امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

به اسم مستضعفین به کام...

1401/07/27
کد خبر : 2026
دسته بندی : سیاسی
تعداد بازدید : 51 نفر

مقام معظم رهبری درباره مبارزه با فساد می فرمایند: با آغاز مبارزه جدی با فساد اقتصادی و مالی یقینا زمزمه ها و به تدریج فریادها و نعره های مخالفت با آن بلند خواهد شد. این مخالفت ها عمدتا از سوی کسانی خواهد بود که از این اقدام بزرگ متضرر می شوند و طبیعی است بددلانی که با سعادت ملت و کشور مخالفند یا ساده دلانی که از القایات آنان تاثیر پذیرفته اند با آنان هم صدا شوند . این مخالفت ها نباید در عزم راسخ شما تردید بیفکند! به مسئولان خیر خواه در قوای سه گانه بیاموزید که تسامح در مبارزه با فساد به نوعی هم دستی با فاسدان و مفسدان است . اعتماد عمومی به دستگاه ها در برخورد با مجرم و متخلف قاطعیت و عدم تزلزل خود را نشان دهد.

اینکه بعضی از ارگان ها به کل قضیه را منکر شده و برخی ها هم آماده واگذاری از قبل بوده اند جای تعجب است اما نکته قابل ملاحظه این است که چگونه اموال قشر محروم باید در اختیار نهاد ها و افراد دارای قدرت واگذار شود.

روسای جمهور ادوار، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، معاونین رئیس جمهور ،رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی و... همگی باید پاسخگو بوده و رئیس وقت بنیاد مستضعفان و کسانی که این اموال را واگذار کردند باید محاکمه شوند.

چطور می شود واگذاری دارایی ها را با توجه به فشار اقتصادی و معیشتی که به قشر پایین جامعه می آید توجیه کرد در حالی که ثروت دارند ولی نمی توانند از آنها استفاده کنند و این دارایی ها به دست دیگران بلوکه شده است.

حضرت امام خمینی درباره توجه به قشر محروم جامعه خطاب به مسئولین می فرمایند: «ملاحظه مردم زاغه‌نشین که شماها را‏ ‏روی مسند نشاندند، بکنید»، «این جمهوری را تضعیفش نکنید. بترسید‏ ‏از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود. از‏ ‏آن روز بترسید که ممکن است یکی از «ایام الله» پیدا شود و آن‏ ‏روز فاتحه همه ما را‏ ‏می خوانند»

برچسب ها :
# پرویز فتاح

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2026
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید