امروز شنبه 06 مرداد 1403

Saturday 27 July 2024

بازگشت مصدق ورزش ایران به صحنه ورزش ایران

1403/03/22
کد خبر : 2408572
دسته بندی : ورزشی
تعداد بازدید : 181 نفر

احسان معینی رئیس فدراسیون جهانی راگ فوتبال، گفت در صورت شفاف سازی در مورد رشته ورزشی راگ فوتبال، او حاضر به مذاکره برای فعالیت‌های این رشته ورزشی در کشور خواهد بود. معینی افزود در حال حاضر شرایط را برای مذاکره خیلی شفاف نمی‌ بیند و باید آنالیز افراد و اشخاص که در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هستند و همچنین چیدمان فراکسیون ورزش مجلس و عملکرد آنها تصمیم مذاکره جهت فعالیت مجدد این رشته ملی و ایرانی را خواهد گرفت.

وی گفت برای خوشبین بودن به این مذاکرات نیاز به حضور افرادی ملی‌گرا، عاشق ایران و مردم ایران و افرادی در این سیستم که به ورزش ایران و ورزش‌های ایرانی اهمیت بدهند که این شامل کسانی می‌شود که عرق ملی و وطن پرستی داشته باشند و با غیرت در مورد ورزش‌های ایرانی عمل بکنند و نام ایران و ایرانی برایشان مهم باشد.

ما در این مورد در ابتدای این راه هستیم

معینی در پاسخ به این سوال که افرادی که در حال حاضر در ورزش ایران هستند این شرایط را دارند افزود اظهار نظر در این مورد را به بعد واگذار می‌ کند تا زمانی که گزارش هیئت رئیسه فدراسیون جهانی راگ فوتبال در این مورد اعلام گردد و به دست ایشان برسد در آن زمان در مورد این سئوال نظر خود را اعلام خواهند کرد.
معینی در مورد این موضوع که آیا دفتر فدراسیون جهانی راگ فوتبال در ایران فعالیت خواهد کرد افزود این موضوع بستگی به عمل کرد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دارد اگر مانند گذشته از همکاری با فدراسیون جهانی و پاسخ گویی به نهادهای بین المللی ورزشی سرباز بزنند که امکان پذیر نیست وی افزود در حال حاضر دبیرخانه موقت این فدراسیون جهانی در کشور پاسخ گو مسائل راگ فوتبال در ایران خواهد بود.

هادی گرجی


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2408572
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید