امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

بیانیه جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در محکومیت سکوت معنادار جامعه جهانی

1401/07/27
کد خبر : 10910
دسته بندی : سیاسی
تعداد بازدید : 57 نفر

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله سبحانه وتعالى: (ولا تحسبن الله غافلا عما يعمل الظالمون إنما يؤخرهم ليوم تشخص فيه الأبصار) سورة ابراهيم/، آیه ٤٢/ صدق الله العلي العظيم ( وخدا را از آنچه ستمکاران می کنند غافل مپندار ، جز این نیست که کیفر آنان را برای روزی به تاخیر می اندازد که چشم ها در آن خیره می شود ) .

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ، سکوت بین المللی در قبال جنایات جنگی و قتل عام مردم بزرگ مسلمان یمن را محکوم می کند و شورای امنیت و سازمان ملل متحد را در قبال آنچه نیروهای رژیم صهیونیستی - آمریکایی و صلیبی با حمایت آمریکا و انگلیس انجام می دهند را کاملاً مسئول می داند .

ما همچنین شیطان بزرگ آمریکا و متحدان غربی اش و صهیونیست ها را مسئول همه این جنایات شنیع و کثیف و بمباران هوایی با هواپیماهایشان می دانیم که مردم غیر نظامی و بی دفاع یمن را با گدازه های بمب و موشک هایشان در صنعا، حدیده، صعده و سایر شهرها و استان های دیگر به منظور به زانو در آوردن مردم و لشکر دلاور آن و کمیته‌های مردمی قهرمان یمن که عوامل رژیم های مرتجع استکبار جهانی در ریاض و ابوظبی را به زانو در آوردند و در معرض اراده شیاطین زمین قرار گرفتند ، بمباران می کنند .

ما همچنین سکوت روسیه ، چین و سایر کشورهای جهان و کشورهای عربی را در قبال کشتارها، و جنایات جنگی که علیه مردم مسلمان یمن انجام می‌شود، به شدت محکوم می‌کنیم و با تأسف فراوان باید بگوییم ، حاکمان جهان که از ارزش های انسانی و تمدنی عدول کرده اند به ظالمان و مستکبرین جهان تبدیل شده اند ، و مردمی بی دفاع را در مقابل خود می بینند که بدون سرزنش واقعی از آنچه که اتحاد عربی- صهیونیستی-آمریکایی در برابر مردم بی دفاعی انجام می دهد و در برابر اشغال سرزمین های خود توسط ائتلاف سعودی-اماراتی مقاومت می کنند، می کشند، سلاخی می کنند، آواره می کنند و خرد می کنند . و برای سربلندی، عزت، عزت و حاکمیت بر سرزمین خود، در مقابل جنگ جهانی تحمیلی توسط ایالات متحده آمریکا و استعمار صلیبی غربی و اسرائیل به واسطه عربستان سعودی، امارات، آل خلیفه در بحرین و دیگر دولت های مرتجع عرب سایر کشورها، شجاعانه و دلیرانه مبارزه کنند .

ما به عذاب الهی که نصیب حاکمان ستمگر و مستکبر در آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، رژیم صهیونیستی و تمامی دولت‌های جهان که سلاح های پیشرفته و مرگبار ائتلاف متجاوز علیه یمن را تأمین می‌کنند، کاملاً مطمئن هستیم. خداوند متعال بندگان مظلوم خود را در یمن مقاوم ، یمن اسلام اصیل و ناب محمدی (ص) ، پیروز خواهد کرد .

واقعاً جای تاسف و شرم است که شورای امنیت سازمان ملل و سازمان ملل نهادهایی هستند که با پول های سیاسی کثیف خرید و فروش می شوند، بنابراین این نهادها برای دریافت پول های سیاسی تابع اراده آمریکا، غرب، آل سعود و آل زاید هستند. درنتیجه شورای امنیت سازمان ملل و سازمان ملل متحد در کنار جلادان در برابر قربانیان می ایستد . جایی که ما می‌بینیم و تماشا می‌کنیم و تمام دنیا نظاره گر فجیع‌ترین جنایات و کشتارهای خونسردانه علیه مردم یمن هستند و روزانه صدها شهید و مجروح تقدیم می‌کنند .

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه در بحرین مسئولیت اجرای آخرین حمله وحشیانه و تشدید اقدامات جنون آمیز هیتلری علیه برادران و فرزندان مردم مسلمان بی دفاع یمن توسط ائتلاف شیطانی سعودی - اماراتی را که تحت پوشش مستقیم جنگجویان صلیبی آمریکایی-صهیونیستی می داند ، که مرتکب جنایات وحشیانه و فجیع شده اند . این لکه ننگ و نکبتی است که بر جبین جامعه بین المللی نقش بسته است آنانی که شاهد این گونه جنایات و کشتارهای دسته جمعی و وحشیانه هستند و در برابر آنها سکوت مرگبار اختیار کرده اند .

شورای بین المللی نفاق و سازمان ملل (توطئه سازمان ملل علیه مردم مظلوم) ، قربانی را محکوم می کند که از غرور، حیثیت، شرف، حاکمیت و استقلال خود در برابر نیروهای شیطانی استکبار دفاع می کند که هفت سال پیش تهاجم نظامی آشکاری را علیه یمن انجام داد تا آن را اشغال کند و ثروت، دارایی و نفت آن را تصرف کند و آن را به ابزاری قابل انعطاف در دست آمریکا، اسرائیل، ریاض، ابوظبی و دیگر قدرت‌های استعماری مستکبر تبدیل کند . همه این ها برای این است که یمن وارد پروژه عادی سازی با رژیم اشغالگر صهیونیستی و بر علیه محور مقاومت شود .

ما به استواری ملت قهرمان و مقاوم یمن در برابر استکبار و توحش نیروهای کفر و استکبار جهانی و ابزار آن در ریاض و ابوظبی اطمینان کامل داریم و این همه کشتار و جنایت بدون مجازات نخواهد ماند.

آنهایی که در شورای نفاق بین المللی و سازمان ملل (حکومت های توطئه کننده علیه مردم) در مقابل جنایات و کشتارهای ائتلاف متجاوز علیه مردم یمن سکوت می کنند،

هنگامی که حاکمان ریاض و امارات و اربابان آنها در واشنگتن، کشورهای غربی و اسرائیل فریاد می زنند ، زبان خود را فرو ببرند و ببندند .

این جنبش همچنین از همه ملت‌های عربی و اسلامی که در راس آن‌ها جنبش های آزادی‌ بخش و گروه ‌های مقاومت اسلامی و میهنی در محور مقاومت می‌خواهد با ایستادگی و انجام تظاهرات همبستگی در کنار مردم یمن برای محکوم کردن جنایات عربستان سعودی و امارات علیه مردم یمن بایستند . مردم غیور ما در بحرین نیز با وجود شرایط ظلم و تروریسم، امروز شنبه 22 ژانویه 2022 میلادی با برگزاری تظاهرات با مردم یمن، آرمان ها و شهدای آنها اعلام همبستگی کردند و تجاوز به یمن را محکوم کردند .

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ، همچنین از شبکه های ماهواره ای محور مقاومت می خواهد که نقش مهم و برجسته ای در افشای جنایات و کشتارهای ائتلاف متجاوز صهیونیستی- آمریکایی علیه غیرنظامیان بی دفاع یمن ایفا کنند .
هدف قرار دادن ارتباطات و قطع راه های ارتباط یمن با جهان خارج، به منظور ارتکاب کشتارها و جنایات بیشتر و به دور از رسانه ها و چشم جامعه بین المللی و مردم جهان است .

این جنایات ثابت کرده است که حاکمان این کشورهایی که به صورت نیابتی دست به تجاوز می زنند ، از رویارویی در جبهه های نبرد در مقابل نیروهای مسلح یمن هراسان بوده و می ترسند . و اگر متجاوزان منفور صهیونیستی-آمریکایی فکر می کنند که مردم یمن تسلیم اراده ، اهداف و جاه طلبی های آنها خواهند شد، این کار دشوار و دور از دسترس است و کور خوانده اند .
ائتلاف شر و متجاوز در مقابل استقامت ، صبر و استقامت مردم یمن و نیروهای مسلح دلاور آنها که به عدالت آرمان خود و دفاع از استقلال و حاکمیت یمن بر سرزمین های خود معتقد بودند و هنوز هم معتقد هستند ، شکست خواهد خورد و اخراج نیروهای اشغالگر وحشی و شکست آنها و شکست مزدوران آن حتمی می باشد .

در پایان ، ما به استواری ملت بزرگ یمن و نیروهای مردمی مسلح قهرمان آنها اطمینان کامل داریم و حملات موشکی و پهپادی به اهداف حیاتی و استراتژیک در امارات، ابوظبی و عربستان سعودی منجر به نابودی دولت‌های این کشورها خواهد شد . کشورهایی که به خواست و اراده مردم یمن تن می دهند، زیرا آنها مانند ببرهای کاغذی و مانند تار عنکبوت هستند . همان گونه که در آیه شریفه 41 سوره عنکبوت آمده : مثل کسانی که غیر از خدا را اولیای خود برگزیدند ، مثل عنکبوت است که خانه ای برای خود انتخاب کرده درحالی که سست ترین خانه ها ، خانه عنکبوت است اگر می دانستند ! .

سربلندی و جاودانگی برای شهدای یمنِ پایداری و سربلندی و جوانمردی ......
زنده باد مردم قهرمان یمن و نیروهای مسلح آنها......
شرم و ننگ برای ائتلاف متجاوزان ......

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه
منامه – بحرین بزرگ
22 ژانویه 2022 برابر با 3 بهمن 1400 شمسی
منبع: خبریجات


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/10910
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید