امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

بهترین لینکدونی تلگرام

1401/07/27
کد خبر : 27259
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 275 نفر
گروه‌های تلگرامی برای راحت‌تر شدن ارتباطات و تسریع در مکالمات متنی، صوتی و تصویری و همچنین تبادل اطلاعات ایجاد شده‌اند.

اما در میان شاید تنها چیزی که برای برخی از افراد سؤال باشد، پیداکردن گروه‌های تلگرام در بین انبوهی از این اسامی و لینک‌ها می‌باشد.

لینکدونی ها عموماً کانال‌های تلگرامی هستند که در آن مدیران اجازه دسترسی دارند و در انبوهی از گروه‌های مختلف تلگرامی با موضوعات مختلف قرار دارد.
اگر به دنبال بهترین لینکدونی تلگرام هستید؛ با ما در این مقاله همراه باشید.

لینکدونی تلگرام

 

مزایای عضویت در گروه‌های تلگرام چیست؟

تلگرام یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در جهان است. شاید خالق تلگرام پاول دوروف فکر نمی‌کرد که اپلیکیشنی که می‌سازد روزی در تمام دنیا آن‌قدر محبوب می‌شود که به جایی برسد که شکل بسیاری از کارهای روتین و روزانه انسان‌ها را تغییر دهد.

تلگرام با قابلیت‌هایی مانند ایجاد گروه‌های تلگرامی، توانسته نصب زیادی در بین اپلیکیشن‌های مشابه خود بگیرد.

گروه‌های تلگرامی می‌توانند برای دورهمی‌های مجازی، خانوادگی، آموزشی (گروه هم‌کلاسی‌های مدرسه و دانشگاه) و ... کاربر فعال بگیرند.

نکته‌ای که در عضویت در گروه‌های تلگرامی اهمیت دارد؛ موضوع انتخاب گروه‌های خصوصی و یا عمومی است.

موضوعات گروه‌های تلگرام:

تلگرام مانند هر برنامه پیام‌رسان دیگری، امکان ایجاد و پیوستن به گروه‌ها را ارائه می‌دهد. گروه‌های تلگرام می‌توانند تا 200000 کاربر داشته باشند و ابزار ارتباطی قدرتمندی هستند برای کسب اطلاعات و تبادل نظرات.

گروه‌های تلگرامی با موضوعات متفاوتی ایجاد می‌شوند اگر بخواهیم خلاصه‌ای از موضوعات پر طرف‌دار گروه‌های تلگرامی را بگوییم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • خنده و سرگرمی
  • چت و گفتگو
  • آشپزی
  • علمی
  • آموزشی
  • خریدوفروش

چگونه می‌توانم به یک گروه خصوصی یا عمومی در تلگرام بپیوندم؟

بین گروه‌های خصوصی و عمومی تلگرام تفاوت است و این تمایز دسترسی اعضا را به این گروه‌ها محدود می‌کند. برای پیداکردن و پیوستن به یک گروه خصوصی، همیشه نیاز به یک

دعوت‌نامه مستقیم یا لینک مانند

"t.me"

نیاز دارید.

وقتی صحبت از گروه‌های عمومی می‌شود، ابزارهای مختلفی برای پیداکردن گروه‌هایی وجود دارد که مطابق با علایق شما هستند.

اما برای پیوستن به یک گروه خصوصی تلگرام از طریق جستجوی داخلی پیام‌رسان تلگرام نمی‌توانیم فوراً این گروه‌ها را پیدا کنیم. در واقع شما باید مستقیماً توسط یکی از اعضای گروه خصوصی دعوت شوید یا لینک دعوت مانند

"t.me/group_name"

 را دریافت کنید.

تفاوت اصلی گروه خصوصی و عمومی در تلگرام چیست؟

برای یک گروه خصوصی، فقط مدیران می‌توانند پیوند دعوت را ایجاد و به اشتراک بگذارند. در یک گروه عمومی تلگرام، هر عضوی می‌تواند به پیوند اشتراک‌گذاری دسترسی داشته باشد و آن را برای شخص دیگری ارسال کند.

لینک دعوت برای همه قابل‌دسترسی است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اسم گروه را سیرچ کنید تا نشان داده شود. برای پیوستن به یک گروه عمومی نیازی به تأیید مدیر ندارید.

مزایای لینکدونی تلگرام:

یکی از مهم‌ترین مزایای لینکدونی تلگرام، دسترسی سریع و آسان به گروه‌های متنوع تلگرامی است.

در واقع شما با عضویت در لینکدونی تلگرامی به یک بانک اطلاعاتی از گروه‌های مختلف تلگرامی دسترسی دارید و این می‌تواند به صرفه‌جویی در زمان شما و همچنین آشنایی با گروه‌های بیشتر تلگرامی کمک زیادی نماید.

بهترین لینکدونی تلگرامی چیست؟

اگر بخواهیم در بین کانال‌های لینکدونی تلگرام یکی را انتخاب کنیم بی شک کانال لینکدونی یاسی، بهترین لینکدونی تلگرامی است. لینکدونی یاسی با انواع گروه‌های مختلف و متنوع تلگرامی توانسته است حدود 2 میلیون کاربر فعال را به خود جذب کند و جزء لینکدونی‌های میلیونی تلگرام باشد.

در کانال لینکدونی یاسی که یکی از بهترین لینکدونی تلگرامی است انواع گروه‌های دوستی، چت و گفتگو، آشپزی، خریدوفروش و ... وجود دارد. اگر شما نیز ادمین یا مدیر یکی از گروه‌های خوب تلگرامی هستید می‌توانید با قبول شرایط خاص مانند رعایت قوانین اخلاقی، لینک گروه خود را در این کانال قرار دهید.

همچنین قراردادن لینک گروه در لینکدونی یاسی با مبلغ ناچیزی امکان‌پذیر است که می‌تواند به شما برای معرفی گروهتان به افراد زیادی بسیار مفید باشد.

کلام آخر:

سایت لینکدونی یکی از بهترین لینکدونی تلگرامی برای یافتن گروه‌های مختلف می‌باشد. در این‌سایت شما با انواع کانال‌های تلگرامی که مختص به شهر خاصی است آشنا می‌شوید و به‌راحتی با یک کلیک عضو این کانال‌ها می‌شوید.

عضویت در کانال‌های شهرهای مختلف به شما امکان پیداکردن گروه‌های متنوع مربوط به همشهریانتان را می‌دهد و می‌تواند جایی برای رشد و معرفی کسب و کارهایتان، برند و حتی خودتان باشد.

پس فراموش نکنید با بازدید از سایت لینکدونی به دریایی از لینکدونی‌های متنوع مانند کانال لینکدونی ساری، کانال لینکدونی بوشهر، کانال لینکدونی بجنورد و ... دسترسی پیدا می‌کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27259
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید