امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

فال روز جمعه 1 مرداد 1400

1401/07/27
کد خبر : 22855
دسته بندی : روز
تعداد بازدید : 66 نفر

● متولد فروردین (بره):

موضوعی ذهن شما را به شدت درگیر کرده اما اجازه نمی دهید که کسی بویی از آن ببرد. این را هم بدانید که تا زمانی که در مورد مشکل تان با دیگران حرف نزنید، هیچ کس به کمک تان نمی آید و شما ممکن است که تا ابد در همان مکان گیر بیفتید. اگر چه فرد درون گرایی هستید اما گاهی لازم است که احساسات خود را بروز بدهید و خودتان را تخلیه کنید. به زودی پولی به دست تان می رسد که یکی از مشکلات قدیمی تان را حل خواهد کرد. جواب سوالی که این قدر در موردش کنجکاو هستید خواهید شنید به شرط آنکه سوالتان را درست و واضح بیان کنید. در مورد مشکلات احساسی خود با او حرف بزنید منطق شما بیش از هر زمانی راهگشای شماست. در حال حاضر وضعیت مالیتان ثباتی ندارد باید به خودتان فرصت بدهید تا از طریق سرمایه گذاری وضع مالی تان دوباره سرو سامان بگیرد.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

شما سرتان در کار خودتان است اما دیگران ناگهان پا در کفش شما می کنند و تمام برنامه هایتان را بهم میریزند. اگر چه تا به حال مراعات حال آنها را می کردید، اما بهتر است از این به بعد بیشتر از دیگران به خودتان بیندیشید. شما در حال حاضر فقط باید روی کارهای خودتان تمرکز کنید، در غیر این صورت تمام برنامه هایتان نقشه بر آب می شود.. در رابطه عاطفی تان به مشکل بر خورده اید و این موضوع نگرانتان کرده است. اما بدانید که هیچ اهمیتی ندارد و خیلی زود برطرف می شود. از کسب علم غافل نشوید شما قرار بوده یادگیری چیز جدیدی را شروع کنید که دایم به دلایلی به تاخیر افتاده است .اکنون شما آمادگی آن را دارید که در مورد آینده خود فکر و برنامه ریزی کنید ضمنا توان درست دیدن مسائل و تصمیم گیری مناسب را هم دارید از امروز شروع کنید. شما به اندازه کافی وقت تلف کرده اید.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

امروز دور و برتان بسیار شلوغ است. افراد جدیدی را ملاقات می کنید که برایتان جذابیت زیادی دارند. می توانید ساعت ها با آنها صحبت کنید و اطلاعات زیادی به دست آورید. نتیجه این گفتگوها تغییراتی را در زندگی شما ایجاد می کند. به دنبال تغییری در مسیر زندگی تان هستید اما قبل از هر عملی با خودتان فکر کنید که آیا می توانید با سختی های آن کنار آیید؟ اگر بر این کار مصمم هستید، سعی کنید که اطلاعاتتان را تکمیل کنید و با برنامه پیش بروید تا پشیمانی به سراغتان نیاید. شخصی قولی برای انجام کاری به شما می‌دهد که بهتر است روی آن زیاد حساب نکنید و خودتان دست به کار شوید .سعی کنید کمی استراحت کنید تا بتوانید به خوبی روی کارها تمرکز داشته باشید . شما تا جای که می شده وقتتان را وقف حرف زدن و نصیحت شخصی که برایتان مهم است کرده اید. از حالا به بعد پا فشاری نکنید شما نمی توانید کسی را به زور خوشبخت کنید.

● متولدین تیر (خرچنگ): 

امروز فرصتی برای شما فراهم می شود تا نگاهتان را به اطرافتان تغییر دهید. این اتفاق شما را نسبت به آینده امیدوار می کند و انرژی وافری به شما می بخشد. مهم نیست تا به حال چه می کردید اما از حالا به بعد به سمت دیگری جذب می شوید. شاید این فرصت هدیه ای از طرف خدا به شما باشد پس به ندای قلب خود گوش دهید و دنبال حرف دلتان باشید. شما از چنین روزی که معشوقه تان نسبت به شما سرد شده است، متنفرید. گویی دیواری بین شما کشیده شده اما بهتر است او را کمی تنها بگذارید. او پس از مدت کوتاهی دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. بهترین زمانست که وقت خود را با دوستانتان سپری کنید، هم حال و هوایی عوض می کنید و هم با افرادی آشنا می شوید که از هر نظر شایسته هستند. از آینده نترسید، اتفاقات خوشایندی را تجربه خواهید کرد. فریب زبان بازی و دو رویی شخصی را نخورید و با دوستان و همراهان خود رو راست باشید. نهایتا آن طور عمل کنید که وجدان خودتان راضی باشد.

● متولدین مرداد (شیر):

امروز نباید خودسرانه تصمیم بگیرید. سعی کنید قبل از هر حرفی به دیگران خوب شرایط را بسنجید. یکی از اطرافیانتان می خواهد از روی حسادت سنگ زیر پایتان بیندازد، بدون توجه به آن کاری که فکر می کنید به صلاح تان است را انجام دهید. در هر صورت در مورد تغییری که می خواهید به زندگی تان دهید خوب فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید. امروز در مقابل شریک زندگی تان گارد نداشته باشید. از آنجا که او در وضعیت خوبی به سر نمی برد، سعی کنید که انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. در مورد نیت مالی تان صبر پیشه کرده و کمی بیشتر تلاش کنید. چشمتان را باز کنید امکاناتی در اختیار شما قرار دارد که به وسیله آن می توانید کامیابی را تجربه کنید. با توجه به روحیه ای که دارید بهتر است در شاخه ای هنری توانایی های خود را افزایش دهید. یک موقعیت کاری در این هفته شما را به فکر وا می دارد.

● متولدین شهریور (سنبله):

امروز وقت زیادی را که می خواستید برای کارهای مهم تر صرف کنید، خیلی ساده از دست می دهید. اما نگران نباشید زیرا فرصت برای جبران زیاد است. این اتفاق اگر موقتی باشد ایرادی ندارد اما نگذارید که ادامه دار شود. گاهی افراد تعادل زندگی شما را به هم می زنند اما این شمایید که باید کنترل امور را به دست گیرید و از هر مانعی که سرعت شما را کند می کند، خودداری کنید. فردی به زودی وارد زندگی تان می شود و پیشنهادهایی به شما می دهد که وسوسه تان می کند. این بار نه با قلب که با فکرتان عمل کنید. اگر دوست دارید در زندگی خصوصی‌تان موفق باشید بهتر است با افرادی ارتباط داشته باشید که علاقمندی های مشترک با آن ها دارید. وقتتان را بیهوده با هر کسی تلف نکنید، هر کسی ارزش نشست و برخاست ندارد، با انرژی مثبت بهترین ها را جذب کنید. با اتفاقی غیر منتظره روبرو خواهید شد. به استقبال این فرصت بروید که پیروزی از آن شما خواهد بود.

● متولدین مهر (ترازو):

درگیری ذهنی امروز شما باعث می شود که نتوانید به خوبی تمرکز کنید. پس سعی کنید وقت تان را روی کارهای کوچک تر و کم اهمیت تر بگذارید. امروز انرژی زیادی در شما موج می زند بنابراین سعی کنید که آن را عاقلانه به کار گیرید. زمانی هم که خستگی بر شما چیره شد، بیشتر از حد به خودتان فشار نیاورید. استراحت یکی از کارهایی است که باید اهمیت زیادی به آن دهید. حتی می توانید در محیط کار نیز به مدیرتان بگویید که با 10 دقیقه استراحت، بازدهی شما بیشتر از قبل خواهد شد. از بی‌وفای یکی از نزدیکان خود گله مندید. اگر چه حق با شماست اما جای گله ندارد، هر کس گرفتار ی های خاص خودش را دارد. در انتظار کسی هستید که مدت ها از او دور بوده‌اید. شما ذهنی باز و پذیرش بالای دارید، همین آمادگی باعث می شود تا برای بحث با دیگران در حوزه های مختلف حضور ذهن داشته باشید. توانی های خودتان را نشان خواهید داد.

● متولدین آبان (عقرب): 

امروز مرکز توجه هستید، پس سعی کنید آنجا که باید حرف دلتان را بزنید. حتی می توانید راز دلتان را به اویی که مدت هاست ذهن تان را درگیر کرده است، بگویید. امروز همه چیز برای شما رنگ دیگری دارد. لغاتی که به زبان می آورید نیز تاثیر بیشتری بر دیگران خواهد گذاش، پس فرصت را از دست ندهید. اگر در محیط کار پروژه نیمه تمامی دارید، همین امروز آن را به سرو سامان برسانید زیرا با ایده های خلاقانه ای که حال در سر دارید، موفقیت شما حتمی خواهد بود. خبر خوبی در انتهای روز به گوشتان می رسد. در محیط کاری با مشکلاتی دست به گریبان هستید، این اولین بار نیست که این مشکلات پیش می آید شاید بهتر باشد برای یکبار تصمیم بگیرید تا از شر این مسئله برای همیشه راحت شوید. اگر افکار مزاحم را از خود دور کنید بهترین نتیجه را خواهید گرفت. خبر خوشی به شما می رسد که شروع یک ماجراجویی جدید است، خودتان را برای تجربیات تازه آماده کنید.

● متولدین آذر (کمان):

با فردی امروز حرفتان می شود، او پیشنهادهایی به شما می دهد اما شما با آن به شدت مخالف می کنید. اگر چه مخالفت شما تا حدودی منطقی است اما نباید کنترل اش از دست تان خارج شود. سعی کنید رفتاری از خودتان نشان ندهید که دیگران فکر کنند شما فردی از خود راضی هستید. سعی کنید به جای داد و بی داد، آرام با صحبت هایتان دیگران را قانع کنید. اگر در رابطه عاطفی خود دچار شک و تردید شده اید، به جای این که منتظر عکس العمل و حرف های طرف مقابل تان باشید، خود برای زندگی تان تصمیم بگیرید. تنبلی را از خودتان دور کنید و دایم از دیگران توقع نداشته باشید. شما فرد باهوشی هستید و سریع همه چیز را یاد می گیرید، از این خصوصیت ذاتی استفاده کنید و برای یاد گرفتن چیزی تازه در زندگی تان تلاش کنید. در رابطه عاطفی تان با مشکلاتی روبرو هستید، شما باید دقیقا بدانید این مشکلات چه هستند، با خودتان صادق باشید.

● متولدین دی (بز):

وقت آن است که ایده هایی را که مدت ها در سر داشته اید و از اجرای آنها می ترسیدید، عملی کنید. مدتی است همه چیز را به حال خود رها کرده اید و خیلی به اطراف تان اهمیت نمی دهید اما اکنون زمان تغییر است. اگر چه شرایط به سرعت در حال دگرگونی است و فکر می کنید که اکنون دیر است اما اگر همین حالا قدم اول را بردارید، همه چیز به بهترین شکل خود اتفاق خواهد افتاد. دوستی را از خود رنجانده اید اما او به روی خودش نمی آورد. سعی کنید که به سمتش بروید و اشتباهتان را جبران کنید. دروغگو را از اطراف خود دور کنید وگرنه وقتی به خودتان می آیید که متوجه می شوید پا به پای او دروغ می گویید. احتمال موفقیت در رسیدن به نیتی که مدتهاست به فکر آن بوده‌اید افزایش می یابد. از جمله ای که می‌شنوید نهایت استفاده را ببرید و از کمک دیگران غافل نشوید. به زیر دستان خود منفعت برسانید تا این هفته روزی شما پر برکت تر باشد.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

در محیط کار استرس زیادی دارید اما سعی کنید با روش های مختلف آن را کنترل کنید. هر چه خودتان را ریلکس تر نشان دهید، به نفع تان است. وقت آن است که برخی از افرادی را که بودنشان اهمیت چندانی در زندگی تان ندارد و تنها انرژی شما را می گیرند، از زندگی تان دور کنید. طی سه هفته قبل، فشار زیادی از لحاظ روحی رویتان بوده اما در نهایت ختم به خیر شد. حال شما در جایی ایستاده اید که نسبت به خود و اطراف تان شناخت کافی دارید. در این شرایط می توانید تصمیم های بزرگ زندگی تان را بگیرید و راه را برای پیشرفت های آتی هموار تر سازید. حالا شما شهامتی که برای ایجاد تغییر در زندگی خود نیاز داشته‌اید را پیدا کرده‌اید، بهترین کار این است که برای انجام آن با دیگران وارد مذاکره شوید و نظرات همه آن ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین راه را برگزینید، حتی اگر این راه آنچه شما از ابتدا انتخاب کرده‌اید نباشد. با دوستان خود بیشتر از هر زمانی در ارتباط باشید

● متولدین اسفند (ماهی):

امروز حرفی می شنوید که باعث می شود تمام باورهای گذشته خود را دور بریزید و راه جدیدی را پیش بگیرید. این دوره، یکی از دوره های مهم زندگی شماست به همین دلیل باید محتاطانه تر قدم بردارید. یکی از دوستانتان برای کمک دستش را به سوی شما دراز می کند، آن را رد نکنید. اخیرا فردی به شما کم محلی می کند که باعث شده ناراحت و عصبی باشید. بهتر است به جای گیر دادن به او، شما نیز کمی عقب بکشید تا هم شما و هم او در مورد رابطه ای که در آن به سر می برید، بیشتر فکر کنید. مطمئنا نتیجه آن برای هر دویتان مفید خواهد بود. سر تصمیمی که گرفته و حرفی که زده‌اید بایستید، شخصی با حرفی آتش به جانتان می زند، ضعف نشان ندهید و موضوع را حتی در خلوت تان هم دیگر مرور نکنید، شما نمی توانید زمان را به عقب برگردانید اما می توانید مراقب حالتان باشید و آن را خراب نکنید، آنچه اتفاق افتاده چیزی از ارزش های شما کم نمی‌کند.

منبع: تصویر زندگی

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/22855
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید