امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

برای خرید انواع گرانول به چه مواردی باید توجه کنیم؟ | راهنمای خرید گرانول

1401/07/27
کد خبر : 26687
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

این گرانول‌ها معمولاً از جنس پلی پروپیلن یا PP هستند که در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. علاوه بر آن، مقاومت در برابر انواع اسیدها و محیط‌های خورنده باعث شده است که ظروف ساخته شده با گرانول پ پ بازیافتی بسیار پرطرفدار و محبوب باشند.

اما نکته مهم اینجاست که اگر استانداردهای ساخت گرانول به درستی رعایت نشود، کیفیت آن نیز به شدت افت خواهد کرد. به همین دلیل، برای خرید انواع گرانول بهتر است برخی از توصیه‌ها را جدی بگیریم. ما نیز در این مقاله می‌خواهیم چند نکته کاربردی برای خرید گرانول‌های بازیافتی PP را بیان کرده و بهترین شرکت تولید کننده این گرانول‌ها را به شما معرفی کنیم؛ پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید...

 

راهنمای خرید گرانول

نکات مهم برای خرید انواع گرانول

گرانول‌ها در حقیقت نوعی ماده پلیمری هستند که به صورت ذرات ریز تولید می‌شوند. بنابراین، برای استفاده در دستگاه‌های تزریق پلاستیک، بهترین گزینه خواهند بود. برخی از گرانول‌ها را از مواد بازیافتی پ پ می‌سازند که به آن گرانول بازیافتی می‌گویند.

بررسی‌های ما نشان داده است که گرانول‌های بازیافتی نیز مانند سایر گرانول‌ها از کیفیت خوبی برخوردار بوده و برای ساخت بسیاری از لوازم پلاستیکی مناسب هستند. علاوه بر آن، قیمت آن‌ها نیز کمتر از گرانول‌های دست اول است و استفاده از آن‌ها منجر به کاهش هزینه‌های تولید می‌شود. برای خرید انواع گرانول PP بهتر است نکات زیر را رعایت کنیم:

 

1- به میزان ترک‌ها و ابعاد گرانول توجه کنید

گرانول پلی پروپیلن ممکن است در ابعاد مختلفی تولید شود. اما مهم‌ترین نکته در خرید آن‌، یک دست بودن و یکنواخت بودن اندازه گرانول‌ها است. چراکه از اگر ابعاد گرانول یکنواخت نباشد، در دستگاه تزریق پلاستیک مشکل ایجاد کرده و از کیفیت محصول نهایی می‌کاهد.

میزان ترک‌ها و به طور کلی کیفیت سطحی گرانول بازیافتی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. معمولاً گرانول‌هایی که به درستی بازیافت نشده و یا مراحل تولید آن‌ها به صورت استاندارد طی نشده باشد، دارای ترک‌ها و حفرات زیادی خواهند بود. بنابراین با بررسی ظاهری می‌توانید از کیفیت گرانول مطمئن شوید.

 

2- هنگام خرید انواع گرانول کیفیت رنگ را در اولویت خود قرار دهید

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید انواع گرانول باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت رنگ است. مواد اولیه گرانول اگر به درستی بازیافت شوند و تمامی مواد مضر آن جدا شود، دارای کیفیت رنگ بالایی خواهند بود.

تجربه نشان داده است که خرید گرانول‌هایی با رنگ کدر و غیر طبیعی می‌تواند محصولات شما را دچار مشکل کند. چراکه این گرانول‌ها دارای مواد افزودنی مضر بوده و استحکام نهایی پلیمر را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهند. علاوه بر آن، محصولات تولیدی با این گرانول‌ها از نظر ظاهری کدر بوده و افت ویژگی‌های آن کاملاً مشهود است.

 

3- استانداردهای مورد نظر برای گرانول را از فروشنده درخواست کنید

گرانول‌های پلی پروپیلن پس از طی شدن مراحل تولید وارد فاز آزمایش می‌شوند تا از نظر خواص مکانیکی و خواص فیزیکی مورد ارزیابی قرار بگیرند. به عنوان مثال، چگالی، وزن، استحکام، مقاومت در برابر ضربه و همچنین مقاومت در برابر اسیدها و بازها را می‌توان به عنوان آزمایش‌های کمکی در نظر گرفت.

بنابراین، شما نیز هنگام خرید انواع گرانول بهتر است از فروشنده بخواهید تا استانداردهای مورد نظر برای محصول را به شما ارائه کند تا خیالتان از خواص نهایی گرانول راحت شود.

 

4- از کیفیت تولید و مواد افزودنی گرانول مطمئن شوید

مهم‌ترین پارامتر تاثیرگذار روی کیفیت گرانول پ پ، مراحل تولید آن است. زیرا بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که با طی کردن مراحل تولید به صورت دقیق می‌توان تا حدود زیادی از عیوب گرانول را کاهش داد. این مراحل تولید معمولاً شامل جمع‌آوری پلیمرهای پ پ، دسته‌بندی و شستشو، ذوب و خمیرسازی، استفاده از اکستروژن و خنک‌سازی نهایی می‌شود. حال اگر دمای ذوب استاندارد نباشد و یا عملیات شستشو به درستی انجام نشود، کیفیت گرانول نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

علاوه بر آن، اضافه کردن برخی از افزودنی‌ها نیز بر اساس خواست مشتری صورت می‌گیرد و کیفیت این افزودنی‌ها و مقادیر آن نیز تاثیر زیادی روی گرانول  دارد.

 

5- خرید خود را از شرکت‌های معتبر انجام دهید

امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه تولید و فروش انواع گرانول بازیافتی پلی پرو پیلن فعالیت می‌کنند؛ اما سوال اصلی اینجاست که آیا همه‌ی آن‌ها از کیفیت یکسانی برخوردارند؟! قطعاً خیر!! بررسی‌های ما نشان داده است که شرکت‌های معتبر و با تجربه بهترین محصولات را تولید می‌کنند و خرید از آن‌ها مطمئن‌تر است.

در بخش بعدی می‌خواهیم یکی از همین شرکت‌های باسابقه و معتبر را به شما معرفی کنیم که برای خرید انواع گرانول می‌تواند یک گزینه مطلوب باشد. پس همچنان ما را دنبال کنید...

خرید گرانول +راهنمای خرید گرانول

پارس صنعت؛ تولید کننده انواع گرانول پلی پروپیلن با قیمت مناسب

شرکت پارس صنعت با بیش از 30 سال تجربه در تولید انواع گرانول بازیافتی و ساخت تجهیزات مرتبط با آن، به عنوان یکی از شرکت‌های باسابقه در این زمینه شناخته می‌شود. این شرکت با داشتن تجهیزات مدرن و به کارگیری مهندسان حرفه‌ای موفق به جلب نظر مشتریان و تولید محصولات با استانداردهای جهانی شده است.

استفاده از مواد اولیه مرغوب باعث شده است که گرانول‌های تولیدی پارس صنعت از کیفیت خوبی برخوردار باشند. همچنین فرایند بازیافت و تولید این گرانول‌ها نیز به صورت پیوسته مورد بررسی قرار گرفته و تمامی مواد مضر آن جداسازی می‌شود. دستگاه‌ها و تجهیزات پارس صنعت نیز جزء بهترین دستگاه‌های گرانول‌ساز است و بهترین گرانول‌ها را با مناسب‌ترین قیمت تولید می‌کند.

از جمله ویژگی‌های گرانول بازیافتی پارس صنعت می‌توان به استحکام بالا، کیفیت رنگ عالی، وزن مناسب و ابعاد استاندارد اشاره کرد. علاوه بر آن، تمامی تست‌های مرتبط با خواص مکانیکی و خواص شیمیایی گرانول‌ها مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفته و به طور پیوسته کنترل می‌شوند.

شما نیز می‌توانید برای خرید گرانول با قیمت مناسب و کیفیت بالا وارد سایت پارس صنعت شده و سوالات خود را از کارشناسان مربوطه بپرسید؛ منتظرتان هستیم...

https://parsanat.com


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/26687
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید