امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

بهترین مدل روشویی مدرن برای دستشویی


1401/07/27
کد خبر : 26808
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 37 نفر

انتخاب روشویی سرویس بهداشتی باید با دقت زیادی صورت بگیرد. سینک روشویی یکی از اجزای خانه است که در طول روز با آن سروکار خواهید داشت، پس باید کیفیت خوب، ابعاد مناسب و ظاهر زیبا داشته باشد. ظاهر روشویی باید بر اساس دکوراسیون کلی دستشویی انتخاب شود. ابعاد روشویی باید بر اساس متراژ سرویس بهداشتی انتخاب شود و متریال سینک بر اساس بودجه و سلیقه شما خواهد بود. در ادامه به شما کمک می‌کنیم براساس این عوامل بهترین سینک روشویی را برای سرویس بهداشتی انتخاب کنید.

انتخاب بهترین مدل روشویی بر اساس دکوراسیون سرویس بهداشتی

در مقاله‌ای از چارسو درباره دکوراسیون دستشویی می‌خوانیم: استفاده از اشکال هندسی متفاوت هنری است که باید با توجه به تمام اجزای یک اتاق در نظر گرفت. در مورد دستشویی و حمام نیز این مسئله صادق است. به طور کلی برای دستشویی های کوچک بهتر است از سینک های بیضی شکل و بدون گوشه استفاده کنید. در خصوص دستشویی های بزرگ نیز می توان سینک های چهارگوش را مدنظر قرار داد.
سینک های شیشه ای و سنگی نیز برای تغییر حال و هوای دکوراسیون گزینه مدرن و امروزی است. البته جدای از قیمت بیشتر این نوع سینک ها، نوع دکوراسیون شما نیز باید با این نوع سینک همخوانی داشته باشد.

انتخاب بهترین مدل روشویی بر اساس طراحی

بهترین مدل روشویی علاوه بر هماهنگی با دکوراسیون باید مناسب محیط سرویس بهداشتی شما باشد.
نوعی روشویی کابینت پایه‌دار وجود دارد که به راحتی و بدون نیاز به نصب روی زمین قرار می‌گیرد. این نوع روشویی می‌تواند وزن زیادی را تحمل کند پس به راحتی می‌توانید در کابینت، وسایل مورد نیاز سرویس بهداشتی را جای دهید. این مدل‌ها اصولا بزرگ هستند ولی برخی شرکت‌ها مدل‌های کوچکتر را برای سرویس بهداشتی کوچک طراحی کرده‌اند.
نوع دیگری از روشویی، کابینت‌دار بدون پایه است که روی دیوار نصب می‌شود. این نوع روشویی‌ها علاوه بر زیبایی جمع و جور هستند و برای سرویس‌های بهداشتی متوسط تا کوچک مناسب است. بهتر است برای این مدل‌ها از سنگ روشویی سنگین استفاده نکنید.
برخی از روشویی‌ها کابینت ندارد و روشویی و پایه هستند. اگر سرویس بهداشتی شما بسیار کوچک است از این مدل روشویی‌ها می‌توانید استفاده کنید.


 

روشویی مدرن

انتخاب بهترین مدل روشویی بر اساس متریال

روشویی‌های چوبی بسیار زیبا هستند اما چوب در مجاورت آب خراب می‌شود. شما می‌توانید از روشویی‌های طرح چوب استفاده کنید . البته روشویی چوبی با پوشش پلی استر هم کیفیت خوبی دارد.
فلز متریالی محکم و ماندگار است که وزن بالایی را تحمل می‌کند اما پس از مدتی بخصوص در مجاورت با آب زیبایی خود را از دست می‌دهد.
روشویی سرامیکی یا چینی بهداشتی از رایجترین نوع روشویی‌ها در ایران است که به راحتی تمیز می‌شود. این مدل‌ها دوام و ماندگاری قابل قبولی نیز دارند.
از بهترین متریال‌ها برای ساخت روشویی PVC است. این متریال تنوع بالا و زیبایی خاصی دارد. علاوه بر این ضد آب، ضد حرارت و ضد خط و خش است. در نهایت باید بگوییم این متریال قیمت مناسبی دارد.

انتخاب روشویی متناسب با رنگ شیرآلات

شیر روشویی باید بیشترین هماهنگی را با روشویی و کابین داشته باشد. پس بهتر است رنگ شیرآلات سرویس بهداشتی را متناسب با روشویی انتخاب کنید. اما بهترین رنگ شیرآلات کدام است؟ در مقاله‌ای از چارسو دراین باره می‌خوانیم:

میزان لک پذیری

برای انتخاب بهترین رنگ شیرآلات بعد از دکوراسیون باید به میزان لک پذیری رنگ موردنظر و سهولت در تمیز کردن آن دقت کنید. برای مثال اگر وقت زیادی برای تمیز کردن شیرآلات ندارید ولی استفاده شما از شیرآلات زیاد است یا کودک در خانه دارید بهتر است رنگی را خریداری کنید که کمتر لک می‌گیرد و کثیف می‌شود.

دوام آبکاری

شیرآلات نیز در ماندگاری آبکاری موثر است. برای مثال آلیاژ برنج یا استیل از متریال‌های محبوب در ساخت شیرآلات هستند. در گذشته درصد سرب به کار رفته در بدنه شیرآلات بالا بود و باعث زدگی و خوردگی بدنه می‌شد. پس هنگام خرید باید به بدنه شیرآلات دقت کرده و مطمئن باشید از متریال نامرغوب در ساخت آن استفاده نشده باشد.


 

روشویی مدرن

نکات مهم برای انتخاب روشویی

در مقاله‌ای از چارسو درباره انتخاب بهترین مدل روشویی می‌خوانیم:
•    روشویی را از هر جنسی که انتخاب می‌کنید حتما ضدآب بودن آن را بررسی کنید.
•    برای کنترل کیفیت به سطح روشویی دقت کنید. تمام بخش‌های روشویی باید یکدست، صاف، بدون خمیدگی و درز مویی باشد.
•    کابینت روشویی بهتر است از جنس pvc باشد. این ماده آبگریز است و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد.
•    برای تامین بهداشت، مواد مورد استفاده در روشویی ضدباکتری باشد.
•    از نظر ظاهری، در سرویس بهداشتی و حمام کلاسیک از روشویی سنگ و طرح‌های سلطنتی جلوه زیبایی دارند.
•    در سرویس بهداشتی مدرن بهتر است از روشویی سرامیک و طرح‌های ساده‌تر استفاده کنید.
•    روشویی را با آینه هماهنگ آن ست کنید.

 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/26808
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید