آفتاب

«قصۀ روح‌الله» به روایت پدر 4



محمد علی زم، یادداشتی را در خصوصی اجرای حکم روح الله زم در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

در اطلاعیهٔ صادرهٔ روابط عمومی دادستانی تهران گفته شده: «اجرای حکم پس از ابلاغ به وکیل متهم و ... صورت گرفته است». با توجه به اعلام رسانه‌ای تأیید حکم توسط سخنگوی محترم قوهٔ قضاییه در حوالی ظهر روز سه‌شنبه ۹۹/۹/۱۸ و نيافتن وكيل در نيمه بعد از ظهر اين روز، در گفتگوی چهارشنبه ٩٩/٩/١٩، جناب وكيل تسخيری، ضمن انکار ابلاغ حکم گفت: در تعطیلات آخر هفته، لایحهٔ درخواست اعادهٔ دادرسی را تهیه و پس از اطلاع شما(بنده)، روز شنبه آن را ثبت و تقدیم خواهم نمود!
انتشار خبر غیر رسمی اجرای قريب‌الوقوع حکم در ساعتی پس از نیمه‌شبِ جمعه در فضای مجازی، موجد شك و متأسفانه در اندك‌ساعتی بعد، به باور رسيد.
دعوت تلفنی بنده برای تحویل جسد در صبح شنبه ٩٩/٩/٢٢، حوالی ساعت ۸ صبح، فرصت بهره‌مندی از مزيت قانونی برای تقدیم لایحه را سلب نمود!
مجدداً امروز سه‌شنبه، چهار روز بعد از خاک‌سپاری و بعد از خواندن مجدد اطلاعیهٔ دادستانی محترم تهران، برای رفع خطای احتمالی خود و دفع تصورات خانواده مبنی بر كوتاهی بنده و وكيل! در حضور برخی از اعضای خانواده، تلفنی از وکیل پرسش نمودم و ايشان نه‌تنها دريافت هرگونه ابلاغ را انکار نمود، بلکه گفت: فلانی شما که خود در جریان بودید، اساساً از اعلام رسانه‌ای حکم تا اجرای آن كه حدود ٧٢ ساعت و بيش از ٥٠ ساعت آن مصادف با تعطيلی پنج‌شنبه و جمعه بوده، فرصتی برای تقديم لایحه وجود نداشت تا من به وظیفهٔ قانونی خود عمل  كرده باشم!
دوستان جان!
عدم درك زمان، گاهی چه هولناك و وحشت‌زا می‌شود!!

مطالب مرتبط:

توضیحات دادستانی درباره اعدام روح الله زم

قصه روح الله زم» به روایت پدر

منبع خبر صفحه رسمی  اينستاگرام محمد علی زم :
‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏https://instagram.com/_u/mohammadali




وبگردی