امروز شنبه 06 مرداد 1403

Saturday 27 July 2024

تجربه اقامت در هتل پارس اهواز

1401/07/27
کد خبر : 27142
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 239 نفر

این شهر بعنوان مرکز استان خوزستان، در شش ماهه دوم سال که آب و هوای بهتری دارد، معمولا از مسافران زیادی پذیرایی می کند. حال ما در این مقاله قصد داریم یکی از هتل های معروف این شهر را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید با رزرو هتل به اهواز سفر کنید و از اقامت و گردش در این شهر لذت ببرید، این هتل را نیز بررسی کنید. در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور می توانید این هتل و یا دیگر هتل های شهر اهواز را با مناسب ترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
 

درباره هتل پارس اهواز

اهواز هتل های زیادی دارد، اما یکی از قدیمی ترین هتل های این شهر که در دهه ۴۰ شمسی ساخته شده است و جزو اصیل ترین هتل های اهواز بحساب می آید، هتل پارس اهواز است. این هتل ۵ ستاره که در خیابان ۲۴ متری اهواز ساخته شده، فاصله زیادی با رود کارون ندارد و می توانید خود را خیلی سریع و راحت از هتل به کارون برسانید. این هتل پنج طبقه که در مجموع ۱۳۰ اتاق و سوئیت دارد، در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی نیز قرار گرفته است. هتل پارس دو رستوران و یک کافی شاپ دارد که می توانید برای ناهار و شام روی آن حساب کنید. از این هتل تا فرودگاه اهواز نیز حدود یک ربع راه است.

دسترسی هتل

همانطور که گفتیم از این هتل تا فرودگاه اهواز فاصله زیادی نیست و می بایست حدود یک ربع طی کنید تا از هتل به فرودگاه برسید. اگر بخواهید سری به خانه ماپار اهواز که از جاذبه های تاریخی این شهر است بزنید، می بایست حدود یک ربع را پیاده روی کنید. برای رسیدن به آبشار پل هفتم که بزرگترین آبشار مصنوعی خاورمیانه است، باید حدود ۵ دقیقه با اتومبیل شخصی یا تاکسی طی کنید. اگر خواستید سری به کلیسای معروف سورپ مسروپ بزنید، می بایست حدود یک ربع را پیاده روی کنید. پل سفید نیز در فاصله ۱۰ دقیقه ای هتل قرار دارد.

رزرو هتل در اهواز

برای رزرو هر یک از هتل های اهواز با مناسب ترین قیمت، می توانید در ابتدا وارد سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده و با جستجو نام این شهر در قسمت هتل، لیست هتل های اهواز را از اسنپ تریپ دریافت نمایید. پس از اینکه تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن را نیز مشخص کردید، می توانید با مقایسه هتل های این شهر به لحاظ قیمت، امکانات و همچنین موقعیت مکانی، هتل مورد نظرتان را انتخاب نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید.
 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27142
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید