امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

آموزش کاشت ناخن با بهترین مربی و مدرک بین المللی

1401/07/27
کد خبر : 28415
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 225 نفر
اگر علاقه مند به این حرفه باشید؛ قطعا یکی از بزرگترین دغدغه های شما آموزش کاشت ناخن با بهترین مربی و مدرک بین المللی است. این دغدغه کاملا طبیعی و منطقی است چرا که از این طریق به راحتی می توانیم در آرایشگاه های بزرگ استخدام شویم. برای قوی کردن رزومه کاری خود که در هنگام مهاجرت و استخدام در جایی به آن نیاز پیدا میکنیم؛ داشتن مدرک بین المللی امتیاز بسیار بزرگی است.

 

امروزه کسانی که به آموزش کاشت ناخن با بهترین مربی و مدرک بین المللی پرداخته اند در انتهای دوره مدرکی معتبر دریافت کرده اند.  نوع دیگری مدرک نیز وجود دارد به نام مدرک فنی حرفه ای که خب قطعا مدرک بین المللی ارزش غیر قابل مقایسه با آن را دارد.

اگر شخصی قصد سفر به کشور دیگر و دریافت مدرک از آنجا را دارد؛ می تواند این کار را انجام دهد. باید توجه کنید که برای این کار باید در دوره هایی که افراد مطرح برگزار می کنند ثبت نام کنید. از معایب بزرگ این موضوع این است که این کار هزینه های گزافی را به دنبال دارد. اگر تاکید شما برای دریافت مدرک حتما کشوری غیر از ایران است به شما ترکیه و امارات را پیشنهاد می کنیم. حرفه ای ترین دوره های کاشت ناخن در روسیه برگزار می شود. بهترین راه برای آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی یادگیری آن در مراکز معتبر موجود در ایران است. مدرک دریافتی دارای اعتباری بین المللی است؛ بابت آن نیازی به هزینه های گزاف به نسبت خارج ایران نیست. به طور کلی راهی آسان و به صرفه تر به حساب می آید البته تبحر مربی نکته ای بسیار شایان توجه است.

دوره های آموزشی خارج از ایران برای کاشت ناخن

به طور کلی برای تبدیل شدن به یک ناخن کار حرفه ای نیاز به رفتن به خارج از ایران نیست. بلکه لازم است که همواره در حال به روز کردن دانش خود باشید، همزمان با هر پیشرفتی در این حرفه، پیشرفت کنید و به روز باشید.

مدرک معتبر حرفه کاشت ناخن

در برخی از موسسه های معتبر آموزشی دوره هایی برگزار می شود؛ پس از اتمام دوره به شما مدرک بین المللی پایان دوره تقدیم می شود. در حقیقت آموزش کاشت ناخن با بهترین مربی و مدرک بین المللی در موسسه انجام می شود نه در آرایشگاه. موسسه ای که به مربی مدرک داده است او را تایید کرده است و همچنین او را به عنوان یکی از نمایندگان خود به حساب می آورد. در پایان دوره ای که مربی در ایران برگزار می کند هنرجو را به موسسه مربوطه معرفی می کند و برای آن درخواست مدرک بین المللی می نماید. دریافت مدرک بین المللی در ایران دارای مزایای بسیاری می باشد. همانطور که قبلا به این موضوع اشاره کردیم سبب می شود که با هزینه ای بسیار کمتر نسبت به مهارت آموزی در خارج، دارای مدرک بین المللی شوید.

جدا از مدرک و مزیت های متعددش باید به افزایش مهارتمان توجه ویژه ای داشته باشیم. اگر هزاران مدرک هم داشته باشیم بی مهارت نمی توانیم در جایی شروع به کار کنیم. این موضوع اثبات مهارت مخصوص ایران نیست و در تمام کشور ها این امر بسیار ضروری است. هرچه مربی شما بهتر و مرکز یادگیری معتبر تر و مدرک در درجه ی بالاتری باشد طبیعتا آینده شغلی درخشان تری خواهید داشت. اگر به اندازه کافی تمرین کنید در آخر به متخصص کاشت ناخن تبدیل خواهید شد. در انتخاب آموزشگاه باید حتما به نوع آموزش و حرفه ای بودن آن توجه کنید. تمامی آرایشگاه هایی که در آینده به دنبال کار در آن ها می گردید؛ در ابتدای کار شما و مهارت شما را می سنجند و بعد تصمیم به همکاری با شما خواهند کرد. پس آموزش کاشت ناخن با بهترین مربی و مدرک بین المللی ضروری است اما پرورش مهارت هم بسیار مهم است.

کجا اقدام به گذراندن دوره آموزش کاشت ناخن با بهترین مربی و مدرک بین المللی کنیم؟

امروزه سالن های متعددی مانند سالن ناخن شیما قره داغی ( shimagharedaghi.ir ) به آموزش کاشت ناخن با بهترین مربی و مدرک بین المللی می پردازند. یکی از سالن هایی که ارائه کننده خدمات آموزشی کاشت ناخن است؛ سالن ناخن شیما قره داغی است.

در دوره های آموزش کاشت ناخن پروسه کامل کاشت با روش های متخلف آموزش داده خواهد شد. این آموزش ها در جهت افزایش زیبایی بیشتر و افزایش استحکام ناخن انجام می شود.

دوره آموزش جامع کاشت ناخن:

1-آشنایی کامل و بی نقص با روش های متعدد کاشت ناخن.

2-آشنایی کامل با تمامی ابزار موجود برای کاشت ناخن.

3-آموزش پایه و ابتدایی کاشت ناخن.

4-آموزش دقیق کاشت ناخن با استفاده از تیپ.

5-آموزش دقیق کاشت ناخن با استفاده از فرمر.

6-آموزش دقیق کاشت ناخن با استفاده از پودر و کاشت پودری.

7-آموزش دقیق کاشت ناخن هلویی.

8- آموزش ژلیش ناخن ها.

9-آموزش لمینت ناخن.

وظایف هنرجو دوره کاشت ناخن

لازم است که هنرجو در حین آموزش تمام مواردی که در بالا نام بردیم به صورت مرحله به مرحله بیاموزد. هدف دوره های آموزشی جدا از ارائه مدرک بین المللی معتبر؛ تربیت افرادی متخصص و با مهارت است. کسی که تمامی روش ها را به خوبی بیاموزد با توجه به سلیقه مشتری اقدام به انجام کار می کند. اگر هنرجو روز به رو مهارت خود را افزایش دهد تخصص او افزایش پیدا می کند؛ به دنبال افزایش تخصص مشتری های آن روز به روز بیشتر خواهند شد. در آخر کسی که ابتدا یک هنرجو ساده بوده است، معروفیت و محبوبیت بی نظیری را در این زمینه کسب خواهد کرد.

امروزه بسیاری به دنبال مراکز معتبر برای آموزش کاشت ناخن با بهترین مربی و مدرک بین المللی هستند. این شغل می تواند درآمد فوق العاده ای برا آن ها داشته باشد. بدیهی است که بسیاری به دنبال آن می روند زیرا مزایای فوق العاده ای دارد. به طور کلی کاشت ناخن و سایر شغل های مربوط به زیبایی بانوان برای بانوان بسیار لذت بخش است. در صورت ارتقای مهارت مورد نیاز و شرکت در دوره های معتبر آموزشی در گذشت زمان و افزایش محبوبیت به درآمد فوق العاده ای می رسید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/28415
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید