امروز سه‌شنبه 09 مرداد 1403

Tuesday 30 July 2024

عشق بدون قید و شرط: داستانهایی کوتاه از نویسندگان ناشناس

عشق بدون قید و شرط: داستانهایی کوتاه از نویسندگان ناشناس

تعداد بازدید : 16

این مجموعه, برگزیده‌ای از داستان‌های کوتاه و حکایت‌هاست که اینک نمونه‌ای از آن درج می‌گردد: 'در زمان‌های قدیم, پادشاهی تخته سنگی را در وسط جاده قرار داد و برای این که عکس‌العمل مردم را ببیند, خودش را جایی مخفی کرد, بعضی از بازرگانان و ندیمان ثروتمند پادشاه بی‌تفاوت از کنار تخته سنگ می‌گذشتند. بسیاری هم غرولند می‌کردند که این چه شهری است که نظم ندارد. حاکم این شهر عجب مرد بی‌عرضه‌ای است و.... با وجود این هیچ کس تخته سنگ را از وسط راه برنمی‌داشت. نزدیک غروب, یک روستایی که پشتش بار میوه و سبزیجات بود, نزدیک سنگ شد. بارهایش را زمین گذاشت و با هر زحمتی تخته سنگ را از وسط جاده برداشت و آن را کناری قرار داد. ناگهان کیسه‌ای را دید که وسط جاده و زیر تخته سنگ قرار داده شده بود. کیسه را باز کرد و داخل آن سکه‌های طلا و یک یادداشت پیدا کرد. پادشاه در آن یادداشت نوشته بود: 'هر سد و مانعی می‌تواند یک شانس برای تغییر زندگی انسان باشد'.
نام کتاب حجم دانلود دسته بندی دانلود فایل
عشق بدون قید و شرط: داستانهایی کوتاه از نویسندگان ناشناس 0KB فیزیک دانلود
کد کتاب 1386362
نویسنده خسرو ارغوانی‌فرد,اصغر اسداللهی,نصرالله افاضل,رضا خالو,محسن طالب‌مهر,علیرضا عربشاهی,پیمان کامیار,امیر میرحسینی,منصور وفا,روبن هوانسیان,فرهنگ فرقانی‌فر,مصطفی کیانی,حجت‌الله قنبری
محل نشر تهران
تاریخ نشر 870624
رده دیویی 530.076
قیمت 62000
قطع رحلی
جلد شومیز
تعداد صفحه 312
زبان کتاب فارسی
نوبت چاپ 29
تیراژ 5000
شابک 964-326-816-0
موضوع دانشگاهها و مدارس عالی - ایران - آزمونها,فیزیک - آزمونها و تمرینها (متوسطه),فیزیک - کتابهای درسی - راهنمای آموزشی (متوسطه)
برچسب ها :