امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

انجام تست کرونا در استانبول

1401/07/27
کد خبر : 27470
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 140 نفر

کشور ترکیه هم از این قوانین مستثنی نبود و برای کنترل آمار کرونا به دقت تمام قوانین و دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت خودش رو اجرا کرد و در این زمینه حتی از بسیاری از کشورهای اروپایی بهتر عمل کرد و خیلی زود درهای کشورش رو به روی توریست‌ها باز کرد.

تزریق واکسن کرونا پیش نیاز سفر به ترکیه!

اگر قصد سفر به کشور ترکیه رو دارید باید بدانید که اولین پیش شرط ورود به خاک ترکیه، تزریق هر ۲ دوز واکسن کرونا هست و باید کارت الکرونیکی واکسن‌تون رو در سفر به ترکیه همراه داشته باشید.

به تازگی ترکیه بخش‌نامه‌ای به خطوط هواپیمایی داده که برای ورود به خاک ترکیه درصورت تزریق هر ۲ دوز واکسن کرونا دیگر نیازی به انجام تست کرونا نیست و مسافران صرفا با نشان دادن کارت واکسنشان می‌توانند وارد کشور ترکیه شوند.

تست pcr شرط ورود به خاک ایران!

همانطور که گفتم هر کشوری شرایط و قوانین خاص خودش را برای پذیرش گردشگر دارد. ایران هم برای ورود گردشگر به ایران قوانین خاص خودش را دارد. یکی از مواردی که باید به آن توجه شود الزام تست pcr برای گردشگرانی است که قصد سفر به ایران را دارند. توجه داشته باشید حتی با تزریق ۲ دوز واکسن کرونا و داشتن کارت واکسن بازهم برای سفر به ایران نیاز به انجام تست کرونا خواهید داشت.

آیا برای مسافران ایرانی که به ایران سفر می‌کنند و واکسن را تزریق کرده‌اند بازهم تست PCR لازم است؟

بله شما حتی با تزریق ۲ دوز واکسن کرونا و ارائه کارت واکسن بازهم نیا به تست PCR دارید. یادتان باشد این مورد حتی شامل گردشگرانی است که برای مدت کوتاهی و به جهت تفریح به ترکیه سفر کرده‌ باشند. پس اگر قصد یک سفر توریستی به استانبول را دارید باید در زمان برگشت به ایران جواب تست منفی PCR را به شرکت هواپیمایی ارائه دهید در غیر اینصورت امکان پذیرش شما و سوار شدن به هواپیما را نخواهید داشت.

انجام تست کرونا در محل

انجام تست کرونا PCR در استانبول!

انجام تست کرونا PCR در استانبول همیشه یکی از دغدغه‌های توریست‌های ایرانی در سفر به استانبول است و نمی‌دانند برای انجام تست باید به کجا مراجعه کنند.

شرکت نیلاتریپ با همکاری یکی از معتبرترین آزمایشگاه‌های شهر استانبول، خدمات تست PCR را برای شما انجام می دهد و جواب آزمایش را به صورت ایمیل یا واتساپ برای شما ارسال خواهد کرد.

چه زمانی باید تست کرونا بدیم؟

معمولا ۷۲ ساعت قبل از پرواز به ایران باید تست کرونا بدید، پس دقت کنید تا در در زمان مناسب تست بدید.

البته اگر قصد سفر به کشورهای دیگه رو دارید بهتره از ایرلاینی که با اون پرواز می‌کنید زمان تست رو بپرسید.

زمان جواب دهی تست کرونا در استانبول؟

در مجموعه نیلا، جواب تست‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن آماده میشه. اگر تست شما قبل از ساعت ۱ بعدازظهر (۱۳) انجام بشه نهایتا تا شب جواب تست به صورت یک فایل PDF به شماره واتساپ شما ارسال میشه اما چنانچه بعد از ساعت ۱۳ تست بدید، نهایتا تا ظهر روز بعد جواب برای شما ارسال میشه.

اعتبار جواب تست کرونا در استانبول!

شرکت نیلاتریپ این خدمات رو به بهترین شکل ارائه میده و شما میتونید از اصالت آزمایش و جوابش مطلع بشید!!

تمام جواب‌های تست کرونا در سامانه enabiz ثبت میشه و شما با اسکن بارکدی که روی جواب تستتون هست میتونید از صحت جواب آزمایش آگاه بشید. تستی که در استانبول میدید مورد تایید کلیه خطوط هوایی هست، پس خیالتون راحت باشه.

تست pcr در استانبول

تست کرونا  pcr در هتل یا منزل در استانبول!

فرقی نمیکنه که شما در هتل اقامت دارید یا در منزل، هرجای استانبول که باشید کافیه از طریق واتساپ یا تلفن یه پیام به ما بدید و مشخصاتتون رو ثبت کنید تا پرسنل نیلا بیان و تست کرونا رو در محل از شما بگیرن.

برای این‌کار باید اطلاعات زیر رو برای ما بفرستید

  1. عکس از صفحه اول پاسپورت به همراه نام و نام خانوادگی و شماره همراه شخص یا اشخاصی که میخوان تست بدن
  2. ساعت و تاریخ دقیق پرواز
  3. نام شرکت هواپیمایی
  4. آدرس دقیق به همراه لوکیشن

خدمات شرکت نیلاتریپ:

نیلا یک شرکت ثبت شده در ترکیه هست که خدمات متفاوتی را به توریست‌ها ارائه میده، خدمات گردشگری سلامت، مشاوره دریافت شهروندی ترکیه و تورهای جذاب شهری تنها بخشی از فعالیت‌های شرکت ما است. پس اگر به دنبال یه سفر راحت و بی‌دغدغه به استانبول هستید روی ما حساب کنید، ما از بدو ورود به فرودگاه استانبول همراه شما هستیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های ما و شناخت بیشتر به سایت  نیلاتریپ (https://nilatrip.com/) مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27470
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید