امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

بهترین شرکت هاستینگ برای خرید هاست وردپرس

1401/07/27
کد خبر : 27206
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 276 نفر

راه اندازی وبسایت بدون هاست امکان پذیر نیست و شما اگر بخواهید برای خود هرگونه وبسایتی طراحی کنید، باید به فکر اجاره هاست باشید. البته به طور کلی همه افراد می‌توانند از انواع هاست استفاده کنند؛ برای مثال امروزه هاست ایرانی در دسترس تمام افراد است و می‌توان آن را به راحتی از شرکت هاستینگ خریداری کرد.

برقراری ارتباط و سرور هاست نیازمند برخی تجهیزات و سخت افزارهای بسیار پیشرفته و گران قیمت است که تمام کسب و کارها، شرایط خریداری و نصب آن‌ها را ندارند. به همین دلیل برخی شرکت‌ها با نام شرکت هاستینگ تاسیس شده‌اند که این تجهیزات و سخت افزارها را در محیط شخصی خود نگهداری می‌کنند و فضای آن را به کسب و کارها اجاره می‌دهند. اگر به دنبال اجاره هاست ایرانی هستید، می‌توانید آن را به راحتی از شرکت‌های هاست ایرانی تقاضا کنید. برای این که بهترین شرکت هاستینگ ایرانی را بشناسید، برخی از برترین‌های حال حاضر بازار را به شما معرفی می‌کنیم و به شما می گوییم که بهترین شرکت هاستینگ ایرانی چیست پس با  ما همراه باشید.

هاست و شرکت هاستینگ چیست؟

قبل از هرگونه معرفی شرکت هاستینگ ایرانی، به معنا و مفهوم هاست می‌پردازیم تا از درک صحیح شما اطمنان حاصل کنیم. برای این که داده‌ها و اطلاعات در یک وبسایت باقی بماند و ذخیره شود، یک فضای ذخیره سازی نیاز است. هاست همان فضای ذخیره سازی دیجیتالی است که در وبسایت نصب می‌شود و تمام داده‌ها را در آن ذخیره می‌کنند. خرید تجهیزات و سخت‌افزارهای هاستینگ برای کسب و کارهای نوپا و متوسط به هیچ عنوان صلاح نیست؛ زیرا داده‌ها و اطلاعات وبسایت بسیار سنگین و پیچیده هستند و سخت افزارهای زیاد و گران قیمتی برای خرید آن‌ها نیاز است.

ازکجا هاست بخریم؟ اگر می خواهید همانند گذشته من انتخاب اشتباهی نداشته باشید و میلیون ها تومان ضرر نکنید، پیشنهاد می کنم این مقاله را کامل بخوانید و از تجربیات من استفاده کنید.

برای این که بتوانید یک وبسایت در دنیای دیجیتالی راه بیندازید و آن را تبدیل به یک منبع درآمد قدرتمند کنید، باید برخی امکانات را برای آن خریداری کنید. وجود این امکانات اجباری است و نمی‌توان بدون آن‌ها وبسایت را در گوگل به ثبت رساند. یکی از این موارد که نقش اساسی در کارکرد وبسایت دارد، فضای ذخیره سازی دیجیتالی با نام هاست است. هاست در واقع یک فضای ذخیره سازی آنلاین برای ذخیره داده‌ها و اطلاعات وبسایت می‌باشد که وجود آن برای وبسایت حیاتی است. امروزه می‌توان شاهد فعالیت تعداد زیادی شرکت هاستینگ ایرانی بود که خدمات هاست را به تمام مخاطبان ارائه می‌دهند

معیارهای مهم در انتخاب بهترین هاست وردپرس

بهترین شرکت هاستینگ برای خرید هاست وردپرس

همان طور که اشاره کردیم، هاست وردپرس امکانات و ویژگی‌های زیادی دارد که باعث می‌شود عنوان بهترین انتخاب برای وبسایت‌های وردپرسی عنوان بگیرد. اگر در خرید هاست وردپرسی مردد هستید، آگاهی از ویژگی‌ها و امکانات آن بهترین کاری است که می‌توانید با آن تردید در انتخاب خود را از بین ببرید. همچنین  توجه کنید که وبسایت وردپرسی نیاز به برخی امکانات  دارد تا بتوان سئو آن را به بهترین نحو پیش برد. مهم‌ترین معیارهایی را که باید در انتخاب هاست وردپرس در ذهن داشته باشید، در ادامه برایتان شرح می‌دهیم:

1. سیستم عامل لینوکس

انواع هاست می‌تواند سیستم عامل مختلفی داشته باشد که هرکدام برای وبسایت‌هایی خاص با نیازهای متفاوت طراحی شده‌اند. هاست با سیستم عامل PHP و موارد مشابه به هیچ عنوان برای وبسایت‌های وردپرسی مناسب نیستند و نمی‌توانند مناسب باشند. اما سیستم عامل لینوکس مختص وردپرس طراحی شده و توصیه می‌کنیم حتما برای وبسایت وردپرسی خود، هاستی بخرید که سیستم عامل لینوکس داشته باشد.

2. سرعت بالا

یکی از معیارهای مهم در انتخاب هاست وردپرس برای سایت، سرعت بالای آن است. هاست وبسایت وردپرسی باید دارای سرعت بالایی باشد تا بتواند ترافیک و بازدید کنندگانی که وارد صفحات سایت می‌شوند را به خوبی پردازش کند. همچنین سرعت هاست وردپرسی تاثیر بسزایی در سئو وبسایت دارد و کند بودن آن می‌تواند موجب کاهش رتبه وبسایت در صفحات گوگل شود. سیستم عامل لینوکس معمولا در وبسایت‌های وردپرسی بالاترین سرعت را دارد و می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

3. امنیت

هاست وبسایت در واقع فضایی است که تمام داده‌ها و اطلاعات مهم کسب و کار در آن قرار می‌گیرند و ارزش بسیار زیادی برای آن دارند. زیرا با این داده‌ها و اطلاعاتی که از کاربران در وبسایت جمع آوری شده است، می‌توان فروش را چندین برابر افزایش داد. باید توجه کنید که هاست مورد نظرتان از امنیت بالایی در نگهداری داده‌ها و اطلاعات ذخیره شده برخوردار باشد. در صورتی که به هر دلیلی داده‌ها و اطلاعات وبسایت شما در هاست آن از بین برود، قطعا به مشکلات بسیاری دچار خواهید شد؛ در نتیجه بهتر است هاست وردپرس را از یک شرکت هاستینگ معتبر خریداری کنید تا از امنیت کامل داده‌های خود اطمینان داشته باشید.

4. پشتیبانی

طبیعی است که تجهیزات و سخت‌افزارهای هاستینگ در مواقعی دچار اشکالاتی شوند که در کار وبسایت‌ها اختلالاتی ایجاد کند. این اتفاقات عادی هستند و می‌تواند برای تمام شرکت‌های هاستینگ پیش بیاید؛ اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، وجود پشتیبانی حرفه‌ای و 24 ساعته برای رسیدگی به این مشکلات است. زیرا کارکرد وبسایت وابستگی کامل به هاست آن دارد و در صورتی که هاست وردپرس دچار اختلال شود، کاربران نمی‌توانند به داخل سایت وارد شوند. در نتیجه توصیه می‌شود در خرید هاست وردپرس توجه داشته باشید که خرید خود را از یک شرکت هاستینگ با پشتیبانی حرفه‌ای و باکیفیت انجام دهید.

5. فضای ذخیره سازی

یک هاست به طور کامل می‌تواند میزبانی هزاران وبسایت را انجام دهد و هرگونه اطلاعات و داده‌هایی در آن ذخیره شوند. شرکت‌های هاستینگ این فضا را پیکربندی می‌کنند تا هر وبسایت بتواند بخشی از این فضا را برای خود اجاره کند. شما باید توجه داشته باشید که فضای خریداری شده، بتواند مقدار ترافیک وبسایت شما را پشتیبانی کند. اگر وبسایتی دارید که هزاران نفر روزانه از آن بازدید می‌کنند، نباید یک هاست با فضای ذخیره سازی بسیار کم برای آن خریداری کنید؛ بلکه باید با احتساب و پیش‌بینی مقدار فضایی که برای ذخیره سازی داده‌های خود نیاز خواهید داشت، مناسب‌ترین فضا را برای خود برگزینید.

6. پهنای باند

وبسایت‌های وردپرسی که بازدیدکننده زیادی در طول روز دارند، عموما نیاز به یک هاست وردپرس با پهنای باند وسیع دارند. چرا که پهنای باند محدود می‌تواند در موارد زیادی کسب درآمد وبسایت را مختل کند و در بازدید کاربران از صفحات وبسایت اختلال به وجود بیاورد. پس بهتر است در انتخاب هاست وردپرس برای وبسایت خود، دقت داشته باشید که مطابق با میزان ترافیک و بازدید روزانه آن، هاست خریداری کنید تا وبسایت شما همواره رو به پیشرفت باشد.

آیا خرید هاست وردپرس ایرانی صلاح است؟

شاید شنیده باشید که هاست وردپرس را می‌توانید در دو نوع ایرانی و خارجی خریداری کنید. تفاوت این دو نوع در مکانی است که سخت افزارها و تجهیزات هاست نگهداری می‌شوند. یعنی در هاست وردپرس ایرانی، تجهیزات و سخت افزارهای هاست در یک شرکت هاستینگ ایرانی قرار دارد و شما فاصله بسیار کمی با آن خواهید داشت. با توجه به این که هاست وبسایت کاملا آنلاین است و اطلاعات و داده‌‌های وبسایت با هاست ایرانی در زمان کمتری رد و بدل می‌شوند، قطعا خرید هاست وردپرس ایرانی برای شما بهترین گزینه خواهد بود؛ زیرا می‌توانید اطمینان بیشتری از سرعت کارکرد و امینت داده‌هایتان در هاست وردپرس داشته باشید. البته از نظر سئو هاست خارجی بهتر است و تقریبا تمام سئوکاران ایرانی هاست خارجی وردپرس را پیشنهاد می کنند که مهم ترین دلیل آن تحریم بودن ایران است که باعث می شود با هاست ایرانی مشکلاتی برای سئوی ما ایجاد شود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27206
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید