امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

برنامه رایگان جمع بندی کنکور

1401/07/27
کد خبر : 27494
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 113 نفر
روزهای منتهی به کنکور !

هر چقدر که داوطلبان و دانش آموزان کنکوری به زمان برگزاری آزمون سراسری نزدیک می‌شوند، نگرانی و استرس نیز در آنها افزایش خواهد یافت. از دغدغه‌های بسیار مهم دانش‌آموزان در ماه‌های پایانی این است که از این دوران طلایی بهترین استفاده را ببرند. این دوران منتهی به کنکور از چنان اهمیتی برخوردار است که درصد، تراز و رتبه بسیاری از داوطلبان را دچار تغییر و تحول شگرفی می کند.

در این زمان منتهی کنکور اکثر داوطلبان به دو دسته تقسیم می شوند:

دسته اول دانش آموزانی هستند که درس خواندن را یا دیر شروع کرده اند و یا به هر دلیلی با روش درس خواندن خود، نتیجه مطلوب و مورد نظر خود را کسب نکرده اند. به طور کلی درس خواندن این دسته از داوطلبان پراکنده بوده و نواقصی دارد اما قطعاً می توان در این ماه های پایانی با استفاده از یک برنامه منسجم و صحیح با بالاترین بازدهی در کوتاه ترین زمان نتیجه مطلوب و مورد نظر را کسب کرد. این برنامه باید علاوه بر آموزش و تکمیل یادگیری دانش آموزان یک مرور و جمع بندی کامل برای تثبیت مطالب نیز داشته باشد. این مرور و جمع بندی به دانش آموزان کمک می کند که مطالب به طور کامل در ذهن آنها ثبت شود و در نهایت به یک آزمون و سنجش نیاز است که میزان یادگیری داوطلب سنجیده شود. این برنامه باید به نحوی باشد که بتواند به طور کامل به دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در همه زمینه ها یعنی تکمیل یادگیری و تثبیت یادگیری کمک کند.

دسته دوم دانش آموزان و داوطلبان کنکوری آن گروه از دانش‌آموزان و داوطلبانی هستند که دروس را به طور کامل خوانده و به طور نسبی بر دروس کنکوری تسلط دارند؛ اما به دنبال روشی مطمئن و اصولی برای جمع بندی کامل تمامی دروس هستند که در کنار جمع بندی بتوانند میزان یادگیری مطالب را در خود بسنجند.

پیشنهاد حرف آخر !

موسسه حرف آخر با در نظر گرفتن هر دو گروه داوطلبان، با جمع آوری مطالب آموزشی کتب متوسطه دوره دوم برنامه ای را تنظیم نموده که دانش آموزان را به سوی رتبه برتر شدن هدایت کرده است. این برنامه جامع شامل آموزش، جمع بندی و سنجش مطالب می باشد که پروژه 6040 نام دارد !!!

پروژه ۶۰۴۰ یک برنامه کامل ۱۰۰ روزه است که در دو قسمت ۶۰ روزه و ۴۰ روزه با آموزش های اصولی راه رسیدن داوطلبان کنکوری به بهترین نتیجه را برای آنها هموار کرده است!

برنامه پروژه 6040

اگر بخواهیم دروس را از نظر اهمیت در کنکور سراسری دسته بندی کنیم؛ قسمت اول را باید به مباحثی اختصاص داد که آموزش آنها زمان کمتری را صرف می کند و در کنار این موضوع پربازده تر نیز می باشند. یعنی در مدت زمان نسبتا کوتاهی داوطلبان می توانند به سطح قابل قبولی در این مباحث برسند.

پس از انتخاب این سری فصل های مهم تر، دروس توسط اساتید با تجربه موسسه حرف آخر به طور کامل به دانش‌آموزان و داوطلبان آموزش داده می‌شود. این آموزش ها اغلب به کمک الگو و انیمیشن های آموزشی برای درک بهتر مطالب می باشد. این قسمت از مطالب در مدت ۳۰ روز به دانش آموزان آموزش داده می‌شود. یعنی در مدت یک ماه تدریس این قسمت کامل می شود و داوطلبان کنکوری به سادگی این مطالب را آموزش می بینند. در واقع آموزش این مطالب نیمی از قسمت آموزشی پروژه ۶۰۴۰ می باشد.

تصویر برنامه 100 روزه پروژه 6040 حرف آخر

پس از این یک ماه، دانش آموزان در مدت ۲۰ روز برای تثبیت مطالب و مسلط شدن بر موارد آموزش داده شده در ۱۰ آزمون دوره‌ای شرکت می کنند، این آزمون ها باعث می شود مطالب آموزش داده شده در ذهن داوطلب تثبیت شود و همچنین مطالبی که فراموش شده اند بازیابی شود.

در پایان این ۵۰ روز یعنی در نیمه پروژه ۶۰۴۰ دانش‌آموزان بر روی ۷۵ درصد از مطالبی که در کنکور سراسری طرح می شوند، کاملا مسلط خواهند بود. یادگیری کامل این قسمت از برنامه ۶۰۴۰ داوطلب را به جمع رتبه های قابل قبول وارد خواهد کرد! اما این انتهای راه نیست و داوطلبان برای رتبه برتر شدن نیاز به نیمه دوم برنامه ۶۰ ۴۰ دارند.

پس از تسلط دانش‌آموزان بر این ۷۵ درصد، به سراغ مباحثی می‌رویم که زمان زیادی را باید صرف آنها کرد و در واقع کمی دشوار تر از مطالب قبلی هستند. در واقع این قسمت وجه تمایز دانش آموزان رتبه برتر با سایر دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری می‌باشد.

در این قسمت نیز همانند قسمت قبلی مدت ۳۰ روز به آموزش اختصاص داده شده که ۲۵ درصد باقی مانده و طلایی کنکوری را به طور کامل به دانش آموزان و داوطلبان کنکوری آموزش داده است. در واقع بعد از آموزش این قسمت از مطالب، دانش آموزان بر همه کتاب های متوسطه دوره دوم مسلط خواهند شد. در ۲۰ روز باقی مانده از برنامه پروژه 6040 دانش آموزان به ۱۰ آزمون دیگر پاسخ خواهند داد. این آزمون ها در واقع آزمون های جامع و شبیه ساز کنکور هستند که باعث می شود داوطلب کنکوری به طور کامل برای شرکت در آزمون سراسری خود را آماده کند. این آزمون ها باعث می شود دانش آموزان در جزوه کنکوری قرار گرفته و استرس اضطراب روز کنکور خود را کاهش دهند.

برنامه تعیین شده برای این ۱۰ آزمون به این صورت می باشد که در یک نیم روز دانش آموزان همانند کنکور از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر تست ها را حل کرده و در پاسخ نامه خود ثبت می کند. در یک و نیم روز بعد، داوطلب باید سوالات را تحلیل و بررسی کند. این تحلیل و بررسی به کمک پاسخ نما که بر روی پروژه ۶۰۴۰ قرار دارد می باشد !

لازم به ذکر است که زمان تدریس فیلم های آموزشی پروژه 6040 به این صورت است

  • فیزیک 65 ساعت
  • ریاضی 75 ساعت
  • شیمی 35 ساعت
  • زیست 70 ساعت
  • مجموعه عمومی 100 ساعت

لیست قیمت محصولات پروژه 6040 حرف آخر

برای دسترسی به لیست قیمت محصولات حرف آخر بصورت آپدیت و کامل می توانید به سایت حرف آخر که در اینجا قابل دسترس می باشد، مراجعه کنید.

محصولات حرف آخر

پاسخ نما چیست ؟؟؟

در واقع پاسخ نما برای کمک کردن به دانش آموزان در امر تحلیل و بررسی آزمون تهیه شده است. این پاسخ نما در جهت رفع مشکلات پاسخنامه های قدیمی طراحی شده است.

 در پاسخ نمای موسسه حرف آخر مهر سوالات شبیه ساز کنکور به طور کامل توسط استادی که درس را آموزش میدهد تحلیل و بررسی می شود و در صورت نیاز نکات تکمیلی و ترکیبی نیز به داوطلب کنکوری ارائه می‌شود. روش استفاده از پاسخ نما به این صورت بوده که دانش آموز با انتخاب هر سوال می‌تواند توضیحات استاد مربوطه در مورد آن سوال را به صورت یک ویدیو ببیند و اشکالات خود را رفع کند.

پروژه 6040 خوبه ؟ یا صفر تا صد حرف آخر ؟

پروژه 6040 حرف آخر و پروژه صفر تا صد حرف اخر هر دو دو غول پر قدرت در آموزش دروس کنکور هستند. اما سوالی که در این چند سال فعالیت خودم به عنوان مشاور تحصیلی در موسسه حرف آخر شنیده ام به غیر بحث تفاوت پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر با صفر تا صد، درمورد این بوده است که کدام یک از پروژه های حرف آخر برای من مفید تر است.

8 تفاوت مهم و کلیدی پروژه 6040 با صفر تا صد

دوست من امیدوارم که با هر دو پروژه به صورت کامل آشنا شده باشید. این بار به بررسی تفاوت پروژه ۶۰۴۰ ، چهار ماهه و شباهت آن ها خواهیم پرداخت.

تفاوت 6040 با 0 تا 100

  • روش تدریس در هر دو پروژه یکسان است. در هر دو پروژه روش تدریس کاملا مشابه یکدیگر است.
  • آزمون های پکیج ۶۰۴۰ به صورت جامع می‌باشد و بعد از اتمام آموزش به سراغ حل آزمون می روند.
  • تفاوت صفر تا صد حرف آخر با ۶۰۴۰ در زمان آموزش است که پروژه ۶۰۴۰ آموزش فشرده دارد.
  • در پروژه ۶۰۴۰ فقط کاربرد مطالب آموزش داده شده یعنی اصل مطلب را آموزش می دهند.
  • در پکیج ۶۰۴۰ تعداد تست کمتری در حین آموزش نسبت به پکیج جامع حل شده است.
  • تفاوت دیگر ۶۰۴۰ با پکیج جامع حرف آخر در آزمون های این دو پروژه است.
  • پکیج ۰ تا ۱۰۰ به صورت مفصل آموزش داده شده است.
  • آزمون های پکیج صفر تا صد به صورت مبحثی می‌باشد.

چگونه پکیج های حرف آخر را با مشاوره تخصصی تهیه کنیم ؟

برای تهیه محصولات حرف آخر از سه طریق می توانید اقدام کنید.

  1. روش اول از طریق ارتباط با مشاوران حرف آخر و تماس با شماره ۰۲۱۶۶۰۴۱۵۳۶ می باشد.
  2. روش دوم از طریق فروشگاه حرف آخر می توانید به قسمت محصولات مراجعه کنید و محصولات مد نظر خود را انتخاب و به صورت آنلاین سفارش دهید.
  3. روش سوم هم به صورت حضوری برای افراد ساکن تهران می باشد که شما می توانید با مشاوران ارشد و رتبه برتر موسسه از طریق شماره ۰۲۱۶۶۰۴۱۵۳۶ ارتباط برقرار کنید تا به صورت لازم شما را جهت دریافت حضوری محصولات راهنمایی کنند.

20 درصد پروژه 6040 رایگان ؟

منظور از این سوال در اینجا همان ۵ روز می باشد که موسسه رایگان در اختیار عزیزان قرار می دهد.

پروژه 6040 خوبه ؟

با توجه به بازخورد این پروژه از سال ۹۷ که خیلی از عزیزان فقط با استفاده از این محصول توانسته اند به نتایج فوق العاده ای برسند. می توان گفت این پروژه بینظیر است.

نظرات درباره پروژه 6040 ؟

در کل نظرات در مورد پروژه ۶۰۴۰ مثبت بوده است. و خیلی از عزیزانی که این پروژه رو داشته اند نتیجه مطلوب را گرفته اند.

پروژه 6040 حرف آخر آموزش کامل هست یا جمع بندی ؟

سیستم ۶۰۴۰ جدید که در سال ۹۹ استارت خورده است همه مطالب را پوشش می دهد و صرفا جمع بندی نمی باشد.

کل پروژه 6040 چند ساعت هست ؟

کل پروژه ۶۰ برای بچه های نظام جدید در ۳۵۰ ساعت آموزش داده شده است.

پاسخ نما یعنی چی ؟

یعنی دیگه خبری از پاسخ دادن به سوالات به صورت متنی و نوشتاری نیست. ما سعی کرده ایم جواب همه آزمون های حرف آخر را بصورت انیمیشن و تصویر در قالب یک فیلم (پاسخ نما) ارائه کنیم تا دانش آموز راحت تر درک کند.

مدت زمان لازم برای اجرای کامل پروژه چقدره ؟

دوره اجرایی این آموزش ۱۰۰ روز خواهد بود و یک دوره کاملا جامع و کاملی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه

جهت دریافت تخفیف ویژه محصولات حرف آخر به همراه پکیج هدیه کلمه تخفیف ویژه را به سامانه زیر ارسال کنید.

  • 1000200064035

20 درصد از محصولات حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید ، جهت دریافت کلمه رایگان را به سامانه زیر ارسال کنید.

  • 1000200064035

منبع:

harfeakhar.com - سایت رسمی حرف آخر

harfeakhar.co - سایت مرکزی حرف آخر

harfeakhar.cc - سایت مرکزی حرف آخر

harfehakhar.com - سایت مرکزی حرف آخر

harfeakharmehr.com - سایت حرف آخر مهر


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27494
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید