امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

تولید بهترین سیم رابیتس بندی با گارانتی در مفتول انلاین

1401/07/27
کد خبر : 27460
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 279 نفر
بازرگانی مفتول آنلاین با هدف تامین نیازهای مشتریان همراه با نوآوری و به خدمت گرفتن فناوری روز دنیا یکی از معتبر ترین تولید کنندگان صنایع مفتولی است که از سال۱۳۸۳ به طور تخصصی شروع به فعالیت نمود.
 بازرگانی مفتول آنلاین با بهره گیری از پرسنلی متخصص و مجرب همواره بر آن بوده تا در عرصۀ رقابتی، با استفاده از به روز ترین‏ ماشین آلات صنعتی دنیا، محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیتی عالی و درخور شأن مشتریان گرانقدر فراهم آورد. 

این شرکت اجناس و محصولات بسیار متنوعی در این حوزه و حیطه کاری تولید می‌کند. سیم رابیتس بندی یکی از تولیدات این شرکت است که قطعا به چشم همه شما عزیزان خورده است. سیم رابیتس در ساختمان سازی جهت زیر سازی گچ کاری استفاده می شود 
از دیگر تولیدات  این شرکت  میتوان به پایه فنس،گابیون، لوله داربستی، مدل های مختلف توری حصاری، سیم خاردار، مفتول های گالوانیزه و بسیاری محصولات دیگر و در نهایت مفتول که نام این مجموعه از همین کلمه سرچشمه می‌گیرد اشاره کرد.
شایان ذکر است که تمامی شرکت های برند و معروف در این حوزه‌ی کسب و کاری با شرکت بازرگانی مفتول آنلاین همکاری کرده و تمامی داده ها و اطلاعات خاص خود را از این شرکت تامین می‌کنند. این شرکت تمامی اجناس و محصولات خودش رو گارانتی و ضمانت می‌کند و همچنین دارای سابقه ای درخشان و آماده همکاری با تمامی شرکت ها، ارگان ها و موسسات، پروژهای صنعتی میباشد. همچنین این شرکت  در زمینه ی صادرات به ترکیه- عراق ¬– ترکمنستان-افغانستان-آذربایجان_ارمنستان فعالیت داشته و با پروژه هایی همچون خاتم النبیاء، ایران مال، مس سرچشمه، موسسه ثارالله، موسسه رجایی،پروژه های عسلویه، گمرک و پروژه های کوچک و بزرگ در زمینه های مختلف نیز همکاری داشته است.

سیم رابیتس بندی در مفتول انلاین

 


در راستای  پاسخگویی هرچه بهتر نیازهای هموطنان  علاوه بر دفتر مرکزی در شاد آباد  (اهن مکان)  وب سایتی جهت تسریع در وقت و دسترسی آسان تر  طراحی کرده است تا شما مشتریان و کاربران عزیز برای دسترسی به همه اطلاعات آسوده باشید.
امید است با استعانت از الطاف پروردگار بتوانیم گامی هرچند کوچک ، ولی مؤثر در این عرصه برداشته باشیم .


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27460
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید