امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

آیا نظافت منزل در کرج را برون سپاری کنیم؟

1401/07/27
کد خبر : 27351
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 109 نفر

در حال حاضر، خانه‌ها شبیه خانه‌های قدیمی نیستند. نظافت برج‌های سربه‌ فلک‌کشیده و چندطبقه به‌راحتی تمیزکردن و نظافت یک خانه کلنگی کوچک نیست و به تخصص و حتی مهارتی خاص احتیاج دارد.

یک خانه پاکیزه تاثیرات روانی جالبی دارد. پاکیزگی می­‌تواند به شما کمک کند تا به جای بحران آشفتگی و شلوغی از آرامش موجود در خانه لذت ببرید. کفی براق، کابینت­‌هایی خلوت و مبلمانی که بصورت زیبایی چیده شده‌­اند، هوشیاری ذهنی شما را افزایش می­‌دهد.

شاید قبلا از خدمات غیرشرکتی برای نظافت منزل در کرج مراجعه و استفاده کرده باشید. اغلب این این افراد هنگام نظافت منزل در کرج شما علاوه بر دستمزدی که خودشان دریافت می‌کنند، از شما هزینه‌ی موردنیاز برای خرید مواد شوینده و انواع و اقسام وسایل لازم برای نظافت را نیز درخواست می‌کنند. پس استفاده از خدمات شرکتهای نظافتی در کرج می تواند گزینه مناسب تری برای شما باشد.

برخی از خدمات نظافت منزل در کرج

  • شستشو دیوار
  • شستن و طی کشیدن سرامیک‌ها
  • نظافت پذیرایی و اتاق‌ها
  • نظافت آشپزخانه و کابینت‌ها
  • نظافت سرویس بهداشتی و حمام
  • شستشوی پنجره
  • شستشوی لباس‌ها

قبل از استخدام نظافتچی منزل در کرج این موارد را بدانید

اگر مایلید یک نظافتچی خانم نظافت منزل شما را انجام دهد، ضروری است که یک خانم در محل حضور داشته باشد.
لطفا در تخمین ساعت مورد نیاز برای حضور نظافتچی در منزل دقت کنید. ممکن است نظافتچی برای بعد از ساعت اتمام کار منزل شما برنامه‌ریزی کرده باشد و کار دیگری گرفته باشد، لذا بعد از پایان ساعت اتمام کار الزامی به حضور او نیست و در صورت ادامه کار هزینه اضافی دریافت می‌شود.

مبل شویی در منزل در کرج خدمتی دیگر از شرکتهای نظافتی

ممکن است تصور کنید هزینه مبل‌ شویی در منزل کرج و قیمت شستشوی مبل با دستگاه گران باشد. ولی قبول کنید که شستشوی مبل در منزل در کرج به صورت دوره‌ای و سالیانه با استفاده از روش‌های نوین می‌تواند خیلی به صرفه تر از این باشد که بعد از مدت زمان کوتاهی بخواهید مبل خود را رویه کوبی مبل یا تعمیرات مبل کنید.

در واقع قیمت شستشوی مبل در منزل در کرج و قیمت شستن مبل هفت نفره ممکن است با دستمزد روزانه یک نظافتچی یکسان باشد. منطقی است که اگر به تمیزی و نظافت منزل اهمیت می‌دهیم، حداقل سالیانه مبلغ کمتری برای مبل شویی پرداخت کنیم.

 لکه بری مبلمان

لکه‌های روی مبل، ظاهر مبلمان را نامرتب نشان می‌دهند. یکی از مواردی که هنگام شستشوی مبل در منزل باید به آن توجه کنید، وجود لکه‌های چربی و مواد غذایی روی مبلمان است. که باید در جهت لکه بری مبلمان اقدام به مبل شویی نمود. معمولا پاک کردن لکه مبل زمان بر و سخت است. هنگامی که با یک متخصص مبل شویی تماس می‌گیرید، بهتر است در مورد لکه‌های مبل توضیح کوتاهی دهید. آن‌گاه متخصص می‌تواند قیمت دقیق تری برای شستشوی مبلمان به شما اعلام کند.

شستشوی مبل در منزل چقدر طول می‌کشد؟

اگر بخواهید خودتان برای مبل شویی و شستشوی مبل در منزل دست به کار شوید، راه دشواری را در پیش دارید. ممکن است یک روز کامل وقت شما جهت مبل شویی و شستشوی مبل در منزل گرفته شود. ولی اگر شستشوی مبل در منزل را به یک شرکت خدماتی نظافتی و مبل شویی معتبر بسپارید، آن وقت کار مبل شویی در منزل بیشتر از یکی دو ساعت طول نخواهد کشید.

همچنین مبل‌‌ها توسط دستگاه مبلشویی به سرعت خشک می‌شود. البته زمان شستشوی مبل در منزل به جنس و تعداد مبلمان هم بستگی دارد. مثلا شستشوی مبل چرم، چون حساس‌تر است و زمان بیش‌تری می‌برد. 

بهترین قالیشویی در کرج را برای شستشوی فرش انتخاب کنید

این روزها اگر نگاهی به خیابان های شهر کرج بیندازید، متوجه می شوید که قالیشویی های زیادی در سطح شهر کرج وجود دارند که هر کدام مدعی هستند خدمات مناسبی ارائه می دهند. از همین رو برای پیدا کردن بهترین قالیشویی در کرج ، شناخت ویژگی های یک قالیشویی ایده آل اهمیت زیادی دارد. حتی اگر بهترین قالیشویی در کرج به پیشرفته ترین تجهیزات هم مجهز باشد، باز هم باید زیر نظر کارشناس استفاده شود. معمولاً قالیشویی های معتبر قبل از شروع شستشوی فرش یک کارشناس را به محل اعزام می کنند تا بافت، رنگ و جنس فرش را بررسی کند.

سپس کارشناس با در نظر گرفتن این ویژگی ها مشخص می کند که کدام روش شستشو و کدام شوینده برای تمیز کردن فرش مناسب است. از طرف دیگر در صورتی که فرش آسیب دیگی داشته باشد و یا پوسیده باشد، نیاز به تعمیر دارد. کارشناس با بررسی فرش در صورت نیاز فرش های تعمیری را مشخص می کند و برای تعمیرات مشخص می کند.ارائه یک پشتیبانی مناسب در بهترین قالیشویی در کرج اهمیت زیادی دارد. زمانی که قالیشویی بعد از دریافت فرش و قالی شما پاسخگویی مناسبی داشته باشد و به شما به درستی در مورد وضعیت فرش هایتان اطلاع رسانی کند، مسلماً شما نیز دچار دلهره و نگرانی نخواهید شد و در صورتی که با مشکل مواجه شدید، می توانید از طریق تیم پشتیبانی قالیشویی در کرج اقدام کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27351
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید