امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

آمریکا پس از جهانگشایی

آمریکا پس از جهانگشایی

تعداد بازدید : 39

نویسنده در این اثر خاطرنشان می‌کند: 'جنگ حقیقی امریکا, اقتصادی است, جنگ با تروریسم نیست. این کشور از این رو نبرد می‌آفریند تا با نمایش نمادی قدرت نظامی خود در قلب اوراسیا, موقعیت خود را به عنوان مرکز مالی جهان حفظ کند. و با این عمل خود امیدوار است که بر ناتوانی صنعتی امریکا و نیاز مالی و خصلت درنده خویی خود, سرپوش گذارد و دیگران را نیز وادار کند که این ضعف‌ها را نادیده بگیرند. از این رو, به جای تقویت پنداره رهبری جهانی خود, که خواست دولت کنونی واشنگتن است, این کشور با ورود زورکی به جنگ, حیثیت بین‌المللی خود را به سرعت کاهش داده است. جنگ باعث شده است که بحران اقتصادی جهان, که از سوئ مدیریت قدرت مرکزی جهان آسیب دیده است, بدتر شود. اقتصاد امریکا بیش از پیش به صورت یک معمای غیر قابل فهم درآمده است. ..... اگر امریکا لجوجانه تصمیم بگیرد قدرت برتر خود را به رخ دیگران بکشاند, آخر سر, به آن جا می‌رسد که ناتوانی خود را هر چه بیشتر بر ملا سازد'.
نام کتاب حجم دانلود دسته بندی دانلود فایل
آمریکا پس از جهانگشایی 0KB آموزش و پژوهش در فلسفه دانلود
کد کتاب 1278963
نویسنده محمد کریمی,منوچهر مهدوی,ملاعاشور قاضی,محمدتقی داستانی,محمدصادق لطفی,عسکر امیرکلایی,محمود حاج‌هاشمی,مرتضی ذره‌پرور,عاطفه‌ربابه صالحی
محل نشر تهران
تاریخ نشر 850915
رده دیویی 107.6
قیمت 46000
قطع رحلی
جلد شومیز
تعداد صفحه 308
زبان کتاب فارسی
نوبت چاپ 5
تیراژ 3000
شابک 964-509-206-X
موضوع دانشگاهها و مدارس عالی - ایران - آزمونها,فلسفه - آزمونها و تمرینها (متوسطه) - راهنمای مطالعه,فلسفه - کتابهای درسی - راهنمای آموزشی (متوسطه)
برچسب ها :