امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

رونمایی از جدیدترین مدل درب استیل طلایی ضد سرقت و لوکس

1401/07/27
کد خبر : 28643
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 13 نفر
این درب های علاوه بر امنیت دارای ظاهری بسیار شیک نیز هستند. از این درب ها می توان به عنوان درب لابی، درب فروشگاه و بوتیک و درب آپارتمانی ضد سرقت استفاده نمایید. درب استیل ضد سرقت از لوکس ترین محصولات در این زمینه می باشد.

خرید و قیمت درب استیل ضد سرقت

قیمت درب استیل ضد سرقت

درب استیل نسبت به سایر درب های ساختمانی دارای قیمت بالاتری می باشد. در ساخت این درب ها از استیل 304 به همراه انواع شیشه نشکن و سکوریت استفاده می شود. هر چه ابعاد درب بیشتر و طراحی آن خاص تر باشد قیمت تمام شده درب گران تر می شود. مقاومت بسیار بالای درب های استیل موجب شده از این محصولات به عنوان درب ورودی ضد سرقت در طلا فروشی ها و صرافی ها استفاده شود. درب استیل معمولا در دو رنگ طلایی و نقره ای در بازار موجود می باشد البته می توان این درب ها را با آبکاری های متنوع مانند زیتونی، اخرایی و قهوه ای نیز تولید نمود. مهم ترین دلیل افزایش قیمت درب ضد سرقت استیل در سال جدید، افزایش نرخ ارز اعلام شده است. درب استیل در سال قبل از فروش بالایی برخوردار بوده و در میان خریداران و معماران داخلی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. برای اطلاع از قیمت درب استیل ضد سرقت اینجا کلیلک کنید.

انواع درب استیل موجود در بازار

درب های استیل دارای کاربردهای مختلفی می باشند. این درب ها را می توانید به عنوان درب ورودی ساختمان استفاده نمایید. از مهم ترین کاربردهای این درب ها می توان به این موارد اشاره نمود:

  • درب ورودی ضد سرقت آپارتمان
  • درب لابی
  • درب مغازه و فروشگاه 
  • درب حیاط
  • درب ویلا و ..

البته از این محصولات می توان به عنوان درب راهرو و درب تراس نیز استفاده نمود.
برای خرید انواع درب استیل ضد سرقت می توان با فروشگاه راسان درب تماس بگیرید. در این مجموعه می توانید انواع درب استیل را در سایز و مدل دلخواه سفارش دهید.

درب ورودی استیل بخریم یا نه؟

بیشترین کاربرد درب های استیل به عنوان درب ورودی لابی می باشد. درب های لابی از جمله درب هایی است که برای ساختمان های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. درب استیل بسیار مقاوم در برابر ضربه و زنگ زدگی بوده و این محصول بهترین گزینه برای نصب در مناطقی با آب و هوای شرجی می باشد.
اگر بودجه کافی برای خرید این درب ها را دارید، درب استیل مناسب ترین و مقاوم ترین محصول برای درب ورودی ساختمان می باشد. با خرید این درب ها دیگر نیازی به سرویس و تعمیر درب نخواهید داشت. اما اگر بودجه کافی برای خرید درب استیل را ندارید می توانید انواع درب ضد سرقت چوبی و فلزی را خریداری نمایید.

جدیدترین مدل های درب ضد سرقت لوکس 

درب ضد سرقت لوکس از سری محصولات گران قیمت است که در ساخت این درب ها از مقاوم ترین روکش ها استفاده شده است. روکش هایی با طراحی زیبا که در بعضی از مدل ها از حکاکی های هنرمندانه استفاده می شود. درب های لوکس دارای روکش های چوبی و استیل هستند و در ساخت آن ها از انواع یراق آلات باکیفیت با طراحی زیبا استفاده می شود. شما می توانید انواع دستگیره و قفل دیجیتال را بر روی این درب ها نصب نمایید. برای مشاهده محصولات درب ورودی ضد سرقت لوکس کلیک کنید.

قیمت درب ضد سرقت لوکس

انواع یراق آلات نصب شده بر روی درب ضد سرقت

یراق ها از جمله اجزای تشکیل دهنده درب های ساختمانی هستند. از جمله یراق های پرمصرف مورد نصب در درب های ضد سرقت می توان به لولا درب، دستگیره، چشمی و قفل اشاره نمود. قفل ضد سرقت نصب شده بر روی درب ها از مهم ترین نوع یراق درب می باشد. اگر درب شما دارای مقاومت بسیار بالایی هم باشد، بدون یک قفل امن و باکیفیت مورد اعتماد نخواهد بود. از جدیدترین مدل های قفل ضد سرقت نصب شده بر روی درب ها می توان به قفل دیجیتال و هوشمند اشاره نمود. نصب قفل هوشمند علاوه بر افزایش امنیت، موجب زیبایی و لوکس شدن محیط پیرامون شما نیز خواهد شد. در این مدل از قفل ها می توانید تمام تردد های روزانه به منزل خود را تحت کنترل قرار دهید و ورود و خروج به منزلتان را محدود کنید. 

از درب‌های ضدسرقت چه می‌دانید؟

 مهم ترین مشخصات درب ضد سرقت اصل

بهتر است بدانید اگر درب شما دارای کیفیت و مقاومت لازم نباشد، هیچ امنیتی را برای منزلتان فراهم نمی آورد. در برخی اوقات شاهد این امر هستیم که با وجود نصب درب ضد سرقت برای منازل باز هم سارقین به ساختمان ها دستبرد می زنند و اموال مردم را به غارت می برند. در این مواقع کیفیت درب های ضد سرقت زیر سوال می رود. اما باید بدانید دربی که به راحتی باز می شود و امکان ورود به منزل را برای افراد غریبه فراهم می آورد اصلا درب ضد سرقت نیست و فقط ظاهری شبیه این درب ها دارد. درب های ضد سرقت را به سختی می توان باز نمود به طوری که اگر کلید خود را گم نمایید و یا در داخل منزل جابگذارید دیگر نمی توانید درب را باز کنید مگر اینکه از یک قفل ساز با تجربه کمک بگیرید و یا در برخی مواقع مجبور خواهید شد درب را از چارچوب باز کرده و اقدام به تعویض قفل نمایید.

از مهم ترین مشخصات یک درب اصل و باکیفیت می توان به این موارد اشاره نمود:

  • در استراکچر درب های ضد سرقت اصل از کلاف آهنی استفاده می شود.
  • در فضای بین دو طرف درب شبکه های آهنی قرار دارد که مانع از برش درب خواهد شد.
  • فضای موجود بین دو روکش را هوا فرا گرفته و این خلاء موجب ایجاد عایق صوتی در درب خواهد شد.
  • چارچوب درب به گونه ای است که امکان اهرم نمودن درب وجود ندارد.
  • درب های ضد سرقت اصل دارای ظاهری لوکس و زیبا هستند.
  • به دلیل استفاده از فولاد و آهن در ساخت این درب ها، دارای وزن بالایی می باشند.

خرید جدیدترین مدل های درب ورودی ضد سرقت

آیا درب های ضد سرقت نیاز به تعمیر دارند؟

برخی از مدل های درب ورودی پس از مدتی که از نصب آن ها می گذرد ممکن است نیاز به تعمیر و یا رگلاژ پیدا کنند. استفاده درست و اصولی از درب ها بسیار اهمیت دارد. به طور مثال محکم بستن درب و کوبیدن آن می تواند موجب افت کیفیت درب، خرابی قفل و خارج شدن درب از حالت رگلاژ شود. درب های استیل ضد سرقت از جمله محصولاتی هستند که تا سال ها بدون نیاز به تعمیر و سرویس مورد استفاده قرار می گیرند. اما دیگر مدل ها مانند درب چوبی و فلزی ممکن است به تعمیر نیاز پیدا کنند. در مواردی مانند شکستگی و یا خرابی در روکش درب، قفل درب، دستگیره و یا دیگر موارد می توانید با یک نصاب و تعمیرکار درب تماس گرفته و درخواست خدمات تعمیر و سرویس درب ضد سرقت را داشته باشید. با سرویس دوره ای این درب ها از مشکلات ناشی از خارج شدن درب از رگلاژ، مانند سر و صدا هنگام باز و بسته نمودن درب و عدم بسته شدن درب به صورت آسان و روان، خلاص خواهید شد. 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/28643
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید