امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

آخرین فروش ویژه پاییزه مینروا فیلتر برای دستگاه های تصفیه آب خانگی

1401/07/27
کد خبر : 27313
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 56 نفر

 برای اینکه کار شما را در خرید راحت کنیم، باید عنوان کنیم که در حال حاضر دستگاه‌های تایوانی بهترین دستگاه‌های بازار هستند و شما می‌توانید آنها را با قیمت مناسب تهیه کنید.

خبر خوب این است که مینروا فیلتر، برند دستگاه‌های آب تصفیه کن تایوانی اصل بر روی تمام محصولات خود در ماه آذر تخفیف ویژه گذاشته است و شما می‌توانید همین امروز برای خرید باکیفیت‌ترین دستگاه‌های بازار اقدام کنید تا بتوانید آب آشامیدنی سالم بنوشید.

تخفیف ویژه آذر ماه فروشگاه مینروا فیلتر

مینروا برای اینکه خرید دستگاه تصفیه آب را برای تمام اقشار راحت کند و کاری کند که همه بتوانند در خانه آب آشامیدنی سالم داشته باشند، این فروش ویژه را ترتیب داده است. در این فروش ویژه، تمام دستگاه‌ها تا یک میلیون تومان تخفیف دارند و این فرصت عالی برای افرادی است که قیمت دستگاه برای آنها بسیار اهمیت دارد و با این قیمت‌ها می‌توانند هم خرید به صرفه‌ای داشته باشند و هم دستگاه بسیار باکیفیتی تهیه کنند.

طبق آنچه در راهنمای خرید بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی آماده است، دستگاه‌ها باید متناسب با میزان آلودگی آب منطقه محل سکونت افراد خریداری شوند. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که میزان آلودگی و ذرات آب بسیار زیاد است، دستگاه‌ 8 مرحله‌ای مینروا می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. این دستگاه کامل که در 8 مرحله آب را با فیلترهای با کیفیت تصفیه می‌کند، در این فروش ویژه به قیمت 3 میلیون 990 تومان رسیده است و این میزان تخفیف روی این دستگاه، خرید آن را برای تمام اقشار مناسب کرده است و می‌تواند پیشنهاد هیجان انگیزی برای شمایی باشد که دوست دارید تا در خانه خود آب سالم مصرف کنید.

مینروا فیلتر علاوه بر تخفیف، مزایای دیگری برای مشتریان خود دارد. فراموش نکنید که با خرید از مینروا فیلتر، هزینه ارسال دستگاه را پرداخت نخواهید کرد و نصب دستگاه نیز برای شما رایگان خواهد بود. همچنین زمان تعویض فیلترها نیز به مصرف کنندگان دستگاه‌های مینروا اعلام می‌شود که این کار، از خراب شدن دستگاه‌ها جلوگیری می‌کند. قیمت دستگاه‌ها نیز بسیار مقرون به صرفه هستند و گزینه‌ای عالی برای افراد با رنج درآمدی متفاوت هستند.

برای مشاهده قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی (آذر۱۴۰۰) اینجا را کلیک کنید.

مینروا فیلتر

مینروا فیلتر بیش از ده سال است که در زمینه واردات و عرضه انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت کشور تایوان در بازار ایران فعالیت می‌کند و در میان قدیمی‌های این حوزه به شمار می‌آید. دستگاه‌های مینروا فیلتر همگی دارای استانداردهای جهانی هستند و به طور خاص همگی دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشند.

دستگاه‌های مینروا فیلتر اصل تایوان هستند و همچنین قطعات داخل آن نیز یا برای کشور تایوان و یا برای ژاپن و آمریکا هستند و همین موضوع کیفیت بالای محصولات این برند را تضمین می‌کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/27313
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید