دارید، به لطف این روحیه، دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز حال و هوای عاشقی به سرش زده و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

● متولدین اسفند (ماهی):

به خاطر داشته باشید که با کینه‌توزی و تنفر راه به جایی نخواهید برد.  روز خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد می‌شود، این اختلاف نظر را به مشاجره‌ای بزرگ تبدیل نکنید و چشم‌تان را به روی آن ببندید. اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و از آنجایی که انسان مهربانی هستید، بیشتر وقت خود را به برآورده‌کردن نیازهای اطرافیان اختصاص می‌دهید. این روحیه باعث شده تا از کارهای خودتان عقب بیافتید و فرصتی برای رسیدگی به کارهای خودتان نداشته باشید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد، اولویت‌بندی برای رسیدگی به کارهای خودتان و اطرافیان داشته باشید و نیازهای اطرافیان را به کارهای خودتان مقدم نکنید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.

منبع: برترین ها

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/22869
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید