امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

تحلیل تبادلی نوین TA

تحلیل تبادلی نوین TA

تعداد بازدید : 22

'اریک برن' نخستین بار 'تحلیل تبادلی TA' را برای شناخت شخصیت انسان و نیز ارتباطات و تبادلات بین افراد تدوین کرد. 'دکتر برن بنیان‌گذار مکتب تحلیل تبادلی بر این اعتقاد است که مغز انسان چون دستگاه ضبط صوت از بدو تولد تمام رویدادها را ضبط می‌کند و احساسی را که بر اثر رویدادی به ما دست می‌دهد, در یادآوری دوباره تجربه می‌کند و کلید اساسی در این نکته نهفته است که 'من' فرد دارای سه حالت و حالات 'من' مجموعه‌ای است از رفتار و افکار و احساس'. در این کتاب دکتر 'ایان استوارت' و دکتر 'ون جوینز', از طرف انجمن بین المللی تحلیل تبادلی, تئوری متداول و علمی تحلیل تبادلی (TA) را که یک تئوری روان شناسی است معرفی می‌کنند. برای مثال می‌توان گفت که در کتاب, با تحلیل و تبیین حالات افراد (حالات گوناگون 'من'), سعی بر آن است گذشته‌ها و مجموعه عواملی که برای انسان در تصمیم‌ها و انتخاب او موثر است شناسایی و معرفی شود.
نام کتاب حجم دانلود دسته بندی دانلود فایل
تحلیل تبادلی نوین TA 0KB فیزیک دانلود
کد کتاب 1324059
نویسنده خسرو ارغوانی‌فرد,اصغر اسداللهی,نصرالله افاضل,پریناز رادمهر,نصرالله صادقی,محسن طالب‌مهر,پیمان کامیار,امیر میرحسینی,سیدعلی میرنوری,فرشید رسولی,روبن هوانسیان,مصطفی کیانی
محل نشر تهران
تاریخ نشر 860612
رده دیویی 530.076
قیمت 62000
قطع رحلی
جلد شومیز
تعداد صفحه 340
زبان کتاب فارسی
نوبت چاپ 21
تیراژ 5000
شابک 964-326-807-1
موضوع دانشگاهها و مدارس عالی - ایران - آزمونها,فیزیک - آزمونها و تمرینها (متوسطه),فیزیک - کتابهای درسی - راهنمای آموزشی (متوسطه)
برچسب ها :