امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

صفاپک؛ با سابقه ترین، مجهزترین و با تجربه ترین کارتن سازی در تهران

1401/07/27
کد خبر : 27463
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 238 نفر
این شرکت انواع کارتن پستی را متناسب با نوع محصول طراحی می‌کند و از مقوای استاندارد برای ساخت جعبه‌ها بهره می‌برد. کارتن سازی صفا پک با شرکت‌ها و برندهای معتبر زیادی همکاری کرده است و این امر، نشان‌دهنده میزان موفقیت آن در ارائه خدمات است.

 

شرکت صفا پک دارای ۳۳ سال سابقه موفق فعالیت در زمینه تولید انواع کارتن پستی است؛ این بدان معنی است که صفا پک از متخصصانی تشکیل شده است که به نیازهای مشتریان اشراف دارند. صفا پک تلاش کرده است که در این سالیان، متناسب با شرایط و نیازهای مصرف‌کنندگان ارائه خدمات کند؛ به همین منظور اقدام به ارائه خدماتی نظیر خدمات آنلاین فروش جعبه بسته‌بندی کرده است.

کارتن سازی صفاپک

بررسی خدمات شرکت کارتن‌سازی صفا پک

کارخانه کارتن‌سازی صفا پک، یکی از کارخانه‌جات متعهد و متخصص در حوزه تولید و ساخت انواع کارتن پستی است. این مجموعه کارتن‌سازی، خدماتی ارائه می‌کند که موجب تمایز آن از سایر کارخانه‌جات کارتن سازی شده است.

 

۱/ خدمات سفارش آنلاین در شرکت صفا پک

صفا پک برای سفارش و خرید کارتن به صورت آنلاین، یک سیستم مخصوص طراحی کرده است؛ بنابراین طبق این سیستم مشتری با ورود به صفحه سفارش آنلاین، با یک فرم رو به رو می‌شود. در این فرم اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، نام شرکت، نوع و شکل جعبه و مواردی از این قبیل از مشتری درخواست می‌شود‌. مشتری اطلاعات مدنظر خود را برای تهیه کارتن پستی در فرم مربوطه وارد می‌کند.

در پایان نیز با کلیک بر روی دکمه ارسال، این اطلاعات را برای شرکت صفا پک ارسال می‌کند. شرکت صفا پک طبق ابعاد، تیراژ، آدرس و دیگر اطلاعات ذکر شده توسط مشتری، قیمت نهایی سفارش را برآورد می‌کند و در اسرع وقت با مشتری تماس می‌گیرد تا جزییات را با او در میان بگذارد. سیستم سفارش آنلاین این مزیت را برای مشتری فراهم می‌کند که در منزل یا محل کار خود، از قیمت حدودی سفارش خود اطلاع یابد و اقدام به خرید کارتن بسته‌بندی نماید.

 

 

۲/  خدمات طراحی و چاپ جعبه

خرید کارتن

برای خرید کارتن می‌توانید طرح مورد نظر خود را برای چاپ روی جعبه‌ها در وب‌سایت صفا پک آپلود کنید.‌ حتی اگر ایده خاصی برای طراحی نداشتید، می‌توانید به نمونه‌کارهای صفا پک مراجعه کنید و طبق نمونه‌کارها، طرح مناسب خود را سفارش دهید. نمونه‌کارها و تنوع طرح‌ها گویای ذهن خلاق طراحان این شرکت است. همچنین می‌توانید از تخصص طراحان این شرکت کمک بگیرید تا برای کارتن پستی محصولات برند شما طراحی مخصوصی انجام دهند.

 

۳/ خدمات چاپ

 این شرکت از دستگاه‌های پیشرفته برای تولید و چاپ روی جعبه‌ها استفاده می‌کند چاپ کارتن پستی در شرکت صفا پک به صورت تک رنگ، دو رنگ و یا چند رنگ صورت می‌گیرد. کیفیت رنگ‌های به کار رفته در چاپ بر روی جعبه‌ها، خصوصا در چاپ چند رنگ بسیار بالا است.

 

 

۴/ خدمات طراحی کارتن پستی

برای ارائه هر محصولی به یک جعبه خاص نیاز است. بنابراین برای تهیه کارتن و جعبه مقوایی، باید به کارخانه‌ای مراجعه شود که علاوه بر داشتن تنوع بالا، بتواند مشتریان را در خرید کارتن مناسب راهنمایی کند. شرکت صفا پک جعبه‌ها را با سبک و سیاق‌های مختلفی برش می‌زند تا نوع جعبه با محصول بیشترین هم‌خوانی را داشته باشد. این شرکت انواعی جعبه خام هم تولید کرده است؛ تا به مشتریانی که عجله دارند نیز خدمت‌رسانی خوبی داشته باشد.

 

۵/ خدمات طراحی اختصاصی جعبه

یکی از خدمات بی‌نظیر کارخانه کارتن‌سازی صفا پک، ارائه خدمات سفارش اختصاصی کارتن پستی و جعبه بسته‌بندی است؛ در این نوع سفارش هیچ گونه محدودیتی در انتخاب طرح روی جعبه و نوع طراحی خود جعبه وجود ندارد. بنابراین سفارش اختصاصی این امکان را به مشتریان می‌دهد که محصول خود را با بسته‌بندی ویژه ارائه کنند. کارتن‌های اختصاصی بیش از جعبه‌های معمولی مورد توجه قرار می‌گیرند؛ در نتیجه موجب می‌شوند میزان فروش افزایش یابد.

 

۶/ سرعت در خدمت‌رسانی

یکی از دلایل موفقیت کارخانه صفا پک، علاوه بر حفظ کیفیت، داشتن سرعت عمل بالا در ارائه انواع کارتن و جعبه است. در جریان کار هر برند کوچک و یا بزرگی، زمان اهمیت بسیار زیادی دارد؛ شرکت‌های حرفه‌ای در سراسر دنیا نیز به اهمیت زمان کاملا واقف هستند. شرکت صفا پک نیز جزو شرکت‌های پیشکسوت و حرفه‌‌ای در زمینه کارتن‌سازی است؛ به همین علت زمان‌بندی تحویل سفارش مشتریان را کاملا رعایت می‌کند. مقید بودن به زمان و تحویل به موقع ۹۹ درصدی سفارشات یکی از علت‌های بزرگ موفقیت شرکت صفا پک است.

 

انواع‌ جعبه‌های بسته بندی

کارخانه صفا پک در زمینه طراحی و تولید کارتن پستی و جعبه‌های بسته‌بندی متخصص است‌؛ بنابراین برای هرگونه خرید کارتن و جعبه مقوایی می‌توان به این شرکت مراجعه کرد. از تولیدات صفا پک می‌توان به انواع جعبه‌ مقوایی تجهیزات صنعتی و الکتریکی مثل جعبه لامپ و انواع کارتن بسته‌بندی مثل کارتن بسته بندی آجیل و کارتن بسته‌بندی مرغ و گوشت اشاره کرد.

 

بررسی کیفیت کارتن پستی شرکت صفا پک

کارتن بسته بندی

برای نظارت دقیق‌تر بر عملکرد شرکت صفا پک، کیفیت و طراحی جعبه‌ها و کارتن‌‌های تولیدی آن مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به خدمات ویژه شرکت صفا پک، باید توجه کرد که آیا جعبه‌های تولیدی توسط این شرکت کیفیت لازم را دارند یا نه؟ به این منظور کارتن‌های تولیدی این شرکت از همه جوانب مورد بررسی قرار گرفته است.

 

 

بررسی کارتن و جعبه بسته بندی مواد غذایی

برای بسته بندی مواد غذایی باید از مقوای مخصوص استفاده شود. بسته‌بندی‌هایی که با مواد غذایی در تماس هستند باید از جنس مقوای ایندربرد باشند. مقوای ایندربرد مورد تایید سازمان غذا و دارو است. این مقوا از مقواهای بازیافتی نیست، بلکه از ترکیبات درجه یک تولید می‌شود؛ بنابراین در اثر تماس با مواد غذایی، به غذا نفوذ نمی‌کند و آسیبی به سلامتی انسان وارد نمی‌کند. شرکت کارتن سازی صفا پک، به اصول اولیه بهداشتی و ساخت کارتن پایبند است؛ بدین جهت برای تولید جعبه بسته‌بندی چای، جعبه‌های غذایی رستوران‌ها و فست فودی‌ها و کلیه سفارشات مرتبط با مواد غذایی از مقوای اینردبرد استفاده می‌کند. طراحی جعبه‌ها نیز متناسب با نوع محصول صورت می‌گیرد سلامت محصول تا مدت زمان استاندارد تامین شود.

بسته‌بندی انواعی از مواد غذایی به گونه‌ای است که محصولات غذایی به طور مستقیم با کارتن در تماس نیستند؛ معمولا برای تولید این کارتن‌ها از مقواهای مقاوم‌تر استفاده می‌شود‌. با این وجود، رعایت بهداشت در ساخت کارتن‌هایی نظیر کارتن بسته بندی آجیل و کارتن حمل مرغ و گوشت منجمد هم اهمیت زیادی دارد. صفا پک با نظر به تمام این موارد، رضایت طیف گسترده‌ای از مشتریان خود را به دست آورده است. چرا که این شرکت سابقه همکاری با بسیاری از برندهای مواد غذایی را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

یکی دیگر از مولفه‌های مهم در طراحی کارتن حمل مواد غذایی، مربوط به طراحی شکل کارتن است؛ مجموعه کارتن سازی صفا پک با علم به این موضوع، کارتن‌ها را به گونه‌ای طراحی می‌کند که موجب حمل و نقل آسان شود و ماندگاری محصول را افزایش دهد. به همین علت نیز در ساخت کارتن مرغ و گوشت منجمد، سوراخ‌هایی در جعبه‌ها تعبیه کرده است؛ این سوراخ‌ها به ورود و خروج جریان هوا کمک می‌کنند و فرایند انجماد را سرعت می‌بخشند.

 

 

 

کارتن بسته بندی و حمل لوازم و تجهیزات

در بسته بندی تجهیزاتی مثل لامپ و یا تجهیزات مربوط به خودرو، معمولا از مقوای پشت طوسی استفاده می‌شود؛ اما نکته مهم حفظ سلامت این تجهیزات در برابر ضربه و یا آلودگی است. صفا پک برای جلوگیری از ایجاد خسارت‌های مالی، تمرکز زیادی بر نوع طراحی کارتن‌ها گذاشته است. به همین علت تولید جعبه تجهیزاتی مثل لامپ را با استفاده از طراحی‌های کاملا نو و بدیع انجام می‌دهد؛ به عنوان مثال در طراحی جعبه لامپ از محافظ‌های مقوایی استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود لامپ در جریان حمل و نقل، دچار جا به جایی و در نتیجه شکستگی نشود. ضخامت مقوا نیز با توجه به نوع محصول متغیر است.

همان‌طور که گفته شد، شرکت کارتن‌سازی صفا پک از متخصصان حرفه‌ای و مجرب تشکیل شده است؛ به همین علت، طراحی و چاپ جعبه انواع تجهیزات نیز به گونه‌ای صورت می‌گیرد که مشتری به خرید این محصولات جذب شود.

 

جمع‌بندی

با توجه به خدمات شرکت کارتن‌سازی صفا پک می‌توان این کارخانه را به عنوان یکی از کارخانه‌جات حرفه‌ای در زمینه تولید انواع کارتن پستی معرفی کرد؛ این کارخانه سابقه همکاری با طیف گسترده‌ای از برندهای معتبر در زمینه‌های مختلف را دارد و همین امر نشان دهنده موفقیت آن در زمینه تولید کارتن و جعبه بسته‌بندی است. این شرکت با ارائه خدمات سفارش آنلاین و طراحی اختصاصی، تمام‌ نیازهای مشتریان را برآورده کرده است و با داشتن سرعت بالا در ارائه خدمات موفق به کسب رضایت مشتریان خود شده است. برای خرید کارتن و یا اطلاع از قیمت از کارخانه صفا پک، اینجا کلیک کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27463
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید