آفتاب

ساخت سوئیچ و ریموت خودرو



کلید کار برای باز کردن قفل یک خودرو یا ساخت یک سوئیچ یدک برای خودرو ، به ابزار مختلفی نیاز دارد و بدون وجود این ابزار نمی تواند سوئیچ یدک بسازد.

سایت کلید کار خدمات مختلفی از جمله ساخت ریموت و سوئیچ به مشتریان ارائه می دهد. این سایت برای خودروهای مختلف از جمله هیوندا، رنو  و انواع پژو ریموت می سازد. سایت کلید کار به طور 24 ساعته در حال  خدمت رسانی به مشتریان است. کلید کار برای باز کردن قفل یک خودرو یا ساخت یک سوئیچ یدک برای خودرو ، به ابزار مختلفی نیاز دارد و بدون وجود این ابزار نمی تواند سوئیچ یدک بسازد. در حقیقت می توان گفت فرد کلید کار، برای باز کردن قفل ماشین و همچنین ساخت سوئیچ یدک باید از ابزارهای خاصی استفاده کند. این ابزارها نقش مهمی دارند و کلید کاران با کمک این ابزار می توانند برای خودروها سوئیچ یدک بسازند. البته باید به این نکته توجه داشت که بعضی از خودروهای جدید خارجی فقط از طریق وارد کردن کد مخصوص به خودرو باز می شوند و در صورتی گم شدن، صاحب ماشین باید به شرکت خودروسازی رفته و کد دیگری برای سوئیچ ماشین دریافت کند.

ریموت هیوندا

خودروی هیوندا یکی از بهترین خودروهای کره ایی است و اخیراً افراد زیادی در سراسر دنیا این ماشین را می خرند. هیوندا و کیا دو شرکت خودرو سازی کره ایی می باشند. این دو خودرو از نظر ظاهر به یکدیگر شبیه هستند ولی ساختار داخلی این دو خودرو شبیه به یکدیگر نیست. ریموت این دو خودرو با یکدیگر متفاوت است ولی آنها از نظر فنی شبیه هم هستند. ریموت خودروی هیوندا همانند ریموت بسیاری از خودروهای دیگر در مدل های مختلفی تولید می شود، در حقیقت می توان گفت سوئیچ و ریموت خودرو هیوندا با توجه به مدل آن، ساخته می شود. خودروی هیوندا دارای یکی از حرفه ایی ترین انواع ریموت بوده و در انواع مختلفی ساخته می شود. ریموت هیوندا دارای مزایای زیادی است از مهمترین آپشن هایی که این خودرو دارد این است که ریموت هیوندا، برای روشن کردن یک خوروی هیوندای دیگر قابل استفاده نیست. ریموت های هیوندا از نظر ساختار داخلی شبیه به هم نیستند و در حقیقت هر کدام از آنها به گونه ایی متفاوت طراحی و ساخته می شوند. ریموت خودروهای هیوندا فقط ماشین مربوط به خود را روشن می کند و در حقیقت نمی توان با یک ریموت بقیه ماشین های هیوندا را روشن کرد. به عبارت دیگر ریموت خودروهای هیوندا کاملاً تخصصی بوده و از امنیت بالایی  برخوردار هستند. در صورت مفقود شدن ریموت اصلی هیوندا، افراد می توانند از ریموت یدک برای روشن کردن این خودرو استفاده کنند. ریموت یدک هیوندا از لحاظ ساختار داخلی تفاوتی با ریموت اصلی این خودرو نداشته و تنها تفاوت این دو ریموت، مربوط به شکل ظاهری آنها می باشد. ریموت یدک هیوندا از ریموت اصلی آن، کوچک تر است. با توجه به این که ممکن است ریموت هیوندا به خاطر ضربه خوردن دچار آسیب شود، باید در نگهداری این ریموت دقت زیادی شود. هنگام تعویض یا ساخت ریموت یدک هیوندا باید به این نکته توجه کرد که رمز گذاری روی ریموت به طور دقیق انجام شود در غیر این صورت این امکان وجود دارد که خودروی هیوندا با آن ریموت کار نکند.

ریموت پژو

ریموت خودروی پژو در انواع مختلفی تولید می شود (مانند ریموت پژو پارس و 405) و در حقیقت می توان گفت هر کدام از خودروهای پژو، ریموتی مخصوص به خود دارند و از طریق این ریموت ماشین، روشن و خاموش می شود. خودروی پژو 206 یکی از پرطرفدارترین انواع پژو است و این خودرو برای اولین بار در سال 1998 در کشور فرانسه ساخته شد. این خودرو با داشتن طراحی زیبا و منحصر به فردش، طرفداران زیادی در تمام دنیا به ویژه کشور ایران دارد. ریموت خودروی پژو 206 فقط برای خودروهایی قابل استفاده است که در کشور ایران مونتاژ می شوند. سیستم برق خودروهایی که در طول سال های 82 تا 91 ساخته شده اند، مالتی پلکس است. فرکانس ریموت خودروی 206 در حدود 433 مگاهرتز است. برای این که بتوان برای این خودرو ریموت ایموبلایزر تولید کرد، باید از دستگاه های تخصصی استفاده شود. برای تعریف ریموت این خودرو، باید از کارت کد سوئیچ استفاده کرد. شرکت خودروسازی ایران خودرو زمانی که خودروی 206 را به مشتری تحویل می دهد، کارت کد را نیز به او می دهد. در صورت مفقود شدن کارت کد ریموت، این کد با استفاده از قطعه BSI و همچنین دستگاه تعریف کلید، قابل استفاده است. تمام ریموت کنترل های خودروی 206، دارای باطری داخلی هستند و قبل از این که کد مخصوص خودرو برای آنها وارد شود، امتحان می شوند تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود. به طور کلی می توان گفت ریموت پژو 206 یکی از مهمترین اجزای این خودرو است. این ریموت متشکل از 5 قسمت است و برد یا کیت مهمترین قطعه این ریموت است.

ریموت رنو

خوردوری رنو ساندرو، نوعی خودروی هاچ بک بوده و کشور سازنده آن فرانسه می باشد. خودروی ساندرو از سال 94 به وسیله شرکت پارس خودرو در دو مدل اتومات و دنده ایی به بازار خودروی ایران وارد شد. خودروی رنو ساندرو از لحاظ ساختار فنی با خودروی ال 90 شباهت زیادی دارد. این دو خودرو مصرف سوخت نسبتاً پایینی داشته و از خودروهای کم مصرف هستند. تولید و ساخت ریموت ساندور در مقایسه با خودروی ال90  هزینه بیشتری دارد و این ریموت با دستگاه های مخصوص به خود ساخته می شود. ریموت خوروری ساندرو به ریموت ال 90 شباهت زیادی دارد و تنها تفاوت آنها، کوتاه تر بودن تیغه ریموت ال 90 نسبت به ساندرو است. ریموت ساندرو از طریق باطری کار می کند و  در این ریموت باید از یک باطری با کیفیت استفاده کرد. برای ساخت ریموت یدک ساندور افراد باید به مراکز معتبر مراجعه نمایند زیرا برای ساخت این ریموت باید کد مخصوص به آن را وارد کرد. ساخت ریموت رنو ساندرو فقط از طریق دستگاه های مخصوص امکان پذیر است. سیستم ترمز این خودرو  توسط یک شرکت آلمانی طراحی شده و کیفیت زیادی دارد.
خودروی مگان از دیگر خودروهای کمپانی رنو است. ریموت کیلس استارتر خودروی مگان یکی از آپشن های این خودرو محسوب می شود. برای خودروهایی که دارای سیستم کیلس هستند، از ریموت استفاده نمی شود. رنوی مگان نوعی خوروی فرانسوی است که برای اولین بار در سال 1995 معرفی شد. خودروی مگان یکی از بهترین محصولات کمپانی رنو است و فروش بالایی در سطح دنیا دارد. کیلس استارتر رنو مگان از بهترین تکنولوژی های است که در 20 سال گذشته در صنعت خودروسازی استفاده شده است. این سیستم پیشرفته به وسیله کلید یا کارت هوشمند کار می کند. راننده با در دست داشتن کیلس استارتر رنو مگان می تواند درب خودرو رو باز کند. در حقیقت با نزدیک شدن راننده به ماشین ، قفل درها باز می شود. برای قفل کردن خودرو نیز نیازی به فشردن دکمه قفل روی ریموت نیست و با دور شدن کیلس از خودرو، خودرو قفل می شود.





وبگردی