امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

راهنمای جامع خرید پوشک از زاب مال

1401/07/27
کد خبر : 27435
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 145 نفر

 این وسیله از پنبه و یا الیاف با قابلیت جذب بالای آب و مواد ساخته شده است تا در بی اختیاری ادرار یا مدفوع کودکان و افراد مسن بکار می رود. به جز نوزادان سالمندانی که به دلیل کهولت سن یا ضعیف بودن قادر به کنترل ادرار خود نیستند و بی اختیاری دارند، علاوه بر آن کسانی که عمل های جراحی ویژه ای انجام داده اند و کسانی که معلولیت های شدید جسمی و ذهنی دارند به خاطر شرایط موجود دسترسی سریع به توالت را ندارند نیز به این پوشک ها احتیاج دارند.برخی از این پوشک ها یکبار مصرف می باشند و برخی دیگر نیز قابلیت شست و شو و استفاده مجدد را دارد.به طور معمول در طول روز کودکان سه تا چهار ساله نیازی به پوشیدن پوشک ندارند، اما برخی کودکان دیگر حتی در سنین بالاتر هم به پوشک نیاز پیدا می کنند. امروزه پوشک های زیادی با قابلیت چند بار جذب نیز تولید شده اند.

 

 

پوشاک مخصوص سالمندان

پوشک بزرگسالان  برای استفاده افرادی است که مشکل حرکتی و بی اختیاری در دفع ادرار یا مدفوع دارند، همچنین برای بیمارانی که در بستر به سر می برند و امکان استفاده از سرویس بهداشتی برایشان مقدور نیست؛ مناسب می باشد.  بسیاری از مشکلات مصرف کننده را پوشش داده و در بهداشت فردی و عمومی بسیار موثر عمل خواهد کرد. بهترین نوع پوشک بزرگسالان با سایز بندی های استاندارد و مشخص تولید می شوند. چرا که علاوه بر تسهیل حرکت و ایجاد راحتی، سبب می شوند تا محصول فیت تن مصرف کننده شود و از کمر لیز نخورد و یا نشتی نداشته باشد.این محصولات اگر دارای کیفیت استاندارد باشد منجر به ایجاد بثورات پوستی و زخم در طول استفاده مداوم نمی گردند.

 

 

بهترین برند های پوشک بزرگسال کدام هستند؟

پوشک های بزرگسال برای مردان و زنان تفاوت هستند که انتخاب بهترین آن با توجه  به نیازهای شما می باشد. یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب پوشک بزرگسال ، سایز مناسب است. برای به دست آوردن سایز باید اندازه دور کمر بیمار را بدانید و به یاد  داشته باشید که شکل و اندازه  بدن شما نقش مهمی در انتخاب پوشکی که می خواهید را بازی می کند. از بهترین برند های پوشک بزرگسال می توان به ایزی لایف، جان پد و جولی اشاره کرد.

 

برای خرید پوشک بزرگسال ارزان به کجا مراجعه کنیم؟

خرید پوشک بزرگسال از یک فروشگاه معتبر بسیار ضروری است و در آسایش و آرامش بیمار نقش بسزایی دارد. فروشگاه اینترنتی زاب مال به عنوان نمایندگی فروش پوشک بزرگسال فعالیت کرده و تمامی محصولات خود را بدون واسطه وارد کشور می کند.این فروشگاه تمامی برند های مطرح خارجی و با کیفیت را در قالب عکس و توضیحات کامل در وب سایت خود قرار داده است. امکان خرید پوشک شورتی و چسبی ارزان با بهترین کیفیت ، قیمت مناسب و تخفیف خورده موجود هستند که می توانید به سبد خریدتان اضافه کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 

راهنمای خرید پوشک بزرگسال

فروشگاه اینترنتی زاب مال در دسته بهداشت و مراقبت شخصی، انواع مدل های مختلف پوشک شورتی سالمندان را به صورت عمده و خرده در دسترس مشتریان گرامی قرار می دهد. قیمت عمده پوشک بزرگسال جان پد ، جولی و سایر برندها با توجه به تعداد محصول موجود در بسته بندی، نوع برند ، سایز و کیفیت آن متفاوت خواهد بود. داشتن فرد بیمار در منزل هزینه های سرسام آوری را برای کلیه اعضای خانواده تحمیل خواهد کرد. به همین دلیل بهتر است با مطالعه ویژگی های هر برند در صدد انتخاب بهترین نوع آن ها هم از نظر قیمت و هم کیفیت باشیم.

 

انواع مختلف پوشک بزرگسال کدام هستند؟

انواع پوشک بزرگسالان متنوع با توجه به حجم بالای محصول تولید و عرضه بازار شده اند. این محصولات عمدتا در دو نوع چسبی و شورتی هستند که برای راحتی بیمار و خروج او از انزوا مناسب خواهند بود.

 

پوشک شورتی بزرگسال

پوشک شورتی بزرگسال ساختاری به شکل شورت دارد و طراحی آن متناسب با آناتومی فیزیکی آقایان و بانوان می باشد. طرز استفاده آسانی دارد و به دلیل پوشش دهی مناسب، طرفداران زیادی به خود جلب کرده است.پوشک های شورتی دارای قدرت جذب متفاوت هستند. بغیر از قدرت جذب در پوشک های بزرگسال مواردی همچون جنس، الیاف استفاده شده، کش های منعطف استفاده شده در دور کمر و ران ها، پودر جاذب و از همه مهم تر تکنولوژی تولید پوشک بزرگسال در ایجاد کیفیت و درصد رضایت بالا نقش بسزایی دارد.

 

پوشک چسبی بزرگسال

پوشک شورتی بزرگسال دارای چسب های منعطفی است که از کناره ها باز و بسته می شوند. این مدل برای افرادی که مشکل حرکتی و فلجی کامل دارند بسیار مناسب خواهد بود. چرا که در زمان تعویض نیازی به در آوردن لباس های پایین تنه نمی باشد.

 

بهترین پوشک بزرگسال شورتی چگونه است؟

به طور کلی پوشک بزرگسالی را پوشک خوب و مناسب گفته می‌شود که اولا به بدن فرد بسازد و از ایجاد حساسیت جلوگیری کند. و فرد در آن احساس آرامش کند، و در عین حال از لحاظ مالی نیز مقرون به صرفه باشد، و افراد با توجه به شرایط مالی می‌توانند بهترین پوشک را برای بیمار خود انتخاب کنند، این حرف بدین معنی نیست که هر پوشک بزرگسالی که گرانتر باشد پس کیفیت آن بهتر است و نیز شاید پوشکی گران باشد اما از لحاظ مصرف پوشک را کم کند. از لحاظ مقرون به صرفه بودن و اقتصادی بودن آن پوشک بزرگسالان جان پد شورتی است.

 

چگونه پوشک بچه مناسب را انتخاب کنیم؟

خواب کافی و بازی کردن برای رشد سالم و آرامش نوزادان بسیار مهم است. یکی از محصولاتی که به طور مستقیم بر آسایش و راحتی کودک تاثیر مثبت می گذارد پوشک بچه است و انتخاب بهترین نوع آن ، طبیعی ترین حق والدین است. چرا که انتخاب محصول بی کیفیت ناراحتی و اذیت کودک را به دنبال دارد، در رشد کودک تاثیر منفی می گذارد و باعث عارضه های پوستی و حساسیت پوست کودک می گردد. یک راهنمای انتخاب پوشک بچه مناسب، برای همه ی والدین نیاز است تا بهترین را برای فرزند خود انتخاب نمایند. یک پوشک نامناسب ممکن است موجب انحراف پاهای کودک، عفونت ادراری، حساسیت پوستی شود. پس انتخاب پوشک را دست کم نگیرید. مهم این است پوشکی را انتخاب کنید که کمترین معایب و بیشترین فواید را داشته باشد.بیشتر پوشک‌های عرضه شده در بازار حاوی کلر هستند. این ماده تبدیل به دی اکسین می‌شود که یک ماده سرطان‌زاست. امروزه در زندگی صنعتی دی اکسین در محیط زندگی ما زیاد دیده می‌شود. با انتخاب پوشک‌هایی که بدون کلر هستند آلودگی‌های دی اکسین را کاهش دهید و برای کودک محیطی پاک‌تر درست کنید.

 

بهترین برند های پوشک بچه کدام اند؟

برند های پوشک پریما ، جان به  به، مولفیکس، هاگیز از بهترین برند های پوشک بچه در جهان می باشند. مولفیکس دارای نرم کننده و لوسیون برای لطافت پوست کودک می باشد. پوشک های پریما و دیگر پوشک ها ضد حساسیت بوده و برای پوست حساس کودکان مناسب می باشند. به طور کلی یک پوشک خوب باید از جنس منسوج بوده و پشتی آن از جنس پلاستیک نباشد تا پوست  اذیت نشود و قابلیت تبادل هوا را داشته باشد. سطح رویی پوشک همیشه خشک باقی بماند تا کودک احساس ناراحتی نکند. دارای جنس نرم و پنبه ای و حرکت کودک را سخت نکند. از لحاظ طراحی ارگونومی به طوری باشد که روی بدن کودک کاملا فیت شود و باعث راحتی  در حرکت شود. تمامی این پوشک  ها دارای 6 سایز مختلف در تعداد و ابعاد مختلف هستند.

 

تعویض پوشک کودک چند وقت یکبار باید صورت گیرد؟

پوشک برای نوزادانی که حتی یک روزه هستند نیز ایمن و بدون مشکل است. در حقیقت ، برخی از پوشک ها مخصوص نوزادان تازه متولد شده ساخته می شوند. تعویض پوشک کودک، هر دو تا سه ساعت مهم است. که اگر کثیف نشود تعویض آن تا دیر تر نیز مشکلی ندارد. نگه داشتن پوشک بیشتر از این مدت می تواند باعث عفونت و ایجاد جوش و سوختگی پوست نوزاد شود.

 

چه پوشکی باعث آسیب به کودک می شود؟

برخی از پوشک ها ممکن است واکنش های آلرژیک ایجاد کنند. نوزادان پوستی نرم و لطیف دارند و هر نوع ماده ای امکان دارد به پوست آنها آسیب برساند. برخی از شرکت های تولید کننده پوشک اغلب از الیاف مصنوعی ، رنگ یا سایر محصولات شیمیایی سخت در ساخت پوشک استفاده می کنند. همه این مواد شیمیایی خشن و حساس می تواند به پوست حساس کودک شما آسیب برساند و باعث ایجاد حساسیت شود. بنابراین باید از پوشک های بدون رنگ، عطر و لوسیون استفاده نمایید.انتخاب پوشک مناسب و اصولی مانع ایجاد اگزما و عفونت های قارچی و برفک می شود.

 

نکاتی که باید برای خرید پوشک در نظر گرفت

پوشک کودک باید متناسب با سایز کودک باشد. باعث ایجاد حساسیت در پوست لطیف کودک نشود و قدرت جذب بالا و عدم نشتی داشته باشد.برخی از این ویژگی ها شامل قابلیت خشک نگه داشتن طولانی مدت، طراحی ارگونومیک، قابلیت جذب فوق العاده بالا، سایز مناسب، قیمت خوب و مناسب، چسب های کناری با کیفیت می باشد.هنگام خرید پوشک کودک و نوزاد باید به جزئیات بسته بندی این محصول با سایزبندی یک تا 6 مواجه توجه کرد. سایز آن با توجه به وزن و سن کودک تغییر پیدا می کند. به فرض مثال محصول با سایز یک برای نوزاد تازه متولد شده با وزن 2 تا 5 کیلوگرمی مناسب است و اولین پوشک خریداری شده برای کودک سایز یک خواهد بود.

 

طراحی ارگونومیک

راهنمای انتخاب پوشک بچه مناسب این را به ما خاطر نشان خواهد کرد که محصولات با طراحی ارگونومیک و متناسب با فرم بدن کودک با وزن و قد نوزاد سازگاری دارند. فیت تن کودک می شوند و باعث اذیت شدن کمر کودک نمی گردند. همچنین انواع ضخیم احساس سنگینی در نوزاد به وجود می آورند. بنابراین محصولات نازک و ارگونومیک باید هر زمان و همیشه انتخاب اول والدین باشد. با خرید این نوع محصولات داشتن خوابی راحت و آسوده، تسهیل حرکت نوزاد و امکان آزادانه حرکت کردن را برای کودکتان فراهم خواهید کرد. بنابراین انتخاب پوشک کودکتان را دست کم نگیرید و پوشکی را انتخاب کنید که کمترین معایب و بیشترین فواید را داشته باشد. جنس پوشک، آلرژی زا نبودن، میزان ایمنی، عدم نشتی و قیمت پوشک کودک از جمله مواردی هستند که باید در انتخاب یک پوشک ایده آل در نظر گرفت.

 

پوشک بچه از چه زمانی استفاده کنیم ؟

پوست کودک در ماه های ابتدایی تولد حساس است و بیشتر در معرض ملتهب شدن و حساسیت قرار می گیرد. در نتیجه انتخاب محصولی با ساختار نرم و بافت پنبه ای از آزار و اذیت شدن پوست لطیف نوزاد پیشگیری می کند و واکنش های آلرژیک در پوست به وجود نمی آورد.

 

خرید پوشک ارزان و محصولات نوزادان 

این تصور که هر کالای گران خریداری شده نشان دهنده این است که آن محصول با کیفیتی است غلط است. اگر چه گاهی قیمت محصول متناسب با کیفیت محصول است اما تهیه محصولات با قیمت خوب و اقتصادی نیز گزینه ایده آلی خواهد بود. برای خرید انواع پوشک کودک و نوزاد ارزان از جمله پوشک پریما، پوشک مولفیکس، پوشک جان به به و… بهتر است از مکان مناسب و قابل اعتماد خرید کنید تا جنس اورجینال و با کیفیت تهیه کنید که کودکتان با کمترین آسیب و اذیت مواجه شود. خرید عمده و فله پوشک بچه از برندهای نام برده شده اصل با قیمت های پایین تر می تواند بسیار مقرون به صرفه تر باشد. فروشگاه اینترنتی زاب مال که وارد کننده اجناس خود بدون واسطه و مستقیم هستند، با تضمین کیفیت و مشاهده اعمال تخفیف های ویژه و بررسی و مطالعه برند و سایز هر یک از محصولات موجود می توانید بهترین برند های پوشک را به راحتی و بصورت آنلاین سفارش دهید. برای خرید محصولات اصل و خارجی در بهترین کیفیت و  مناسب ترین قیمت با داشتن ضمانت نامه اصالت کالا به سایت اینترنتی زاب مال مراجعه کنید. این فروشگاه خرید پوشک سایز بزرگ و پوشک های بزرگسال را نیز برای کاربران خود بسیار آسان کرده است همچنین با فروش عمده پوشک بچه با تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27435
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید