امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

تغییر در دکوراسیون داخلی با سقف کاذب و آسمان مجازی

1401/07/27
کد خبر : 27512
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 91 نفر

خیلی از افراد سالی یک یا دو دفعه دکوراسیون داخلی منزل خودشان را به نحوی که دوست دارند تغییر می دهند؛ مناسبت های متفاوت و همین طور رویداد مهمی مانند عید نوروز قطعا همواره ما رو به نو و به روز کردن محیط اطراف دعوت کرده است و تغییر دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین عواملی هست که میتواند حسی جدید رو برای سالی جدید ایجاد کند تا شما با انرژی هر چه بیشتر به استقبال آن برید. الان در بهترین زمان سال برای ایجاد هر نوع تغییری هستیم بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید میخواهیم چند نکته حیاتی برای یک تغییر دکوراسیون عالی را به شما معرفی کنیم.

سقف کاذب

همان طور که شما هم میدانید همیشه برای ایجاد تغییر دکوراسیون داخلی منزل شما نیاز به هزینه های گزاف و بدون صرفه اقتصادی نیست مادامی که دو ابزار قوی را در اختیار داشته باشید. اولین ومهم ترین ابزار شما برای ایجاد یک دکوراسیون داخلی بینظیر یعنی شناخت متریال های مختلف و دومین ابزار یعنی یک مجری با تجربه و با سابقه کار با کیفیت و قوی که بتواند آنچه شما در ذهن دارید را به خوبی اجرا کند. فرقی ندارد تغییر دکوراسیون داخلی شما جزئی باشد یا کلی در هر دو صورت خوب است هر کدام از این ابزارها را همواره در زمان پرس و جو و دریافت  قیمت در نظر داشته باشید.

مراحل تغییر دکوراسیون داخلی

احتمالا شما هم برنامه های تغییر دکوراسیون زیادی رو تا به حال مشاهده کرده اید. به شخصه فکر میکنم یکی از زیباترین کارهایی که میتوانیم برای تغییر روحیه خودمان انجام دهیم تغییر دکوراسیون داخلی منزلی است که در آن زندگی می کنید؛ تنها تصور اینکه پس از یک روز کاری پر مشغله به خانه ای زیبا بر میگردید انرژی ادم را برای باقی روز چند برابر میکند.
اما بسیاری از افراد به این علت که نمی دانند مراحل تغییر دکوراسیون داخلی دقیقا چگونه هستند؛ یا شاید این موضوع برایشان کمی گنگ باشد و آن را تنها با خرید چند مبل و فرش و... اشتباه بگیرند؛ به سمت تغییر دکوراسیون نمی روند. ولی در این بخش میخواهیم شما را با مراحل تغییر دکوراسیون داخلی به صرفه و استاندارد آشنا کنیم.

ابتدا به بررسی سوالات متداول شما در این زمینه میپردازیم . سوالاتی مانند اینکه میانگین زمان تغییر دکوراسیون داخلی چه قدر است؟ آیا با هزینه کم هم میتوان تغییر دکوراسیون منزل را داشته باشید؟ آیا کاری هست که خودمان بتوانیم برای تغییر دکوراسون داخلی منزل بدون نیاز به نصاب حرفه ای انجام دهیم ؟ پاسخ به تمامی سوالات شما در ادامه این مقاله گنجانده شده است؛ با ماهمراه باشید.

برگردیم به مبحث اصلی یعنی بررسی مراحل تغییر دکوراسیون داخلی، ابتدایی ترین مرحله بررسی وضعیت کنونی منزل شماست اینکه هر وسیله ای کجا قرار دارد؛ سنجش وضعیت دیوارها و سطح سقف و کف بسیار مهم است و میتوانید به کارشناسان ماهر در این زمینه اعتماد کنید که امروزه دسترسی به آن ها با وجود شرکت های تراز اول در دکوراسیون داخلی مانند آذران دکور بسیار سهل و سریع گشته است.

پس از بررسی و به اصطلاح ما کارشناسی کل فضای موجود شما در منزل میتوان نسخه ی جدیدی برای منزل شما در نظر گرفت؛ در این قسمت کار شما به دو بخش تقسیم میشود بعضی ها دوست دارند به اصطلاح از اول بکوبند و از نو بسازند که نیاز به طراحی برای این دوستان شدیدا زیاده و پیشنهاد میشه و دومین دسته افرادی هستند که بخشی از منزلشان نیاز به تغییر دکرواسیون داخلی دارد. برای این دوستان کارشناسان متناسب با محیط و نیازی که حس میکنند متریال های مختلفی رو پیشنهاد می دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تمامی این موارد به شما پیشنهاد میکنم حتما سری به سایت های متخصص در زمینه دکوراسیون داخلی بزنید.

دکوراسیون داخلی آسان

بسیاری از ما روزانه درگیر مسائل کاری مختلف هستیم و در نظر گرفتن یک تایم خالی برای یک تغییر منحصر بفرد در خانه خود را سخت بدانیم؛ برخلاف انتظارها افراد خانه داربیشتر از شاغلین به دنبال یک دکوراسیون داخلی اسان هستند زیرا زمانی که این پروسه شروع می شود معمولا در تصور ما با حجم بالایی از ریخت و پاش و کثیف کاری همراه است. شاید باور این موضوع در ابتدا برای شما سخت باشد که دکوراسیون داخلی آسان هم وجود دارد.

تغییر دکوراسیون داخلی آسان بدون هیچ گونه کثیف کاری و ریخت و پاش در محیط امکان پذیر است. مهم تر از همه اینکه ایجاد این تغییردر روتین زندگی شما تاثیری نگذاشته و روند آن را مختل نخواهد کرد؛ بلکه قرار است زندگی را آسان تر و سرعت کارها را بهبود ببخشد. اگر فضایی که در اختیار دارید را به ریز فضاهایی تقسیم کنید و بدانید برای هر کدام می خواهید چه نمایی را ایجاد کنید قطعا دکوراسیون داخلی آسان برای شما هم امکان پذیر است.

این تقسیم بندی به صورتی که خدمتتان توضیح میدهم انجام میشود؛ هر ساختمان از سه سطح مهم تشکیل میشود سقف، کف و دیوارها ؛ شما با ایجاد تغییر در سطح هر کدام از این ها میتوانید تغییری اساسی ولی اسان را در محیط خود تجربه کنید. برای هر کدام از این سطوح متریال های پوشش دهنده ای با جنس، کیفیت، طرح، رنگ و همین طور قیمت متفاوتی وجود دارد که شما را به خرید این متریال ها ترغیب خواهد کرد.

این مسئولیت متوجه شرکت های دکوراسیون داخلی مانند آذران دکور است تا در این بخش شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند تا هم مقرون به صرفه و هم زیبا کارتان به سرانجام برسد؛ شما به راحتی میتوانید مقالات این شرکت ها و امثالشان را مطالعه کنید تا به اطلاعات جامعی در زمینه متریال، طراحی داخلی، تغییر دکوراسیون داخلی و مهم تر از همه دکوراسیون داخلی آسان کسب کنید.
البته در ادامه برخی از نمونه های برتر و بارزو مد در چندسال اخیر را برای هر کدام از سطوح کف و سقف و دیوارها در اشتراک خواهیم گذاشت تا شما عزیزان با مدل های مختلف آن آشنا شوید و ساده تر تصمیم بگیرید.

سقف کاذب آسمان مجازی

سقف کاذب 

برای ایجاد زیباترین نمونه دکوراسیون داخلی ابتدا از بررسی یکی از متریال های عالی سقف کاذب شروع خواهیم کرد.با سقفف کاذب چقدر آشنایی دارید؟ در واقع برای هر نوع و سبکی از فضای داخلی نیاز به سقف کاذب هست. این پوشش نهایی در همه ی ساختمان ها به اشکال مختلفی اجرا میشود اعم از سقف های کاذب پی وی سی، کناف، تایل 60*60 ومدل های متنوع دیگری که میتوانید به وفور در منازل و محیط های عمومی متعددی مشاهده کنید؛ ولی کدام یک برای فضای شما مناسب خواهد بود و به سلیقه شما نیز نزدیک تر است.

چند عامل است که میتواند تعیین کننده ی انتخاب شما برای سقف کاذب منزلتان خواهد بود. در ابتدا فضایی که قرار است سقف کاذب کار شود چه استفاده ای دارد؛ آشپزخانه، سرویس بهداشتی و یا اتاق خواب و سالن اصلی خانه قطعا از نظر نوع اجرا و نمای کلی کار متفاوت خواهد بود بنابراین خوب است ابتدا اطلاعات کلی در مورد سقف کاذب داشته باشید تا بنا بر نوع کاربری انتخاب مناسب تری را داشته باشید.اجرای سقف کاذب مزایای خاصی دارد که به همین علت از زمانی به بعد تمامی پروژه های ساختمانی با اجرای سقف کاذب تحویل کارفرما یا مشتری می شود.و ما معتقدیم که سقف های کاذب بهترین گزینه برای پوشش و دکوراسیون سقف ساختمان شماست و در اینجا به برخی از دلایل آن اشاره می کنیم:

ابتدا الزام وجود سقف کاذب  به علت وجود تاسیسات مختلفی است که در سطح سقف و در موازات سقف اصلی کار می شود؛ این تاسیسات قاعدتا توسط سقف کاذب باید پوشش یافته تا نمای زیبایی را در انتها داشته باشید.

سقف کاذب با ایجاد فاصله میان سقف اصلی و فضای سکونت شما نقش موثری در ایجاد عایق حرارتی وهمچنین صوتی بازی میکند و از هدر رفت انرژی به میزان زیادی جلوگیری خواهد کرد.

زیبایی و تنوع رنگ بسیار بالا سقف کاذب انتخاب شما را برای تغییر دکوراسیون بالاتر می برد.

قابلیت تعویض آسان و نیاز به نگهداری کمی دارند

سرعت اجرای بالا و در کنار ان طول عمر زیاد

سقف کاذب آسمان مجازی

یکی از به روز ترین و مدرن ترین مدل های سقف کاذب که امروزه توانسته جایگزین طرح های قدیمی تر باشد سقف کاذب آسمان مجازی است. تصور کنید یک روز سخت و پرمشغله را در محیط کار گذرانده اید و به خانه برمی گردید یک فضای ساده و بدون روح را مشاهده کنید یا میتوانید با استفاده ازآسمان مجازی زیباترین طرح و نقش ها را در سقف خانه داشته باشید؛ طرح هایی مانند آسمان آبی، جنگل، سقف کهکشانی، آکواریوم و...متناسب با فضایی که میخواهید نقش و نگار خاصی داشته باشید در میان صدها مدل آن انتخاب میکنید و اجرا می شود.

نصب آسمان مجازی

نصب سقف کاذب آسمان مجازی 

معمولا هر نوع سقف کاذبی دارای یک بخش سازه معلق و بعد متریال پوشش دهنده روی آن است؛ در بحث آسمان مجازی این سازه معلق از جنس فلز گالوانیزه یا همان پروفیل است؛ سپری های 3.6 و 1.2 و 0.6 در کناریکدیگربه وسیله آویزهایی از سقف کار شده و تایل های آسمان مجازی مطابق ابعاد در نظر گرفته شده در آن جای میروند.و طرحی کلی را همانند یک پازل در کنار هم به نمایش میگذارند.

امروزه در میان خانواده سقف کاذب نمونه هایی وجود دارد که کاملا قابلیت نورگذر بودن را داشته و با در نظر داشتن تمهیدات نورپردازی شما میتوانید محیط روشن ترو بزرگ تری را در نهایت برای خود داشته باشید.اتفاقا سقف کاذب آسمان مجازی نیز از همین دسته بوده و به همراه نورپردازی کار می شود. نورپردازی یکی از مراحل نصب آسمان مجازی است که با فاصله استاندارد از تایل های 60*60 آسمان مجازی کار می شود و شما میتوانید یک نور یکدست و عالی را نیز در محیط خود داشته باشید.

مزایای سقف کاذب آسمان مجازی

از مزایای آسمان مجازی در کنار زیبایی که به محیط می بخشد می توانیم به شما چندین مورد را نام ببریم:

  1. مهم ترین مزیت سقف آسمان مجازی قابلیت شست و شوی تایل هایی است که خریداری میکنید.
  2. طرح های مختلف و متفاوتی دارد که بنابر سلیقه خودتان میتوانید انتخاب کنید.
  3. نصب سقف کاذب آسمان مجازی بسیار سریع انجام می شود و نتیجه فوق العاده ای دارد.
  4. یکی از مهم ترین مزایای سقف کاذب آسمان مجازی قابلیت نورپردازی تایل های آسمان مجازی است.این قابلیت باعث میگردد که شما علاوه بر سقف کاذب یک محیط عالی از نطر نورپردازی را نیز در اختیار داشته باشید.
  5. آسمان مجازی کاملا آنتی باکتریال بوده و نه تنها در فضاهای ساده بلکه در محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی نیز می توانید از آن ها استفاده کنید.
  6. قابلیت دسترسی به تاسیسات زیرین سقف کاذب یکی از برترین مزیت هایی است که تنها در سقف های کاذبی که به صورت 60*60 اجرا می شوند وجود دارد؛ آسمان مجازی نیز به صورت استاندارد به صورت تایل های 60*60 اجرا میگردد.

تا به اینجا در مورد تغییرات دکوراسیون داخلی، سقف کاذب و همین طور یکی از برترین نمونه های سقف کاذب با شما صحبت شد حال نوبت پاسخ به سوالات شما می رسد؛ قطعا اجرای هر نوع دکوراسیون داخلی زمان و هزینه ی خاص خودش را می طلبد اگر شما بخواهید به بهترین شکل ممکن فضای خود را تغییر دهید قطعا در نظر گرفتن این عوامل را با مشورت کاردان این موضوع می توانید در اختیار داشته باشید.امروزه شرکت های معتبر بسیار زیادی در زمینه دکوراسیون داخلی و بازسازی در حال فعالیت هستند؛

منتها کمتر شرکتی هست که از صفر تا صد و با رعایت استانداردهای لازم و بدون واسطه و در اختیار داشتن کارگاه های تولیدی متعدد پاسخگوی نیاز جامعه در زمینه طراحی، تامین متریال، اجرای عالی دکوراسیون داخلی فعالیت کند؛ آذران دکور به عنوان برند برتر در این زمینه به صورت شبانه روزی فعالیت دارد؛ به زمان و خواسته های شما احترام گذاشته و با مقرون به صرفه ترین هزینه ریالی کارشناسان آذران دکور در تغییر دکوراسیون داخلی شما را راهنمایی خواهند کرد. اگر به دنبال یک محیط عالی هستید پیشنهاد ما این است که حتما از تجربیات افراد متخصص استفاده کنید؛  اذران دکور با دراختیار داشتن افراد ماهر و سال ها تجربه در خدمت شماست.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27512
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید