امروز شنبه 06 مرداد 1403

Saturday 27 July 2024

آموزش سئو وردپرس + [دوره رایگان آموزش سئو وردپرس]

1403/03/12
کد خبر : 2408490
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 215 نفر

وردپرس یکی از رایج‌ترین واژه‌هایی است که در هنگام طراحی وب‌سایت با آن مواجه خواهید شد. در واقع، وردپرس را می‌توان یکی از رایج‌ترین CMSهای تحت وب دانست که بسیاری از وب‌سایت‌ها بر بستر آن طراحی و اجرا می‌شوند. به همین دلیل، آموزش سئو وردپرس نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. شما عزیزان باید یاد بگیرید که چگونه یک وب‌سایت وردپرسی را سئو کرده و به صفحه اول نتایج گوگل برسانید. اما سؤالی که در این میان برای بسیاری از افراد ایجاد می‌شود این است که آیا سئو وردپرس با سئو دیگر CMSها متفاوت است؟ برای یادگیری سئو هر کدام از CMSها باید دوره جداگانه‌ای را سپری کنیم؟! شما عزیزان باید توجه داشته باشید که سئو از قواعد و چارچوب مشخصی برخوردار است و این تنها نوع اجرای قواعد آن است که در CMSهای مختلف تفاوت دارد. وب‌سایت آموزش سئو یکی از برترین مراجع موجود در این حوزه است که می‌توانید جهت یادگیری سئو وردپرس از مطالب آن استفاده کنید.

 

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟

وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا موجود در دنیای وب است که بستری رایگان برای طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت فراهم می‌کند. این CMS محبوب و پرطرفدار با زبان برنامه‌نویسی PHP طراحی شده و به واسطه پایگاه داده Mysql پشتیبانی می‌شود. سیستم مدیریت محتوا وردپرس پوسته‌ها و قالب‌های متنوعی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از آن‌ها، وب‌سایت مدنظر خود را طراحی کنید. دلایل بسیار متعددی برای محبوبیت وردپرس در میان طراحان وب‌سایت وجود دارد که برجسته‌ترین آن‌ها عدم نیاز به کدنویسی و تسلط بر قواعد برنامه‌نویسی است. همچنین، می‌توان با آموزش سئو وردپرس به راحتی وب‌سایت مدنظر را به رتبه‌های برتر گوگل رساند. از دیگر دلایل محبوبیت CMS وردپرس برای طراحی وب‌سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انعطاف‌پذیری مناسب و خیره‌کننده

  • رایگان بودن

  • آپدیت دائمی و رایگان

  • برخورداری از جعبه ابزار قدرتمند

  • برخورداری از روند طراحی آسان

  • و...

این موارد تنها بخشی از دلایل محبوبیت CMS وردپرس در میان علاقه‌مندان به طراحی وب‌سایت است. وردپرس یکی از حرفه‌ای‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا برای راه‌اندازی وب‌سایت است که شما را از هر جهت بی‌نیاز خواهد کرد. شما نیز می‌توانید به آسانی از وردپرس بهره گرفته و وب‌سایت کسب‌وکار خود را طراحی کنید. اما بعد از طراحی وب‌سایت و راه‌اندازی آن، شما باید نسبت به سئو آن اقدام کرده و وب‌سایت خود را به صفحه اول نتایج گوگل برسانید. آموزش سئو وردپرس از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ زیرا بدون آن عملاً حضور در صفحه اول گوگل و برخورداری از ترافیک ورودی قابل‌توجه ممکن نیست. بنابراین، شما باید منبع مناسب و معتبری را برای آموزش سئو وردپرس انتخاب کرده و قواعد سئو وب‌سایت در گوگل را به خوبی یاد بگیرید.

 اهمیت آموزش سئو وردپرس

اهمیت آموزش سئو وردپرس

یادگیری قواعد سئو وب‌سایت‌هایی که بر پایه وردپرس طراحی و اجرا شده‌اند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همان‌طور که اشاره کردیم، وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا است که از آن برای طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت استفاده می‌شود. به عبارتی دقیق‌تر، بخش عمده‌ای از وب‌سایت‌های فعال در حوزه وب، از CMS وردپرس بهره می‌برند. بنابراین، اگر از علاقه‌مندان به حوزه بهینه‌سازی وب‌سایت در گوگل هستید، لازم است که بر قواعد سئو یک وب‌سایت وردپرسی مسلط باشید. برخورداری از یک دوره آموزشی مناسب که جدیدترین و به‌روزترین مطالب موجود در زمینه سئو وب‌سایت وردپرسی را ارائه دهد، می‌تواند راه‌کار مناسبی برای این امر باشد. اما چگونه یک دوره مناسب و معتبر را برای آموزش سئو وردپرس انتخاب کنیم.

وب‌سایت آموزش سئو که یکی از معتبرترین مراجع برای یادگیری بهینه‌سازی وب‌سایت در گوگل است، اقدام به ضبط و تهیه دوره رایگان آموزش سئو وردپرس کرده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان و مشتاقان یادگیری بهینه‌سازی وب‌سایت‌های وردپرسی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از این دوره جامع و رایگان غافل نشوید. بر اساس آمارهای به‌دست آمده، بیشتر از 60 درصد وب‌سایت‌های فعال در وب جهانی، از CMS وردپرس بهره می‌برند. این آمار خود نشان‌دهنده اهمیت یادگیری و تسلط بر قواعد سئو وردپرس است. با یادگیری اصولی و درست سئو وب‌سایت‌های وردپرسی می‌توانید به یک فرد متخصص در این حوزه تبدیل شده و پروژه‌های متعددی را در این زمینه رهبری کنید.

آیا سئو وردپرس با سئو CMSهای دیگر تفاوتی دارد؟

یکی از رایج‌ترین سؤالاتی که برای افراد علاقه‌مند به یادگیری سئو وب‌سایت در گوگل ایجاد می‌شود، این است که آیا تفاوتی در سئو وب‌سایت‌های وردپرسی با سایر CMSها وجود دارد؟! در جواب این سؤال باید گفت که قواعد و قوانین سئو وب‌سایت یکسان است. به عبارتی دیگر، قواعد سئو وب‌سایت از سوی موتورهای جستجوگر تعیین می‌شوند و ارتباطی با نوع CMS وب‌سایت‌ها ندارد. بنابراین، شما عزیزان می‌توانید با کسب تسلط کافی و اصولی بر قواعد سئو وب‌سایت، بهینه‌سازی وب‌سایت‌های مختلفی را عهده‌دار شوید. تفاوتی ندارد که وب‌سایت مدنظر شما از چه نوع CMSای بهره می‌برد. شما عزیزان می‌توانید با آموزش سئو وردپرس به صورت اصولی، بهینه‌سازی وب‌سایت‌هایی با CMSهای مختلف را انجام دهید.

قواعد و قوانین سئو وب‌سایت در گوگل از چارچوب و ساختار مشخصی برخوردار است. شما عزیزان می‌توانید با برخورداری از آموزش سئو وردپرس، بر این قوانین و قواعد تسلط کافی پیدا کنید. تنها تفاوت کوچکی در نوع اجرا قوانین و ساختار سئو وجود دارد که شما باید در CMSهای دیگر مدنظر قرار دهید. با در نظر گرفتن یک‌سری نکات ساده و اجرای آن‌ها به صورت اصولی، می‌توانید نتیجه بسیار خوبی از سئو وب‌سایت‌هایی بر پایه CMSهای مختلف کسب کنید.

 آموزش سئو؛ سایتی برای آموزش سئو

آموزش سئو؛ سایتی برای آموزش سئو

وب‌سایت آموزش سئو یکی از بهترین مجموعه‌های فعال در حوزه بهینه‌سازی وب‌سایت در گوگل است که می‌توانید از مطالب آن به عنوان منبع معتبری برای آموزش سئو وردپرس استفاده کنید. آموزش سئو به زبان ساده، شعاری است که این مجموعه برای فعالیت‌های خود انتخاب کرده است. تیم حرفه‌ای و کاربلد وب‌سایت آموزش سئو، دوره‌ای جامع و کاربردی را برای یادگیری سئو ضبط و تهیه کرده‌اند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به یادگیری سئو در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستید، بهتر است که به وب‌سایت آموزش سئو، به نشانی اینترنتی https://amoozeshseo.com/، مراجعه کرده و دوره رایگان آموزش سئو این مجموعه را دانلود کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره رایگان این مجموعه نیز می‌توانید با شماره تلفن 02177556400 تماس بگیرید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/2408490
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید