امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

با توری پنجره از حشرات محافظت کنید

1403/04/17
کد خبر : 2408716
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 188 نفر

با توری پنجره از حشرات محافظت کنید

توری های پنجره یک آیتم رایج برای خانه ها در سراسر کشور هستند و به عنوان مانعی برای جلوگیری از ورود حشرات و موجودات مزاحم وقتی پنجره‌ ها باز هستند، عمل می‌کنند. در حالی که عملکرد اصلی آنها جلوگیری از ورود آفات است، توری ها مزایای زیاد دیگری را هم ارائه می دهند که بسیار فراتر از هدف نصب آن ها است.

مهم نیست چه زمانی از سال است، داشتن صفحه های پنجره به طرق مختلف برای شما مفید است.از افزایش امنیت خانه تا ارتقای بهره وری انرژی، توری های پنجره برای ایجاد یک محیط زندگی راحت و ایمن وجود دارند. این مقاله به بررسی مزایای نصب توری های پنجره و سهم آنها در زندگی مدرن، انواع توری،‌ هزینه خرید و روشی برای پاک کردن توری می پردازیم.

مزایا توری پنجره

آیا تا به حال خواسته اید پنجره ای را باز کنید تا هوای تازه وارد شود؟ شاید اسپند دود کرده اید و حالا باید تمام دود را از خانه خارج کنید. توری های پنجره به محافظت از خانه شما در برابر عناصر بیرونی در تمام طول سال هر زمان که نیاز به باز کردن پنجره داشته باشید کمک می کند.

مهم نیست در چه فصلی از سال هستید، توری های پنجره مانند یک فیلتر عمل می کنند و از ورود مقادیر زیادی خاک، گرد و غبار به داخل خانه جلوگیری کنند.

توری های پنجره همچنین می توانند به جلوگیری از ورود هر گونه موجودی مانند حشرات، سنجاب ها یا سایر مهمانان ناخواسته به خانه شما کمک کنند! صرف نظر از اینکه برای چه چیزی میخواهید پنجره خود را باز کنید، داشتن یک صفحه پنجره به محافظت از خانه در برابر عوامل بیرونی کمک می کند.

در حالی که اکثر افراد توری های پنجره را در درجه اول برای دور نگه داشتن حشرات و سایر آفات نصب می کنند، این صفحه های مشبک مزایای بیشتری را ارائه می دهند که اغلب نادیده گرفته می شوند. بیایید به برخی از این مزایا بپردازیم.

کمک به تهویه بهتر

یکی از مزایای قابل توجه توری های پنجره، توانایی آنها در کمک به تهویه بهتر در خانه شماست. این صفحه های مشبک در حالی که حشرات و آفات ناخواسته را دور نگه می دارند،‌ جریان هوای تازه را در داخل خانه فراهم می کنند. توری های پنجره به دلیل اینکه به شما این امکان را می دهند که بدون نگرانی پنجره ‌های خود را باز کنید، جریان مداوم هوای تمیز و در گردش را افزایش می‌دهند، کیفیت هوای داخل خانه را افزایش می‌دهند و فضای زندگی راحت با تهویه مناسب، ایجاد می‌کنند.

افزایش ارزش ملک

در فکر فروش خانه تان هستید؟ ما همیشه توصیه می کنیم که توری های پنجره خود را قبل از اقدام به فروش، تعمیر یا تعویض کنید. اولین برداشت خریداران از خانه شما بر سرعت فروش تأثیر می گذارد. توری های تمیز و کاملاً جدید همیشه ظاهر خانه شما را چه از نمای بیرونی و چه در داخل خانه ارتقا می دهند.

حتی اگر قصد فروش خانه خود را ندارید، تعویض و تعمیر توری های پنجره، راه حلی برای حفظ یک خانه راحت هستند!

محافظت در برابر آفتاب

توری های پنجره علاوه بر عملکرد اصلی خود، می توانند به عنوان یک لایه محافظتی در برابر اشعه های شدید خورشید نیز عمل کنند. صفحه مشبک، نور شدید خورشید را پخش می کند و میزان گرما را در خانه شما به حداقل می رساند. این صفحات مشبک نه تنها به کاهش گرمای خانه، بلکه به کاهش فشار وارده بر سیستم خنک‌کننده شما هم کمک می‌کند که منجر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی در تابستان می‌شود.

انواع توری پنجره

انواع مختلفی از توری های پنجره وجود دارد که انتخاب دقیق آنها می تواند به شما کمک کند از مزایای آنها لذت بیشتری ببرید. در اینجا اطلاعات بیش تری در مورد رایج ترین انواع توری های پنجره و ویژگی های یک توری خوب آورده شده است.

توری آلومینیوم

در بین تمام انواع توری، توری پنجره آلومینیومی رایج ترین است. آلومینیوم بادوام، سبک وزن و مقاوم در برابر زنگ زدگی است و به نگهداری یا تمیز کردن زیادی نیاز ندارد.

توری فایبرگلاس

توری های فایبرگلاس انعطاف پذیر و مقرون به صرفه هستند. آنها می توانند در برابر هوای سرد یا گرم و پوسیدگی مقاومت کنند. آنها از نظر هزینه نسبت به توری آلومینیومی ارزان تر هستند، اما شکننده تر و بیش تر مستعد آسیب هستند. از سوی دیگر، توری های فایبرگلاس انعطاف پذیرتر هستند و بر خلاف آلومینیوم در صورت وارد شدن فشار، فرو رفته نمی شوند. فایبرگلاس یک متریال محبوب برای ساخت توری های پنجره دوجداره است.

توری پلی استر

توری های پلی استر از مواد مشابه مورد استفاده در بسیاری از لباس ها استفاده می کنند، اما یک پوشش رشته هایی را که توری را تشکیل می دهند، می پوشاند. توری پلی استر نسبت به فایبرگلاس گران تر است، اما دوام بیشتری نیز دارد. پاره کردن آنها بدون ابزار برش دشوار است و می توانند در برابر حیوانات خانگی مقاومت کنند.

توری ثابت

رایج ترین نوع توری پنجره، توری ثابت است که روی قاب پنجره ثابت است و حرکتی ندارد مگر اینکه برداشته شود. این توری ها مناسب درب و پنجره هایی است که نیازی به باز و بسته شدن توری ندارند. در گروه صنعتی دراج دو مدل از توری های ثابت، فیکس مش و توری بزار بردار، قابل سفارش هستند.

توری متحرک

توری های متحرک در قاب خود حرکت می کنند و زمانی که به آن ها نیاز دارید باز می‌شوند و زمانی که نیاز ندارید به‌ راحتی بسته می‌شوند. توری های متحرک در صورت عدم استفاده می توانند بسته شوند تا منظره ای بدون مانع را فراهم کنند. هنگامی که توری مورد نیاز است، به راحتی باز می شود تا جلوی ورود حشرات را بگیرد تا بتوانید از هوای تازه در خانه لذت ببرید.

توری پلیسه

توری های پلیسه مدرن ترین و راحت ترین نوع توری برای درب و پنجره های شماست. این توری ها که با استفاده از سیستم کشویی ساخته شده اند، مانند ساز آکاردئون باز و بسته می شوند، بدون اینکه به فضای اضافی برای باز شدن نیاز داشته باشند.

فریم توری پلیسه از آلومینیوم با کیفیت بالا تولید شده است که آنها را بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی و هرگونه عامل خارجی می کند. این توری ها در اثر استفاده روزمره آسیب نمی بینند. تور توری های پلیسه از فایبرگلاس یا پلی استر است که پایداری و استحکام عالی را حتی در برابر بادهای بسیار قوی ایجاد می کند. توری پلیسه را می توان را هم از سمت داخل و هم از خارج باز کرد.

توری های پلیسه ای در دو مدل تک فریم و دبل فریم یا مگنتی در گروه صنتعی دراج موجود هستند که با توجه به نیاز خود می توانید هر یک از آنها را سفارش دهید.توری های پلیسه ما مناسب و مقرون به صرفه برای تمام اندازه ها و سبک های پنجره هستند. همچنین طیف گسترده ای از رنگ های فریم برای تطبیق توری با دکوراسیون خاص خانه شما موجود است.

هزینه نصب توری پنجره

نوع توری پنجره ای که انتخاب می کنید و جنس آن بیشترین تاثیر را بر هزینه دارد.

متریال توری پنجره

آلومینیوم یکی از سخت ترین و بادوام ترین مواد توری پنجره است که آن را به گزینه ای عالی برای خانه های ساحلی تبدیل می کند. این توری ها نسبت به گزینه های مقرون به صرفه تر مانند پلی استر و فایبرگلاس، عمر طولانی تری دارند.

البته لازم به ذکر است که توری های آلومینیومی برای توری پلیسه قابل استفاده نیستند و برای این توری ها تنها می توان از توری فایبرگلاس و پلی استر استفاده کرد.

توری های پلی استر معمولا قیمت بالاتری نسبت به فایبرگلاس دارند.

نوع توری پنجره

دو نوع اصلی توری پنجره وجود دارد: متحرک و ثابت. توری های متحرک پنجره در حال حاضر رایج تر هستند. توری پنجره بر اساس ابعاد درب و پنجره شما ساخته می شود بنابراین قیمت توری هم بر اساس ابعاد شما محاسبه می شود ولی نکته قابل توجه این است که حتی اگر ابعاد شما زیر یک متر مربع هم باشد، در محاسبه قیمت یک متر حساب می شود.

هزینه هر متر مربع می تواند بر اساس مدل توری انتخابی شما، متغیر باشد. توری متحرک در مقایسه با توری ثابت، قیمت بالاتری دارد که این اختلاف قیمت به دلیل کارایی بیش تری توری های متحرک است.

توری تک فریم و دبل فریم که از انواع توری های متحرک هستند نیز قیمت متفاوتی با هم دارند، توری پلیسه تک فریم ارزان تر از توری دبل فریم است.

اگر خواستار قیمت دقیق توری پنجره برای ابعاد درب و پنجره هستید، با کارشناسان ما در گروه صنعتی دراج تماس بگیرید.

هزینه نصب توری پنجره

نصب توری پنجره ممکن است به نظر کار ساده ای باشد که خودتان هم می توانید انجام دهید، اما کمک گرفتن از یک متخصص تضمین می کند که نصب به درستی انجام می شود.

هزینه استخدام نصابان حرفه ای معمولاً بر اساس اندازه و شدت پروژه بستگی دارد. محل قرارگیری درب و پنجره و دسترسی به آن نیز بر قیمت نصب تأثیر می‌گذارد. به همین ترتیب، برای نصب توری روی پنجره‌ در مکانی که دسترسی به آن دشوار است، هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.

رنگ توری پنجره

توری ها در رنگ های متنوعی قابل سفارش هستند تا با دکوراسیون خانه شما هماهنگ شوند. اما رنگ توری نیز در قیمت نهایی توری تاثیر گذار است. توری با رنگ سفید کم ترین هزینه را در میان سایر رنگ ها دارد و با انتخاب هر رنگ دیگری قیمت توری افزایش خواهد یافت.

تمیز کردن توری پنجره

آیا تا به حال متوجه شده‌اید که چگونه صفحه‌های پنجره می‌توانند در کمترین زمان از حالت تمیز و پاکیزه به «توری ای با ظاهری 10 ساله» تبدیل شوند! گرده، گرد و غبار، خاک و این بلا را سر توری می آوردند. توری های پنجره می‌توانند این ذرات را به دام بیندازند، اما این، مانع از تأثیرگذاری آن‌ها بر کیفیت هوای جریان یافته به داخل خانه نمی‌شود. هنگامی که پنجره ها را باز می کنید، این ذرات به راحتی می توانند وارد خانه شود و فریم های پنجره نیز می‌توانند به محلی برای رشد کپک تبدیل شوند.

خوشبختانه، شستن توری های پنجره می‌تواند به کاهش این مشکلات کمک کند. در اینجا نحوه تمیز کردن توری هایتان نوشته شده است.

توری را از قاب پنجره جدا کنید و در فضای باز نگه دارید تا از ورود ذرات بیش تر به خانه جلوگیری کنید. اگر جایی برای قرار دادن آنها ندارید، شستن آنها در حمام گزینه خوبی است. اگر به گرد و غبار یا کثیفی حساس هستید، از ماسک استفاده کنید.

سپس توری پنجره را با آب بشویید. از یک پارچه تمیز برای پاک کردن قاب توری استفاده کنید.

در این مرحله توری پلیسه را با محلول آب گرم و مواد شوینده بشویید. با استفاده از یک برس نرم، دو طرف توری را بشویید. توری ها را آبکشی کنید تا هرگونه کف و آلودگی از روی آنها پاک شود.

توری های درب و پنجره را با یک دستمال تمیز و خشک پاک کنید. سپس بگذارید کاملا خشک شوند تا مطمئن شوید که رطوبتی باقی نمی ماند. اگر امکانش را دارید، توری را در فضای بیرون بگذارید در آفتاب خشک شوند یا آنها را در یک اتاق خشک و دارای تهویه مناسب در خانه نگه دارید تا در معرض کثیفی بیشتر قرار نگیرند.

پس از خشک شدن آنها، توری ها را در جای خود قرار دهید.

این فرآیند را هر چند وقت یکبار که کثیفی توری ها شدید تکرار کنید.

ما به ساخت توری های خود با استفاده از بهترین مواد موجود افتخار می کنیم. هر یک از توری های درب و پنجره به صورت سفارشی برای درب و پنجره شما در گروه صنعتی دراج، ساخته شده است، جایی که کیفیت حرف اول را می زند.

منتظر چی هستید؟ امروز توری پنجره خود را سفارش دهید و تا آخر هفته آینده از نسیم، بدون نگرانی درباره ورود حشرات، در خانه خود لذت ببرید.

البته ما از تماس‌های تلفنی شما استقبال می‌کنیم، لطفاً هرگز در تماس با ما تردید نکنید. ما خوشحال می شویم اگر بتوانیم به شما کمک کنیم تا توری پنجره مناسب خانه خود را پیدا کنید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2408716
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید