امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

آنتیکو مطمئن ترین برند برای خرید کلید و پریز کلاسیک


1401/07/27
کد خبر : 27186
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 322 نفر
 البته آنتیکو برندی جهانی نیز محسوب می شود و توانسته در بازارهای جهانی و منطقه ای به خوبی بدرخشد. حال سوال این است که رمز موفقیت این برند داخلی چه بود؟ در واقع چرا آنتیکو به عنوان مطمئن ترین برند برای خرید انواع کلید و پریز کلاسیک شناخته می شود؟ در ادامه به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

خرید کلید و پریز کلاسیک از آنتیکو

آنتیکو، مسیری از ایده تا تولید

یکی از نکات بارز و خاص برند آنتیکو این است که تمامی مراحل طراحی و تولید محصولات به طور کامل در کارگاه های تولیدی این برند انجام می گیرد. به عبارت ساده تر آنیتکو سعی کرده است تمامی مراحل تولید را خود زیر نظر بگیرد، این کار باعث می شود که عملا کیفیت محصول نهایی توسط آنیتکو تایید و تضمین شود.

برای درک این مسئله بهتر است از یک مثال استفاده کنیم. بسیار پیشامد کرده است که در موقعیت های مختلف محصولاتی توسط برندهای مختلف تولید می شود که به صورت مجموعی از محصولات سایر برندهاست. در این حالت عملا کیفیت، قیمت و در دسترس بودن محصول نهایی وابسته به چند برند خواهد بود. ما این مسئله بسیار در صنعت خودروسازی می بینیم. در خودروسازی هر اتفاقی که رخ می دهد ادعا می شود که طرف های خارجی قطعات را به ایران تحویل نداده اند و عملا به این خاطر محصولات گران شده و یا آماده تحویل نمی باشد!!

اما آنتیکو به عنوان یک برند ایرانی سعی کرده است از ایده طراحی یک کلید و پریز لوکس یا هر نوع کلید و پریز دیگری تا اجرا و تولید آن را خود انجام دهد. بدین ترتیب آنتیکو با کمترین وابستگی به محصولات سایر برندهای داخلی یا خارجی و تنها با تامین مواد اولیه مناسب می تواند یکی از بهترین محصولات حوزه کلید و پریز مدرن را طراحی و تولید کند.

کلید و پریز کلاسیک با کاربری مدرن

نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که آنیتکو طراحی خودش را بر اساس زیبایی و کارایی قرار داده است. شما در این طراحی ها می توانید به خوبی تکنولوژی های  روز دنیا را مشاهده کنید. بگذارید ساده تر بیان کنیم. آنیتکو تصور شما را نسبت به انواع کلید و پریزها تغییر می دهد. آنیتکو یک پله بالاتر از کلید و پریزهای عادی بازار را برای شما طراحی و تولید کرده است. زمانی که شما عبارت " کلید و پریز " را می شنوید، احتمالا جسمی مربعی یا مستطیلی را تصور می کنید که با رنگ های معمولی و ساده  و معمولی طراحی شده اند. این طراحی عموما تنها به منظور روشن و خاموش کردن یک چراغ یا استفاده از برق محسوب می شد.

کلید و پریز لوکس آنتیکو

اما آنتیکو این توقع را یک پله بالاتر برده است. در واقع آنتیکو با استفاده از طراحی های جدید و جذاب تصور مصرف کنندگان را از این دست محصولات تغییر داده است. به طور مثال در انواع کلید و پریزهای مدرن می توان به انواع اهرمی آن ها اشاره کرد. در این نوع طراحی زیبایی در کنار سادگی قرار گرفته است. اگر به کاخ نیاوران رفته باشید خواهید دید که از این نوع طراحی در این کاخ استفاده شده است. در حالی که در بسیاری از خانه های ما طراحی کلید و پریز اهمیت ندارد و در بهترین حالت تنها رنگ آن مورد توجه ما قرار می گیرد. آنتیکو با استفاده از طراحی های نوین و جدید خود سعی کرده است سطح توقع افراد را نسبت به این طراحی ها و کاربری ها یک پله بالاتر ببرد.

کلید و پریز مدرن و استفاده از فناوری مدرن

نکته مهم دیگر این است که ساخت درونی این کلید و پریزها نیز نسبت به انواع مختلف موجود در بازار پیشرفته تر شده است. در واقع در این تکنولوژی که متعلق به شرکت لگرند فرانسه است، سعی شده است انتقال جریان برق سریع تر از حالت عادی اتفاق بیافتد. البته در این تکنولوژی به مسئله امنیت توجه بالایی شده است.

کلید و پریز لوکس و نتیجه سخن

به طور کلی می توان به این نتیجه رسید که آنتیکو توانسته با ترکیب زیبایی، کارایی و امنیت عملا کلید و پریز هایی را طراحی کند که یک پله از سطح عمومی کلید و پریزهای موجود در بازار بالاتر باشد. اگر به امکانات این گروه طراحی و تولیدی نگاه کنیم متوجه می شویم که عملا آنتیکو یه تنهایی یک کارخانه فوق العاده در ایران می توان باشد.

کلید و پریز مدرن آنتیکو

آنتیکو صفر تا صد تولید انواع کلید و پریز با طراحی های مختلف را بر عهده گرفته است. این گروه تولیدی با استفاده از ایده های نوین و جذاب توانسته اند بازارهای داخلی و خارجی را در اختیار خود بگیرند. طراحی های این گروه مناسب کسانی است که زیبایی و کارایی برای آن ها اهمیت بالایی دارد. آنتیکو به عنوان اولین گروه تولیدی داخلی توانسته عملا به این نیاز پاسخ مثبت بدهد و با کمترین هزینه بهترین محصولات را طراحی و تولید کند.  آنتیکو یک برند خاص برای افراد خاص است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27186
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید