آفتاب

اخذ اقامت دائم اروپا و کانادا



موسسه مهاجرتی دژ پارس یکی از معتبرترین موسسات مهاجرتی در زمینه اخذ اقامت بوده و می تواند در کمترین زمان ممکن اقامت کشور مورد نظر را برای افراد اخذ کند.

اقامت کانادا

این روزها افراد زیادی با روش های اقامتی مختلف به کشور کانادا مهاجرت می کنند. روش های زیادی برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور وجود دارد و افراد باید با توجه هدفی که از مهاجرت به کانادا دارند، بهترین نوع اقامت را انتخاب کنند. موسسه مهاجرتی دژ پارس با داشتن وکلای با تجربه در این امر کمک بزرگی به افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، می کند.
یکی از متداول ترین روش های اخذ اقامت کانادا، اقامت از طریق ویزای تحصیلی است. اقامت کانادا از طریق ویزای تحصیلی، یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت کانادا بوده و درصد اخذ اقامت دائمی کانادا در این روش بالا است. قوانینی در زمینه اقامت کانادا از طریق تحصیل وجود دارد و دانشجویان با توجه به این قوانین می توانند با امتیازاتی که به خاطر تحصیل در کشور کانادا کسب کرده اند، در کوتاه ترین زمان ممکن، اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند. کشور کانادا از نظر تحصیلی و سطح آموزش، یکی از بهترین کشورهای دنیا بوده و دانشگاه های این کشور از نظر علمی در سطح بسیار بالایی قرار دارند. افرادی که قصد دارند از طریق تحصیل اقامت کشور کانادا را دریافت کنند، باید از تمکن مالی خوبی برخوردار باشند تا بتوانند هزینه های تحصیلی خود را به موقع پرداخت کنند. این افراد همچنین باید یک مدرک معتبر زبان انگلیسی به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند تا اداره مهاجرت اقدامات لازم برای اخد اقامت را برای آنها انجام دهد.  این امکان برای دانشجویان فراهم است که در بهترین مراکز علمی درس خوانده و ادامه تحصیل بدهند و به همین دلیل هر ساله تعداد زیادی از افراد از طریق ویزای تحصیلی اقامت این کشور را می گیرند. افرادی که از طریق تحصیل به کشور کانادا مهاجرت می کنند، باید هزینه تحصیل خود را پرداخت کنند و در این زمینه کمکی از طرف دولت دریافت نمی کنند. افرادی که از طریق ویزای تحصیل اقدام به مهاجرت می کنند، در صورت داشتن شرایط تحصیلی خوب و نمرات بالا، توسط دولت کانادا بورسیه شده و می توانند به راحتی از بورسیه های مختلف تحصیلی بهره مند شوند. ادامه تحصیل در کشوری مثل کانادا در مقایسه با کشورهایی مانند استرالیا و انگلیس بسیار ارزان تر و به صرفه تر می باشد. دلیل این که بسیاری از افراد کشور کانادا را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند، این است که دانشگاه های کانادا از نظر سطح علمی به عنوان بهترین دانشگاه های دنیا شناخته شده اند.
متقاضیانی که قصد دارند از طریق ویزای تحصیلی اقامت کشور کانادا را دریافت کنند، باید تمامی شرایط لازم برای اخذ اقامت این کشور را داشته باشند. اولین اقدام برای اخذ اقامت تحصیلی به کشور کانادا، پذیرش از طرف یکی از دانشگاه های کانادا است و فرد متقاضی برای گرفتن پذیریش از دانشگاه ، باید سابقه تحصیلی خوبی به دانشگاه ارائه دهد تا بتواند پذیرش دانشگاه مورد نظرش را بگیرد. گرفتن ویزای تحصیلی کشور کانادا یکی دیگر از موارد مهم برای مهاجرت به این کشور است. در صورتی که افراد متقاضی فاقد این شرایط باشند، نمی توانند از طریق ویزای تحصیلی به کانادا مهاجرت کرده و اقامت این کشور را دریافت کنند. افرادی که  یک رزومه تحصیلی و کاری خوب و همچنین مدرک زبان معتبر داشته باشند و تمکن مالی خوبی داشته باشند، به طوری که بتوانند هزینه های زندگی و تحصیل خود را پرداخت کنند، شانس بیشتری برای دریافت ویزای این کشور دارند. افراد متقاضی باید یک مدرک معتبر زبان انگلیسی یا فرانسه ارائه بدهند تا از یک دانشگاه معتبر در رشته مورد علاقه پذیرش بگیرند. افراد متقاضی در صورتی که در تمام دروس تخصصی آخرین مقطع تحصیلی، نمرات بالایی داشته باشند، احتمال پذیرش آنها دو برابر می شود. در نهایت می توان گفت داشتن معدل بالا برای گرفتن پذیرش نقش مهمی در گرفتن ویزای تحصیلی و اقامت دارد.

اقامت اسلواکی

کشور اسلواکی یکی از کشورهای عضو حوزه شنگن بوده و اخد اقامت آن نسبت به سایر کشورهای اروپایی راحت تر و همچنین مقرون به صرفه تر می باشد. روش های مختلفی برای دریافت اقامت کشور اسلواکی وجود دارد و افراد متقاضی با داشتن هر نوع ویزا، می توانند اقامت این کشور را اخذ نمایند. اسلواکی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، کشور تسبتاً ارزانی بوده و به همین دلیل گزینه خوبی برای مهاجرت محسوب می شود. دریافت اقامت کشور اسلواکی شرایط نسبتاً آسانی دارد و افراد متقاضی برای دریافت اقامت این کشور مجبوربه سرمایه گذاری نیستند. به همین دلیل این کشور سالیانه مهاجرین زیادی دارد و تعداد زیادی از افراد کشور اسلواکی را برای مهاجرت انتخاب می کنند. افراد مهاجر با داشتن اقامت اسلواکی، می توانند به راحتی به سایر کشورهای اروپایی رفت و آمده کرده و حتی می توانند برای زندگی به کشور اروپایی دیگری مهاجرت کنند. شما می توانید برای مهاجرت به اسلوای از خدمات شرکت مهاجرتی تیدی پارس استفاده کنید.
اخذ اقامت اسلواکی از طریق کار یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های مهاجرت به اساواکی است. این نوع اقامت به متقاضیان فرصت می دهد تا سطح زندگی خود را ارتقاء دهند. به طور کلی یکی از رایج ترین روش ها برای گرفتن اقامت اسلواکی، اقامت از طریق کار است. متقاضیان برای دریافت ویزای کار کشور اسلواکی، باید از طرف یک شرکت معتبر به دولت اسلواکی معرفی شوند تا بتوانند کار خود را در این کشور شروع کنند. افراد متقاضی بر این اساس می توانند ویزای کار و در نهایت اقامت دائم کشور اسلواکی را بگیرند.
افراد متقاضی برای دریافت اقامت کاری اسلواکی باید به مدت پنج سال در این کشور کار کرده و مالیات پرداخت کنند. به طور کلی می توان گفت برای گرفتن اقامت کاری کشور اسلواکی، متقاضی باید یک دعوتنامه کاری معتبر داشته باشد. متقاضیان از طریق این دعوتنامه و همچنین در صورت پیدا کردن کار مورد نظر، می توانند اقدام به دریافت اقامت اسلواکی نمایند. با توجه به این که نرخ بیکاری در کشور اسلواکی پایین است و موقعیت های کاری زیادی برای افراد مهاجر وجود دارد، افراد زیادی از طریق ویزای کار اقدام به مهاجرت به این کشور می کنند. افرادی که از طریق کار اقامت اسلواکی را دریافت می کنند، اجازه دارند فقط با یک کارفرما کار کنند و در صورتی که بخواهند یک کار جدید را نیز شروع کنند، باید یک فرم درخواست کار جدید ارائه بدهند. افراد متقاضی برای درخواست کار باید سطح تحصیلات و دوره ها و حرفه هایی که در آن مهارت دارند را در رزومه خود ذکر کنند تا با توجه به آن در شغل مورد نظر مشغول به کار شوند. کارفرما بعد از بررسی رزومه افراد، درخواست آنها را برای اقامت کاری به اداره های مربوطه صادر می کند. در صورتی که حرفه مورد نظر افراد متقاضی مورد نیاز باشد، افراد به راحتی از طریق ویزای کاری اقامت اسلواکی را دریافت می کنند.
متقاضیان در بعضی موارد می توانند اجازه کار خود را بارها تمدید نمایند ولی به طور کلی مدت زمان برای کار فقط به مدت دو سال اعتبار دارد و بعد از این مدت باید دوباره تمدید شود. تمام افراد غیراروپایی که قصد دارند در کشور اسلواکی کار کنند باید مجوز اقامت موقت این کشور را داشته باشند و برای دریافت مجوز، باید به سفارت اسلواکی در کشور خود مراجعه کنند.

اقامت اروپا

یکی از روش های اخذ اقامت ،اقامت از طریق تمکن مالی است. این نوع اقامت بیشتر مناسب افرادی است که تمکن مالی خوبی دارند و می توانند به راحتی هزینه های زندگی خود را در یک کشور اروپایی پرداخت نمایند. اقامت اروپا به روش تمکن مالی، یکی از مطمئن ترین روش های اخذ اقامت اروپا بوده و به عنوان  اقامت خود حمایتی نیز معروف است. در سال های اخیر بسیاری از افرادی که تمکن مالی خوبی داشتند، از این طریق به اروپا مهاجرت کرده اند. اقامت اروپا از طریق تمکن مالی یکی از بهترین و بی دردسر ترین روش ها برای دریافت اقامت اروپا بوده و برای افرادی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند، یکی از بهترین روش های مهاجرتی محسوب می شود. وضعیت مالی افرادی که از طریق تمکن مالی به اروپا مهاجرت می کنند باید به اندازه ایی خوب باشد که بتوانند بدون کار کردن در اروپا،هزینه های زندگی خود را پرداخت کنند و همچنین زندگی مرفهی در اروپا داشته باشند. به طور کلی می توان گفت افرادی که از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی اقامت اروپا را می گیرند، فقط باید با هدف زندگی در کشورهای اروپایی برای مهاجرت به اروپا اقدام نمایند.
مهاجرت به اروپا از طریق تمکن مالی یا خودحمایتی مزایای زیادی برای متقاضیان دارد. در این روش افراد متقاضی نیازی به سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا را ندارند. این روش یکی از سریع ترین روش های اخذ اقامت بوده و افراد متقاضی ملزم به پرداخت هیچ گونه مالیاتی به دولت نمی باشند. متقاضیان در این روش اقامتی، نیازی به ارائه مدرک زبان خارجی ندارند و این امر برای افرادی که به زبان تسلط ندارند، بزرگترین و بهترین مزیت محسوب می شود. افرادی که از طریق ویزای خود حمایتی یا تمکن مالی به کشورهای اروپایی مهاجرت می کنند، می توانند به راحتی در سایر کشورهای حوزه شنگن رفت و آمد کرده و حتی در آن کشور زندگی کنند. متقاضیانی که از طریق تمکن مالی به اروپا مهاجرت می کنند، از تمام مزایای زندگی و شهروندی در اروپا بهره مند شده و همچنین و می توانند از بیمه های درمانی معتبر استفاده کنند. یکی دیگر از مزایای اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی، ساده بودن و سهولت در تمدید اقامت است و افراد متقاضی می توانند بعد از مدتی، اقامت موقت خود را تبدیل به اقامت دائم کنند.  متقاضیان برای اثبات تمکن مالی خود به دولت باید مدارکی از جمله سود سپرده بانکی، اجاره نامه ملک، سود سهام شرکت بورسی و همچنین حقوق بازنشستگی خود را ارائه دهند تا بتوانند برای مهاجرت به اروپا اقدام کنند. از دیگر مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت از طریق تمکن مالی، گواهی موجودی حساب بانکی است که باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد. افراد متقاضی باید ریز پرینت سه ماه آخر حساب بانکی خود و همچنین اعضای خانواده خود را ترجمه کرده و همراه با مهر بانک به سفارت کشور اروپایی مورد نظر ارائه دهند. پاسپورت افراد متقاضی باید دست کم دو سال اعتبار داشته باشد تا افراد فرصت کافی برای انجام دادن و بررسی کارهای مربوط به اقامت خود را داشته باشند.



وبگردی