امروز دوشنبه 08 مرداد 1403

Monday 29 July 2024

الهام اصغری سومین رکورد گینس خود را به ثبت رساند

1401/07/27
کد خبر : 2533
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 50 نفر

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این پروژه، اصغری برای ثبت این رکورد با یک دست بسته در مدت زمان چهار ساعت و ۵۹ دقیقه، ۱۰ کیلومتر در آب‌های پرتلاطم دریای عمان شنا کرد و با ثبت سومین رکورد رسمی خود در گینس افتخاری بزرگ برای ایران آفرید.

 مدرک رسمی این رکورد بعد از چند ماه تاخیر به دلیل شیوع کرونا، به ایران ارسال و در دبیرخانه شورای عالی منطقه آزاد رونمایی شد.

در این مراسم، مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، محمداکبر چاکرزهی معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری، و حسام‌الدین یوسفی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار در کنار عوامل مستند «شناگر» و الهام اصغری حضور داشتند.

تولید «شناگر»، مستند زندگی الهام اصغری همچنان ادامه دارد. این مستند به زندگی و حرفه این قهرمان زن شنای ایران می‌پردازد و عوامل آن عبارتند از:

کارگردان: طهورا ابوالقاسمی، تهیه‌کنندگان: طهورا ابوالقاسمی، مهتاب کرامتی، مدیر تولید: سمیرا علایی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: بهروز فروغی‌راد، فیلمبردار: رضا ابیات، صدابردار: علی علوی،  تدوین: همیلا موید، عکاس: مریم مجد، مشاور رسانه‌ای و امور بین‌الملل: ثمین مهاجرانی، مجریان طرح: جمیله راه‌دار، اندیشه پردیس‌جم، تدارکات: حسن رضایی.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2533
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید