امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

انواع دستگاه های بسته بندی در گشتا صنعت

1401/07/27
کد خبر : 27340
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 80 نفر
در بین انواع دستگاه بسته بندی برخی از آنها را می توان برای تولیدات خانگی استفاده کرد و یک تجارت در منزل راه اندازی کرد. هدف ما در این مقاله معرفی دستگاه هایی است که تمامی شما کاربران عزیز می توانید از آن برای ایجاد یک خط تولید در منزل از آنها استفاده کنید و درآمد خوبی را داشته باشید. با ما همراه باشید تا شما را با اسامی این دسته از ماشین آلات بسته بندی آشنا سازیم و روش تهیه هریک از آنها را به شما بگوییم. با گشتا صنعت اصفهان همراه باشید تا همه چیز را در مورد این دستگاه ها به شما توضیح دهد.ش

 

بسته بندی خانگی چیست؟

بسته بندی خانگی یک روش برای بسته بندی محصولات می باشد که در محیط های کوچک مانند منزل و کارگاه ها صورت می گیرد. طرفدارن زیادی برای این سبک از بسته بندی محصولات وجود دارد و هر روز به میزان آنها افزوده می شود.

این سبک از بسته بندی برای ایجاد پک های مود استفاده قرار می گیرد که در ابعاد و تیراژ پایین می باشند و بیشتر محصولاتی را بسته بندی می کند که نیاز های روزمره افراد هستند. بسته بندی حبوبات، غلات، خشکبار، قهوه، سبزیجات و دیگر موارد مشابه بیشترین استفاده ها را در بسته بندی خانگی دارند.

گشتا صنعت اصفهان

دستگاه های بسته بندی خانگی گشتا صنعت

برای ایجاد بسته بندی های خانگی از برخی از دستگاه ها استفاده می شود که بیشتر برای این دسته از کسب کارها طراحی شده اند. حجم پایین، سبک تر بودن، قابلیت جابجایی و خیلی دیگر از عوامل موجب شده است تا این دسته از دستگاه های بسته بندی بتوانند به صورت کامل نیاز های این حوزه را برطرف سازند.

دستگاه های زیادی برای این موضوع وجود دارند که شما می توانید برای بسته بندی های خانگی از آنها استفاده نمایید اما ما می خواهیم به بهترین گزینه ها برای کسب و کار های خانگی و کارگاه های کوچک اشاره کنیم. شما می توانید تمامی این دستگاه ها را از سایت گشتا صنعت اصفهان به بالاترین سطح از کیفیت تهیه نمایید.

ما در گشتا صنعت دستگاه های بسته بندی با مدل های بسیار متنوع و شرایط پرداخت ویژه ای برای شما قرار دادیم. شما هم می توانید از طریق سایت به آدرس https://gashta-sanat.ir مراجعه کنید و تمامی مدل های این دستگاه پر کاربرد را مشاهده کنید.

دستگاه بسته بندی حبوبات

دستگاه بسته بندی حبوبات، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های بسته بندی مواد غذایی است. دستگاه‌ بسته بندی حبوبات و خشکبار محبوبیت زیادی دارند چرا که علاوه بر شرکت‌های مختلف، بسیاری از افراد در خانه نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند. کسب و کارهای خانگی بسیاری هستند که محصول آن‌ها حبوبات بوده و برای بسته‌بندی آن‌ها از دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی استفاده می‌کنند.

دستگاه بسته بندی حبوبات با توجه به نوع محصولی که قرار است بسته بندی شود به دو نوع کلی "دستگاه پرکن توزینی" و "دستگاه پرکن حجمی" تقسیم بندی می‌شود که دستگاه پرکن توزینی برای بسته بندی محصولاتی کاربرد دارد که وزن دقیق آنها مهم است مانند : آجیل و خشکبار. دستگاه بسته بندی حجمی محصولاتی که وزن دقیق آنها اهمیت زیادی نداشته باشد را بسته بندی می‌کند.

دستگاه بسته بندی ساشه

دستگاه بسته بندی ساشه پودری یک دستگاه چند منظوره و یکی از ماشین آلات پرکن است که برای بسته بندی محصولات غذایی و بهداشتی به صورت تک نفره کاربرد دارد. دستگاه ساشه زن می تواند محصولات پودری، گرانولی و یا مایع را در بسته بندی های کوچک تک نفره بسته بندی کند.

این دستگاه بر اساس نحوه بسته بندی دو مدل خاص دارند. برخی دستگاه های ساشه از بسته های ساشه آماده استفاده می کنند که فقط یک طرف باز دارند و پس از پر شدن بسته می شوند. برخی مدل ها نیز ساشه های ورقه ای دارند که پس از پر شدن هر چهار طرف آن ها بسته می شود.

دستگاه بسته بندی مایعات غلیظ

یکی دیگر از دستگاه هایی که شما می توانید برای بسته بندی های خانگی از آن استفاده نمایید، دستگاه بسته بندی و تولید مایعات غلیظ می باشد. دستگاه بسته بندی مایعات غلیظ از سری ماشین آلات پرکن است که برای پر کردن و انتقال مایعات غلیظ یا مایعاتی که ویسکوزیته بالایی دارند (مقاومت آنها برای جاری شدن زیاد است)، در صنایع بسته بندی کاربرد دارد.

سیستم پرکن دستگاه پرکن مایعات غلیظ، سیلندر پیستون است و در بین روش های ثقلی و پمپی بهترین روش پر کردن برای این پرکن مایعات است.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی سس تک نفره

دستگاه بسته‌ بندی سس یک نفره یا همان دستگاه تولید سس تک نفره یکی از انواع ماشین‌آلات بسته‌بندی مواد غذایی است که تا حدودی با مدل‌های دیگر ماشین‌آلات بسته‌بندی تفاوت دارد. این دستگاه علاوه بر خاصیت دو طرف دوخت می‌تواند انواع سلفون با جنس مختلف را به روش سه طرف دوخت هم بسته‌بندی کند.

وجود این مزیت موجب می شود تا شما نیازی به حضور سایر دستگاه ها در کنار آن نداشته باشید و تمامی عملیات بسته بندی را از طریق آن انجام دهید. در واقع یک دستگاه پرکن با اعمال دوخت می باشد که این کار را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. برای داشتن یک خط تولید سس تک نفره می توانید از دستگاه های مکمل در کنار آن استفاده نمایید.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری

دستگاه بسته بندی ساشه پودری در حقیقت یک نوع دستگاه ساشه زن است و از انواع دستگاه پرکن به حساب می‌آید. این دستگاه برای بسته بندی محصولاتی مانند نسکافه، نمک، فلفل، ادویه جات و سایر محصولات پودری به صورت تک نفره به کار می‌رود.

بسته بندی ساشه پودری تک نفره یکی از پرکاربرد ترین نوع تولید محصول در صنعت امروزی می باشد که امروزه بسیاری از کسب و کارها از بسته بندی ساشه برای ارائه خدمات خود استفاده می کنند و این موضوع را فراوان دیده اید.

تا به اینجای کار ما به بهترین نوع از دستگاه ها برای بسته بندی خانگی اشاره کردیم. دستگاه های دیگری هم وجود دارند که گزینه های بسیار خوبی برای انجام بسته بندی خانگی می باشند که می تواند از آنها هم استفاده نمایید.

برای آشنایی کامل با این دسته از دستگاه های بسته بندی خانگی با کارشناسان گشتا صنعت اصفهان صحبت نمایید و از بخش مشاوره رایگان آن استفاده نمایید.

شما می توانید با خیال راحت تمامی دستگاه های بسته بندی خود را از گشتا صنعت اصفهان تهیه نمایید و از خدمات پس از فروش این سایت لذت ببرید. تمامی دستگاه های گشتا صنعت اصفهان دارای گارانتی و گواهی اصالت کالا می باشند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27340
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید