امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

اهمیت سپردن فرش ها برای شستشو قبل از ایام نوروز


1401/07/27
کد خبر : 27161
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 361 نفر

قالیشویی بهترین مکان برای شستشوی فرش ها

قالیشویی به مکانی گفته می شود که امکان شستن حجم بالایی از فرشها در آن وجود دارد.امکانات کافی مانند دستگاههای شستشو دهنده فرش و  حجم کافی آب در این مکان و همچنین فضای لازم برای خشک کردن قالی ها وجود دارد. در واقع زمانی که نیاز به شستشوی فرش داشتید  نگرانی بابت  جابجایی و یا مکانی که بتوانید به راحتی فرش را شسته و در جای مناسب خشک کنید وجود ندارد. شرکت های خدماتی که فعالیت اصلی آنها قالیشویی است با عناوین مختلفی در سطح شهر فعالیت می کنند. برخی از شرکت ها مانند قالیشویی شمال تهران و قالیشویی شهرک غرب در طی چندین سال فعالیت کاملا شناخته شده می باشند زیرا  عملکرد  مثبت و عالی از نظر مشتریان داشته اند. شستشوی فرش ها به خصوص برای عید نوروز که تمام منزل و لوازم آنها  گردگیری می شوند لازم خواهد بود. قالیشویی توانایی  شستشو و خشک کردن قالی را حتی در زمان های بسیار شلوغ مانند ایام عید را دارد. شستشوی فرش ها قبل از ایام نوروز مزیت های بیشتری دارد، به عنوان نمونه سرعت کار بیشتر است و در زمان کمتری قالی  شسته و  به محل  بر گردانده می شود.
برای قالیشویی باید محیط کافی جهت شستشوی فرش وجود داشته باشد و به همین دلیل امروزه با سکونت مردم در آپارتمان ها  امکان شستشو در خانه وجود ندارد. مردم در قدیم در حیاط خانه فرش می شستند و آن را در فضای باز پهن می کردند ولی  متاسفانه قالی به صورت یکدست تمیز نمی شد و خشک کردن آن نیز بسیار سخت بود زیرا قالی بعد از شستن وزن بیشتری می گرفت و حملش سخت می شد. ولی مراحل انجام کار در قالیشویی  به دلیل استفاده از دستگاه های مکانیزه بسیار ساده تر است و حمل و نقل آن نیز آسان است. شستشوی فرش به دلیل جذب آلودگی های فراوان  که در طول سال به خود جذب می کند بسیار لازم و ضروری است. در ماه های پایانی سال نیز هر نوع نظافتی در ساختمان  موجب  کثیف شدن بیشتر فرش می شود. اگر نظافت   قالی انجام نشود، موجب انتقال آلودگی  به افراد حاضر در آن محل شود. به همین دلیل افراد زیادی مقید به شستن قالی هستند و بهترین زمان برای انجام این کار را پایان سال انتخاب می کنند.   

 

قالیشویی


قالیشویی بهترین مکان برای شستشوی فرش ها
 

شستن فرش در قالیشویی شمال تهران بهترین هدیه عید نوروز

قالیشویی شمال تهران به عنوان مجموعه ای کامل از نظر نیروی انسانی و تجهیزات شناخته می شود. اگر برای سال جدید برنامه شستشوی قالی محل سکونت خود را دارید و در حوالی مجموعه قالیشویی شمال تهران ساکن هستید، می توانید، از طریق راه های ارتباطی موجود با این شرکت تماس گرفته و با دادن نشانی برای شستشوی  فرش خود اقدام نمایید. دستگاههای بسیار کاملی  برای  شستشو و نظافت  فرش  در این مکان استفاده  می شود. بهتر است شستشوی قالی را به قبل از عید موکول کنید که  ترکم کار بالا نباشد. با وجود دستگاههای پیشرفته نیروی خدماتی با تجربه بهترین خدمات قالیشویی به مشتریان عرضه می گردد. حمل قالی های شسته شده نیز با ماشین انجام می شود.
قالیشویی شمال تهران دارای پشتیبان کافی برای پاسخگویی است و در تمام ایام سال  تعطیل و غیر تعطیل پاسخگو می باشند. دریافت وجه برای انجام شستشو نیز به راحتی از طریق اینترنت و غیر حضوری انجام می شود. همه ایرانیها برای سال جدید قبل از ایام نوروز تمام منزل را خانه تکانی می کنند و  شستشوی فرش ها از جمله مهمترین اقدامات به شمار می رود که بهتر است  قبل از ایام عید انجام شود. علاوه بر تمیز و زیبا تر شدن قالی شستشو برای جلوگیری از انتقال آلودگی ها نیز بکار می رود. مراحل انجام قالیشویی کاملا متفاوت است و استفاده از تجهیزات متنوع به میزان آلودگی مرتبط می باشد. قالیشویی یک نیاز ضروری برای جامعه امروز است زیرا اکثر مردم در محیط های آپارتمانی زندگی می کنند و اگر نیاز به نظافت  فرش داشته باشند، شستشو در این محیط امکان پذیر نخواهد بود. با جستجوی بسیار ساده می توانید لیست کاملی از  قالیشویی ها را در اختیار داشته باشید حتی از نظر کیفیت و چگونگی شستشو نیز می توانید، اطلاعاتی را کسب نمایید. قالیشویی شمال تهران یکی از بهترین مراکز ارایه خدمات قالیویی است.  

 

قالیشویی


شستن فرش در قالیشویی شمال تهران بهترین هدیه عید نوروز

قالیشویی شهرک غرب کاملا مکانیزه است

قالیشویی شهرک غرب در لیست قالیشویی های با کیفیت که  بهترین امتیاز را از مردم دریافت کرده، قرار گرفته است. مردمی که خدمات قالیشویی شهرک غرب را تجربه کرده اند از مرحله تحویل قالی که در زمان مشخص  انجام می شود تا چگونگی شستشو و خشک کردن آن کاملا مکانیزه است . بهترین دستگاه  با مواد شوینده برای نظافت بکار می رود. این قالیشویی سال هاست در این زمینه فعالیت می کند.اکثر دستگاه ها تمام آلودگی و لک ها از هر نوع که باشند را پاک می کنند و اگر ماده به سختی به فرش چسبیده باشد با مواد شوینده مناسب جدا و شسته خواهد شد.
یکی از دلایل افزایش مراجعه به این مکانها کمبود آب در دوران ما است و قالی شستن در این  محیط می تواند یکی از روش های صرفه جویی در آب باشد. در طول شبانه روز عوامل پشتیبان به شکل دقیقی پاسخگو هستند و نیروی خدماتی با سرعت به محل مورد  نظر رفته و با جمع آوری فرش ها آنها را به محیط کارگاه ارسال می نماید.
الو قالیشویی  یکی از بهترین و  تخصصی تربن مجموعه ها برای شستن قالی می باشد. برای دریافت خدمات این شرکت باید با شماره های ارتباطی آن تماس گرفته و یا با صفحات مجازی که دارند، ارتباط برقرار نمایید. جمع آوری فرش ها از محل مورد نظر  توسط نیروی کاملا با تجربه انجام می شود و به مرکز شستشو ارسال می شود نحوه نگهداری و قرار گیری در ماشین نیز کاملا  بی خطر است و  این  وسیله به عنوان یک امانت در  دست شرکت خواهد بود تا صاحب اصلی آن را دریافت نماید.
الو قالیشویی را می توانید با جستجو در اینترنت نیز پیدا کرده و با پشتیبان تماس بگیرید. این شرکت با دستگاه مکانیزه فرش را با سرعت بسیار زیاد شستشو داده و با دستگاه مخصوص با سرعت بسیار زیاد خشک می کند.

قالیشویی

قالیشویی شهرک غرب کاملا مکانیزه است




 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27161
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید