امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

سیگنال ارز دیجیتال | پرشین الیت

1401/07/27
کد خبر : 27255
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 189 نفر

در این بازار نیز پلن‌های سرمایه‌گذاری متعددی وجود دارد که فعالان متناسب با میزان سرمایه، چشم انداز سرمایه‌گذاری و اهداف خود آن‌ها را انتخاب می‌کنند. اما برنامه‌ریزی برای ورود به بازار و خروج به هنگام برای کسب سود بیشتر و کاهش زیان مهم‌ترین مسئله برای فعالیت در هر بازار مالی است. تحلیل بازار ارز دیجیتال مانند هر بازار دیگری نیاز به دانش تخصصی نسبت به روند بازار دارد. عوامل متعددی در روند این بازار تأثیرگذارند که سرمایه‌گذاران باید از آن‌ها آگاهی داشته باشند.

عوامل تأثیرگذار بر نوسانات بازار ارزهای دیجیتال

مهم‌ترین تفاوت میان ارزهای رایج مانند ریال، دلار و … با ارزهای دیجیتال این است که ارزهای رایج با پشتوانه‌ی دولت ارزش می‌گیرند و توسط بانک مرکزی هر کشور مدیریت و کنترل می‌شوند. اما ارزهای دیجیتال با حکومت‌ها سر و کار ندارند و بصورت غیرمترکز تولید و کنترل می‌شود. به همین دلیل تحت تأثیر تورم متداول کشورها قرار نمی‌گیرد. این ارزها به‌طور غیرمتمرکز خرید و فروش و کنترل می‌شوند؛ معاملات آن‌ها امن است و در هر لحظه تغییرات قیمت آن بصورت شفاف توسط همه‌ی افراد در جهان قابل رویت است.

یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت ارز دیجیتال، تعداد گره‌هاست. این گره‌ها نمایشگر تعداد کیف پول‌های فعال ارز است و تعداد بیشتر آن نشانه‌ی قدرت بیشتر ارز است پس می‌تواند بر قیمت آن اثر گذارد. به همین جهت هرچه یک ارز بیشتر مورد توجه و معامله قرار بگیرد، قیمت آن در بازار افزایش پیدا خواهد کرد.

عامل دوم در تغییرات قیمت ارزها، صرافی‌ها هستند. صرافی‌های آنلاین علاوه‌بر ایجاد بستری برای خرید و فروش ارزها، تغییرات لحظه‌ای قیمت، تاریخچه تغیرات قیمت، حجم کل سرمایه و خرید و فروش ارزها و جزئیات دیگر را برای کاربران به نمایش می‌گذارند. پذیرش ارزها توسط صرافی‌های بیشتر می‌تواند منجر به افزایش ارزش توکن ارز دیجیتال شود.

میزان تقاضای بازار برای رمز ارز یکی از تعیین کننده‌ترین عوامل تغییر قیمت است. عموماً برای عرضه‌ی توکن‌ها ازسوی بنیان‌گذاران ارز، محدودیتی تعیین می‌شود. به این معنا که درصورت عرضه شدن همه‌ی مقدار در نظر گرفته شده، سکه‌ی بیشتری به بازار عرضه نخواهد شد. مگر اینکه تولید کنندگان ارز، سیاست‌های خود را تغییر دهند. ارزهای کابردی که فرآیند تولید سخت‌تری دارند، درصورت افزایش تقاضا برای آن‌ها با کاهش عرضه و افزایش قیمت روبرو خواهند بود. به همین دلیل محدودیت عرضه توکن می‌توانند در تغییرات قیمتی ارزها تأثیرگذار باشند. همچنین پیشرفت‌های تکنولوژیکی شرکت‌ها و گروه‌های پشتیبان ارز ارزش آن را بالا می‌برد.

علاوه‌بر این موارد، تغییرات سیاسی و اقتصادی، موضع‌گیری دولت‌ها و شرکت‌های بزرگ در قبال این رمز ارزها نیز در تغییرات کلی بازار یا ارزهای خاصی تاثیرگذار خواهند بود. مانند تغییراتی که تحت تأثیر اظهار نظرهای ایلان ماسک در نرخ دوج کوین به وجود آمد.

تمامی این عوامل تأثیرگذار نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران برای تصمیم‌گیری صحیح درمورد اقدامات خود در این بازار باید ۲۴ ساعته گوش به زنگ باشند، در زمینه روش‌های تحلیل بازار اطلاعات و مطالعات کافی داشته باشند و بصورت مداوم پیگیر تغییرات و تصمیم‌گیری‌های بنیان‌گذاران ارزهای مورد نظر خود، تغییرات صرافی‌ها و اظهار نظرهای تأثیرگذار باشند تا با داشتن سیگنال ارز دیجیتال بتوانند در این بازار موفق عمل کنند.

سیگنال فیوچرز چیست؟

در بازارهای مالی، معاملاتی آتی بسیار متداول است. روند این معاملات بدین صورت است که طرفین معامله بر سر یک مبلغ آتی توافق می‌کنند و در زمان معامله بدون در نظر گرفتن شرایط مورد معامله در زمان حال، با قیمت توافق شده معامله می‌کنند. این کار می‌تواند ریسک‌های سرمایه‌گذاری و نقدشوندگی را کاهش دهد. سیگنال رایگان درواقع یک پیشبینی قیمت آتی است که افراد با استفاده از آن می‌توانند برای معاملات آتی خود برنامه‌ریزی کنند. برای مثال با داشتن سیگنال فیوچرز بایننس یا سیگنال فیوچرز بیت کوین می‌توانید در مورد معاملات آتی خود برنامه ریزی صحیحی انجام دهید.

خرید‌های پله‌ای

خرید پله‌ای شیوه‌ای از وارد یا خارج کردن سرمایه در بازار است که از طریق آن می‌توان با ضرر کمتری اقدام به سرمایه‌گذاری محافظه کارانه نمود. در زمانی که نوسانات بازار یا یک ارز بسیار شدید و وضعیت آن ارز ناپایدار است؛ می‌توان از روش خرید پله‌ای یا مارتیندل استفاده نمود. در این روش سرمایه‌گذاران برای جلوگیری از زیان شدید، همه‌ی سرمایه‌ی خود را به یکباره در بازار وارد یا از آن خارج نمی‌کنند. به این منظور، سرمایه مورد نظر خود را به بخش‌های کوچک تبدیل کرده و همراه با روند تغییر قیمت به تدریج اقدام به خرید یا فروش می‌کنند. در شرایطی که ثبات در بازار وجود نداشته باشد، سیگنال خرید ارز دیجیتال به روش پله ای می‌تواند سرمایه‌گذار را در بازار نگه دارد و لازم نیست تا بازگشت ثبات به بازار منتظر باشد.

 دریافت سیگنال ارز دیجیتال

برای سرمایه‌گذاری مطمئن و بر اساس تحلیل علمی، سرمایه‌گذاران نیاز به آموزش و کسب تجربه در این حوزه دارند. اصول ابتدایی که هر سرمایه‌گذار حرفه‌ای که قصد کسب سود به میزان قابل توجهی در این بازار دارد شامل آشنایی با فضای بازار، قوانین و نحوه‌ی خرید و فروش رمز ارزها اولین قدم برای ورود به بازار است. اما برای تحلیل بازار و تصمیم‌گیری صحیح لازم است تا به علومی چون انواع روش‌های سرمایه‌گذاری، روش‌های تحلیلی چون تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، نحوه عملکرد شبکه بلاکچین، نحوه‌ی بررسی بازار با استفاده از انواع نمودارها و علوم دیگر آشنا شوید.

تحصیل و یادگیری چنین علومی شاید برای بسیاری افراد راحت و لذت بخش باشد اما برای برخی دیگر از سرمایه‌گذاران کار وقت‌گیری است و شاید نتوانند بازخورد مناسبی از آن دریافت کنند. به همین دلیل برای این افراد مناسب‌تر است تا از دانش دیگران بهره برده و مشاوره بگیرند.

همانند بسیاری از حوزه‌های تخصصی افراد می‌توانند در قالب مشاوره از دانش متخصصین این حوزه استفاده کنند. برخی متخصصان تحلیل‌های خود را به شیوه‌های گوناگون در اختیار دیگران قرار می‌دهند. متداول‌ترین روش، سبد گردانی است. یعنی سرمایه‌گذار، دارایی خود را در اختیار متخصصین قرار می‌دهد تا با آن سرمایه‌گذاری کنند و در بخشی از سود حاصله سهیم خواهد شد. در بازار رمز ارزها به دلیل جدید بودن حوزه، کم بودن دانش سرمایه‌گذار و عدم حمایت نهادهای پشتیبانی رسمی، این روش امنیت کافی را ندارد و در حجم معاملات بالا نمی‌توان چنین ریسکی را پذیرفت. یکی‌دیگر از این روش‌ها، ارائه سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال است. این افراد سیگنال‌های خرید و فروش را تحلیل کرده و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهند. با این روش، زمان مناسب خرید و فروش به سرمایه‌گذار اعلام می‌شود تا بر اساس آن برای زمان و حدود خرید و فروش تصمیم‌گیری و اقدام کنند. یکی از این متخصصان، گروه پرشین الیت است. این گروه متشکل از افرادی است که متخصص بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال هستند و می‌توانند رفتارها و روند تغییرات ارزهای دیجیتال را تحلیل کنند و نتایج آن را به‌صورت سیگنال ارز دیجیتال در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند.

امکانات پرشین الیت

پرشین الیت برای دسترسی مناسب سرمایه‌گذارانی که نیاز به دریافت این سیگنال‌ها دارند، وب‌سایتی طراحی کرده که علاقمندان با مراجعه به آن می‌توانند انواع پلن‌های دریافت اشتراک سیگنال ارز دیجیتال را مشاهده کرده و با امکانات این اشتراک‌ها آشنا شوند. به‌علاوه برای آشنایی بیشتر سرمایه‌گذاران با این پلن‌ها، یک پلن رایگان ۷۲ ساعته نیز تدارک دیده شده که شما با ثبت‌نام و دریافت این پلن رایگان می‌توانید به مدت سه روز سیگنال رایگان ارز دیجیتال دریافت نموده و از آن برای معاملات خود استفاده نمایید یا روند بازار را با توجه به این سیگنال‌ها رصد کنید.

علاوه‌بر انواع سیگنال‌های خرید و فروش عادی، فیوچرز، پله‌ای و …، از دیگر امکاناتی که پرشین الیت در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد، اطلاع‌رسانی آنی در مورد تغییرات آتی ارزهاست. به این صورت که سیگنال‌ها از طریق ایمیل و پیام برای سرمایه‌گذاران ارسال می‌شود تا بتوانند بدون از دست دادن زمان اقدام به خرید و فروش کنند تا سود مناسبی به دست آورند و یا از ضرر و زیان جلوگیری شود.

همچنین در کنار ارسال سیگنال، کانال و گروه‌‌هایی برای ارائه مطالب آموزشی و تبادل نظر در خصوص بازار کریپتو و انواع رمز ارزها وجود دارد که با عضویت در این شبکه، می‌توانید در آن‌ها عضو شوید و علاوه‌بر دریافت سیگنال‌ها به دانش خود بیافزایید.

مزایای دریافت سیگنال ارز دیجیتال

دریافت سیگنال برای سرمایه‌گذاری یک روش مطمئن و آسان است که خود نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید چون شما با پرداخت هزینه‌ی کمی سود بیشتر و قطعی را تضمین کرده‌اید. این پیشنهاد برای افرادی که در حال آموزش تحلیل‌های مالی بخصوص در حوز ارزهای دیجیتال هستند نیز مناسب است چون می‌توانند دانش تحلیلی خود را با سیگنال‌ها مقایسه نموده و قدرت تصمیم‌گیری (فروش اندیکاتور) و تحلیل خود را بهبود بخشند.

بسیاری از سرمایه‌گذاران از بازارهای سرمایه مانند ارزهای دیجیتال برای مدیریت و رشد دارایی‌های خود استفاده می‌کنند و بخش عمده‌ای از زمان خود را صرف شغل خود و دیگر کارهای روزمره می‌کنند و ممکن است فرصت کافی برای مطالعه، تحلیل و بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازار نداشته باشند. برای این افراد دریافت سیگنال ارز دیجیتال امکان ویژه‌ایست تا از طریق آن بتوانند بدون صرف وقت از وضعیت بازار آگاه شوند و هم زمان فرصت طلاییی برای خرید و فروش رمز ارز را از دست ندهند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27255
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید