امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

دستگاه های لیزر صنعتی نوین تاک لیزر

1401/07/27
کد خبر : 27145
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 406 نفر
همان‌طور که ممکن است بدانید امروزه با استفاده از انواع دستگاه لیزر صنعتی امکان ایجاد برش حکاکی و در مواردی جوشکاری متریال گوناگون با بهره‌گیری از این دستگاه‌ها و تکنولوژی لیزر به‌کاررفته در آن‌ها وجود دارد. در واقع می‌توان گفت این نوع دستگاه لیزر است که تعیین‌کننده عملیاتی است که لیزر می‌تواند بر روی متریال گوناگون وارد کند. در انواع دستگاه‌های برش لیزری اشعه لیزر با هدف جداسازی و ایجاد برش در متریال بکار برده می‌شود، در دستگاه‌های لیزر حکاکی اشعه لیزر با توان کمتری بر روی سطح کار تابیده‌شده و عمق مشخصی از متریال را جهت ایجاد نقوش و طرح‌های موردنظر از روی کار برمی‌دارد ، در دستگاه جوش لیزری نیز اشعه لیزر با هدف ایجاد ذوب و انجماد در کسری از ثانیه و ادغام دو قطعه در هم بر روی سطح متریال تابیده می‌شود.

قسمت های تشکیل دهنده دستگاه لیزر

هر دستگاه لیزر از چند قسمت اصلی تشکیل‌شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سورس دستگاه لیزر به‌عنوان منبع تولیدکننده پرتو لیزر، آینه در دستگاه لیزر با هدف انتقال پرتو تولید شده در سورس دستگاه لیزر به سمت هد دستگاه در دستگاه‌های حکاکی و برش لیزری و کابل فیبر نوری در دستگاه جوش با هدف انتقال پرتو تولید شده در سورس دستگاه به سمت هد، هد در دستگاه لیزر که وظیفه انتقال پرتو تولید شده در سورس دستگاه و تابیده شده از آینه ها را به سمت سطح متریال برعهده دارد.

لازم به توضیح است در انواع دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر صنعتی پرتوی تولید شده در سورس توسط آیینه ‌ها به سمت هد دستگاه هدایت می‌شود، اما در انواع دستگاه ‌های جوش لیزر پرتو تولید شده از سورس دستگاه توسط کابل فیبر نوری به سمت متریال تابیده می‌شود.

انواع دستگاه‌های لیزر صنعتی نوین تاک لیزر

نوین تاک لیزر نامی آشنا در بین صنعتگران شاغل در صنعت حکاکی و برش لیزر صنعتی است. این مجموعه بیش‌از ۱۵ سال است که در ارائه برترین و بروزترین تکنولوژی‌های موجود در انواع دستگاه‌های لیزر صنعتی توانسته‌است نیاز صنعتگران گرامی در سرتاسر کشور به انواع دستگاه ‌های لیزر را به‌طور کامل برطرف نماید. از جمله دستگاه‌های لیزر صنعتی موجود در این مجموعه می‌توان به انواع دستگاه لیزر فلزات، دستگاه لیزر غیر فلزات، دستگاه حکاکی مارکتینگ و دستگاه جوش لیزر اشاره کرد. در ادامه به معرفی هر یک خواهیم پرداخت.

دستگاه لیزر فلزات

دستگاه لیزر فلزات نوین تاک لیزر از آخرین تکنولوژی‌های لیزر فایبر بهره می‌برند. این دستگاه‌ها در سری نوین و در ۵ مدل گوناگون ارائه می‌شوند که عبارتند از :

  • دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E
  • دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-EX
  • دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-H
  • دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-PE
  • دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-ST

 

تمامی دستگاه های نامبرده دارای قیمتی مقرون‌به‌صرفه و عمر بالا هستند. تفاوت در این دستگاه ‌ها در توان های قابل ارائه توسط آن هاست. بسته به نوع متریال و ضخامت متریالی که قصد انجام برش آن را دارید نوع دستگاه انتخابی شما متفاوت خواهد بود. این دستگاه در ابعاد و اندازه نیز دارای تفاوت‌هایی هستند که محل کارگاه شما و محل قرارگیری دستگاه تعیین‌کننده نوع دستگاه مورد نیاز شماست.

 دستگاه لیزر غیر فلزات

دستگاه لیزر غیر فلزات موجود در مجموعه نوین تاک لیزر از تکنولوژی لیزر CO2 با هدف ایجاد برش بر روی متریال غیرفلز بهره می‌ گیرد. این دستگاه‌ها در ۲ سری پایونیر و لایت قابل ارائه می‌باشند. که عبارتند از:

  • دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1410
  • دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1325
  • دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1318
  • دستگاه لیزرغیر فلزات مدل لایت 1410
  • دستگاه لیزرغیر فلزات مدل لایت 1610

تفاوت در این دستگاه‌ها مربوط به تفاوت در توان آن‌ها و همچنین ابعاد اندازه میز کار مؤثر دستگاه است. بر اساس نیاز، بودجه و محل کارگاه شما انتخاب شما نیز متفاوت خواهد بود.

 دستگاه لیزر حکاکی

دستگاه لیزر حکاکی مارکینگ نوع دیگری از دستگاه‌های لیزر موجود در این مجموعه است که در ۲ سری فینو و نوین قابل ارائه می‌باشد. تفاوت در این دو مدل تفاوت در وجودمیز کار دستگاه و یا عدم وجود آن است.

دستگاه جوش لیزر

 دستگاه جوش لیزر

دستگاه جوش لیزر از دیگر دستگاه‌های موجود در مجموعه نوین تاک لیزر است که در مدل W300 قابل ارائه به صنعتگران گرامی می‌باشد. دستگاه جوش لیزری فلزات موجود در این مجموعه قابلیت جوش بسیاری از فلزات ازجمله آهن، طلا، استیل، نقره، آلومینیوم، برنج، مس و غیره را داراست. این دستگاه همچنین قابلیت اتصال انواع فلزات ناهمگون به یکدیگر، جوش لایه پروفیل، جوش آلومینیوم و غیره را نیز با سرعت بسیار بالا دارد.

 به‌طورکلی می‌توان گفت سرعت در دستگاه‌های جوش لیزر تا ۲ برابر بیشتر از سایر روش‌های جوشکاری است و کیفیت جوش در این روش به‌حدی بالاست که در بسیاری از موارد کوچک‌تر نیازی به پرداخت نیز وجود نخواهد داشت. در دستگاه جوش لیزری مدل W300 انتقال پرتو نور توسط کابل فیبر نوری انجام می‌شود. در این روش با توجه به نفوذ پرتو لیزر به عمق فلز محل جوشبسیار یکنواخت و با کیفیت خواهد بود. این دستگاه از طراحی ارگونومیک برخوردار بوده و وزن سبکی برای سهولت در دست قرار گرفتن دارد. این دستگاه جوش لیزری فضای زیادی از کارگاه شما را اشغال نخواهد کرد. ابعاد میز کار این دستگاه ۹۰ درصد ۳۰ سانتی‌متر بوده و وزن حدودی آن ۶۰ کیلوگرم است.

 قیمت انواع دستگاه لیزر صنعتی

با توجه به نحوه عملکرد متفاوت این دستگاه‌ها و توانایی به‌کاررفته در آن‌ها قیمت در تمامی این دستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و درنتیجه توصیه می‌شود جهت دریافت قیمت روز انواع دستگاه لیزر صنعتی مورد نیاز خود با کارشناسان فروش مجموعه نوین تاک لیزر تماس حاصل نمایید. کارشناسان این مجموعه تمامی راهنمایی‌های لازم جهت انتخاب بهترین دستگاه مورد نیاز با صنعت و کسب‌وکار شما را ارائه خواهند داد.

 لازم به توضیح است در این مجمع انواع شرایط فروش هم به‌صورت نقد و هم به‌صورت اقساط جهت رفاه حال شما صنعتگران گرامی وجود دارد.

جهت اطلاع از انواع دستگاه‌های لیزر موجود در این مجموعه می‌توانید به آدرس وب سایت این مجموعه به نشانی https://ntjet.com/ مراجعه نموده و ویژگی دستگاه های  لیزر این مجموعه را به‌دقت مطالعه نمایید. همچنین کارشناسان این مجموعه با شماره پنج‌رقمی 02149063 پاسخگو و راهنمای شما عزیزان هستند


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27145
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید