امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

بورس کتری قوری در تهران

1401/07/27
کد خبر : 27482
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 145 نفر

ما ایرانی‌ها عاشق چای و انواع دمنوش‌ها هستیم. در واقع بعید است که در هر خانه‌ای چند کتری و قوری با جنس‌های مختلف وجود نداشته باشد. برای مسافرت، کوهنوردی و کمپ‌ها معمولاً از کتری و قوری آلومینیومی و استیل استفاده می‌شود. اما در خانواده‌های ایرانی برای منزل معمولاً از قوری چینی و سرامیکی و کتری استیل استفاده می‌کنند. اگر برای فروشگاه خود به دنبال خرید عمده کتری و قوری هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا بورس کتری و قوری در تهران را معرفی کنیم.


 

بورس کتری قوری

چگونه از تهران کتری و قوری جدید و شیک بخریم؟

تهران یکی از بهترین شهر‌های ایران برای خرید عمده بسیاری از لوازم خانگی و آشپزخانه است. مغازه‌داران بسیاری از شهر‌ها برای خرید عمده اجناس خود به‌صورت مرتب به تهران سفر می‌کنند. اما امروزه با اینترنتی شدن کسب و کار‌ها دیگر نیازی به رفت و آمد‌های گذشته نیست!

سامانه صالح آباد یکی از بهترین وب‌سایت‌های معرفی عمده فروش‌های بازار صالح آباد تهران است. با ورود به سایت صالح آباد برای هر محصولی که در سایت مشاهده می‌کنید از پاسماوری گرفته تا کتری، قوری و کلیه لوازم منزل یک فروشنده عمده وجود دارد. شماره تماس عمده فروش محصول مورد نظر در سایت قرار داده شده است که شما مشتریان عزیز بتوانید با عمده فروش در تماس باشید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.


 

بورس کتری قوری

بهترین مارک کتری و قوری ایرانی و ترک را از بازار صالح آباد بخرید؟

خرید هر لوازمی سلیقه‌ای است. برخی از افراد دوست دارند که کلیه لوازم خود را از برند خارجی تهیه کنند و برخی دیگر برند‌های ایرانی را ترجیح می‌دهند. با این حال ترکیه در تولید کتری و قوری تبحری خاص و زبانزد دارد. از بهترین مارک کتری و قوری ترک می‌توان به کرکماز و راسل اشاره کرد. راسل با اینکه از سال 2009 فعالیت تولید کتری و قوری خود را در ترکیه آغاز کرده است اما کیفیت محصولاتش بسیار بالا است. کتری‌های راسل استیل ضد زنگ باکیفیتی دارند و قوری‌های این برند مطرح از جنس سرامیکی هستند. نقش و‌ نگار و گل‌های برجسته‌ای روی قوری‌های مارک راسل هر فردی را به خود جذب می‌کند.
از بهترین مارک کتری و قوری ایرانی نیز می‌توان به مارک قیطاسی، آپولون، مرادی و پارس استیل اشاره کرد که کیفیت، محبوبیت و فروش بسیار بالایی دارند. در بازار صالح آباد در کنار قوری و کتری می‌توان انواع لیوان دمنوش، استکان و فنجان را نیز خریداری کرد. لیوان دمنوش طرفداران زیادی دارد و از اجناس سرامیکی، چینی و شیشه‌ای ساخته می‌شود. توجه کنید که جوانان بیشترین مشتریان لیوان دمنوش هستند و ‌با خرید مدل‌های مختلف آن‌ها می‌توانید فروش بالایی را برای خود رقم بزنید!

خرید آنلاین از بورس کتری و قوری در تهران و ارسال به سراسر ایران

بازار صالح آباد بورس کتری، قوری و سایر لوازم خانگی و آشپزخانه است. اگر برای فروشگاه خود به کتری و قوری نیاز دارید حتماً سری به وب‌سایت صالح آباد بزنید. سامانه اینترنتی صالح آباد به منظور تسهیل ارتباط عمده فروشان با مشتریان خود اقدام به طراحی زیرساخت اینترنتی کرده است که هر شخص بتواند به معرفی اجناس و لوازم عمده خود کند. از طرفی با اینترنتی شدن کسب و کار‌ها دسترسی به بازار عمده ساده‌تر شده و باعث کاهش هزینه برای هر دو طرف یعنی عمده فروش‌ها و خریداران شده است.
سایت صالح آباد را می‌توان به راحتی به‌عنوان بزرگ‌ترین و بهترین سامانه معرفی عمده فروشی‌های سراسر کشور قلمداد کرد. چراکه صالح آباد این امکان را به وجودآورده که عمده فروش‌ها بتوانند در وب‌سایت، تلگرام و اینستاگرام محصولات خود را معرفی کنند. از طرفی نیز هر فروشگاهی می‌تواند برای محصولات خود تبلیغات ویدیویی یا بنری سفارش دهد تا برند و محصولات خود را بهتر معرفی و فروش خود را توسعه ببخشد. در صالح آباد از کتری، قوری گرفته تا مگنت یخچال، ظروف غذا، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم تحریز و ده‌ها لوازم دیگر وجود دارد. با خرید از عمده فروش‌های معتبر سراسر کشور کسب و کار خود را سریع‌تر و بهتر توسعه می‌دهید!

 


 

بورس کتری قوری

 

قیمت عمده کتری قوری چقدر است؟

در سامانه صالح آباد صد‌ها مدل کتری و قوری ایرانی و خارجی با فروشگاه‌های مختلف وجود دارد. تعیین قیمت عمده کتری و قوری به فاکتور‌هایی مانند متریال، کیفیت، برند و کشور سازنده بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخص و معینی را برای کلیه محصولات اعلام کرد. از طرفی قیمت عمده کتری و قوری بستگی به تعداد خرید شما نیز دارد. به همین دلیل قیمت‌ها در وب‌سایت درج نشده است. شما مشتریان عزیز می‌توانید با مراجعه به سایت صالح آباد و ورود به صفحه محصول مورد نظر از طریق شماره تلفن مربوطه از آخرین قیمت و موجودی با خبر شوید.

خرید عمده کتری و قوری در تهران از بزرگتر‌ین سامانه آنلاین عمده فروشی کشور

در این مقاله بورس کتری و قوری در تهران را معرفی و بررسی کردیم. در هر کجایی از ایران فروشگاه لوازم آشپزخانه دارید کافی است یکبار به وب‌سایت صالح آباد به آدرس salehabad.org مراجعه کنید. در سامانه آنلاین صالح آباد ده‌ها عمده فروشی معتبر بازار صالح آباد تهران معرفی شده است که می‌توانید به‌صورت عمده محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.
صالح آباد مرکزی است که شما را به تولید‌کننده و بزرگ‌ترین عرضه‌کننده محصولات خانگی، آشپزخانه، آرایش و بهداشتی، ورزشی و هر نوع محصولی وصل می‌کند. با خرید عمده و به‌صرفه کتری و قوری آن هم به‌صورت آنلاین هم در زمان خود صرفه‌جویی کرده و هم با بهترین قیمت ممکن محصولات مورد نیاز فروشگاه خود را خریداری می‌کنید. با صالح آباد یک گام به توسعه فروشگاه خود نزدیک‌تر خواهید شد!

 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27482
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید