امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

رئیس جمهور: وحدت کلید حل مشکلات است


1403/06/14
کد خبر : 2409027
دسته بندی : سیاسی
تعداد بازدید : 65 نفر

دکتر مسعود پزشکیان در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت شایسته گزینی در انتصابات اظهار کرد: نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سر کار بیایند، مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است.

وی بیان کرد: افراد توانمند و شایسته به طور یقین در مسوولیت ها حفظ خواهند شد، تنها با وحدت، همکاری و تعامل با یکدیگر می توان بر مشکلات غلبه کرد.

تولیت آستان قدس رضوی نیز دراین دیدار گفت: امید است دولت در خدمتگزاری به مردم مشمول توجهات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی افزود: تعبیر «صادق» که رهبر معظم در خصوص رییس جمهور به کار بردند، نشان از اعتماد رهبر معظم انقلاب به ایشان دارد.

وی با اشاره به روحیه مردمی رییس جمهور تصریح کرد: عدالت خواهی، تبعیت از مقام معظم رهبری، سادگی، بی‌تکلفی و صمیمیت در کلام از جمله ویژگی‏ های ممتاز دکتر پزشکیان است،

وی اظهار امیدواری کرد که رئیس جمهور با حفظ همین روحیه و نوع تعامل با مردم در گشایش امور، رفع مشکلات و شتاب‌دهی به پیشرفت ‎کشور موفق باشند.

در این دیدار سید «عباس عراقچی» وزیر امور خارجه، «حسین سیمایی صرّاف» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «محمد اسلامی» رییس سازمان انرژی اتمی، «عبدالناصر همتی» وزیر امور اقتصاد و دارایی، «محمد جواد ظریف» و جمعی دیگر از مسوولان دولت چهاردهم، رییس جمهور را همراهی کردند. /پایگاه آستان قدس رضوی


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2409027
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید