آفتاب

معرفی آرایشگاه های زنانه در تهران



آرایشگاه های زنانه طبق رشته ایی که در آن تخصص دارند، برای مشتریان خود خدمات مختلفی انجام می دهند. این روزها اکثر آرایشگاه های زنانه در کلیه زمینه های آرایشی و بهداشتی تخصص داشته و در همه زمینه ها فعالیت دارند.

عروس ایرانی یک سایت آرایشی معتبر بوده که بهترین آرایشگاه های زنانه و خدمات مختلف آنها را به مشتریان معرفی می کند. افرادی که در جستجوی یک آرایشگاه معتبر و با کیفیت هستند، با مراجعه به سایت عروس ایرانی بهترین آرایشگاه های زنانه را پیدا می کنند. از آن جایی که هدف اصلی سایت عروس ایرانی، معرفی بهترین آرایشگاه های زنانه می باشد، افراد می توانند با جستجو در این سایت، معروف ترین و همچنین نزدیک ترین آرایشگاه به محل زندگی خود را پیدا کنند. آرایشگاه های زنانه ایی که در سایت عروس ایرانی به مشتریان معرفی می شوند، ارائه دهنده خدمات مختلفی هستند. در حقیقت می توان گفت آرایشگران برای انجام امور تخصصی از جمله اصلاح و کوتاهی مو، براشینگ، پاکسازی صورت، میکروبلیدینگ، خدمات رنگ ومش، خدمات کاشت ناخن و مژه و بسیاری از خدمات دیگر مستلزم داشتن یک مدرک تخصصی در این زمینه ها هستند. در غیر این صورت اجازه کار کردن در زمینه های تخصصی را نخواهند داشت.
آرایشگاه های زنانه طبق رشته ایی که در آن تخصص دارند، برای مشتریان خود خدمات مختلفی انجام می دهند. این روزها اکثر آرایشگاه های زنانه در کلیه زمینه های آرایشی و بهداشتی تخصص داشته و در همه زمینه ها فعالیت دارند. ولی بعضی از آرایشگاه های زنانه فقط در یک زمینه به طور تخصصی فعالیت دارند و سایر خدمات را انجام نمی دهند. تعدادی از آرایشگاه های زنانه فقط در زمینه های همچون  کاشت مژه، کاشت و طراحی ناخن، رنگ و مش مو، خدمات ابرو مثل هاشور و تتوی ابرو، پاکسازی صورت، میکروبلیدینگ و بسیاری از خدمات دیگر تخصص دارند و در زمینه دیگری فعالیت نمی کنند. در حقیقت آرایشگران برای انجام خدماتی مانند کاشت مژه یا هاشور ابرو، تزریق ژل و خدمات مربوط به ناخن باید یک مدرک تخصصی به صورت جداگانه داشته باشند. به طور کلی می توان گفت کلیه آرایشگران برای ارائه خدمات در این زمینه های تخصصی، باید مدرک آن رشته را داشته باشند تا بتوانند به صورت قانونی فعالیت داشته باشند. در سال های اخیر بسیاری از آرایشگاه های زنانه، خدمات محتلفی مانند تزریق ژل، بوتاکس، میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و لیزر را نیز به صورت تخصصی به مشتریان ارائه می دهند. داشتن مدرک تخصصی برای انجام این خدمات از اهمیت زیادی برخوردار است و در صورتی که کسی بدون داشتن مدرک تخصصی این خدمات را ارائه دهد، کار او غیر قانونی خواهد بود. به عبارت دیگر آرایشگرها بدون داشتن مدرک تخصصی، مجوز کار ندارند زیرا ممکن است به خاطر نداشتن تجربه و تخصص کافی به مشتریان آسیب برساند. در این مقاله تعدادی از خدمات مختلفی که در آرایشگاه های زنانه ارائه می شود را معرفی می کنیم.

خدمات مربوط به مژه

خدمات مربوط به مژه تنوع زیادی دارد و یکی از پرطرفدارترین خدمات در این زمینه، کاشت و اکستنشن مژه است. کاشت مژه حرفه ایی تخصصی بوده و فقط افرادی که در این زمینه تخصص دارند، می توانند کار کاشت مژه را انجام دهند. برای کاشت مژه از موی طبیعی مشتری برای پیوند مژه استفاده می شود. در این روش از کاشت، مژه های مشتری جذاب و پر پشت به نظر می رسد. برای کاشت مژه با مژه های مصنوعی، مژه های مصنوعی به صورتی دانه ایی یا تکه ایی با چسب مخصوص به روی پلک های مشتری قرار داده می شود. اکستنشن مژه نیز ترکیبی از دو روش قبل است و مژه های طبیعی و مصنوعی به طور موقت در بین مژه های مشتری گذاشته می شود.
لیفت مژه نیز یکی دیگر از خدمات مربوط به مژه است و مناسب افرادی است که مژه های کوتاه، بی حالت و کم پشتی دارند. لیفت مژه کار نسبتاً ساده ایی بوده و مدت زمان انجام آن تقریبا یک ساعت است. در روش لمینت مژه، مژه ها با موادی که رو آنها قرار داده می شود، بلندتر و پرپشت تر می شوند. لمینت و لیفت مژه دائمی نبوده و بعد از مدتی احتیاج به ترمیم دارند.  
آرایشگاه های زنانه در پاسداران

اکستنشن مو

امستنشن مو یکی از خدمات پرطرفدار است که در سال های اخیر وارد عرصه آرایشگری شده است.  افرادی که موهای کم پشتی دارند، با اکستنشن مو، موهای پرپشت تری خواهند داشت. برای اکستنشن مو از موهای غیر طبیعی استفاده می شود به طوری که موهای مصنوعی در لا به لای موهای طبیعی قرار داده می شود. در صورتی که اکستنشن به دقت و مهارت انجام شود، تشخیص آن از موهای طبیعی ممکن نمی باشد. اکستنشن مو موقتی بوده و به مدت چند روز باقی می ماند.

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست صورت یکی از خدمات پر طرفدار در آرایشگاه های زنانه می باشد. بسیاری از سالن های زیبایی زنانه به صورت کاملاً تخصص کار پاکسازی صورت را انجام می دهند. در حقیقت پاکسازی صورت یکی از کارهای تخصصی بوده و آرایشگرها باید دوره های مخصوص به این دوره را پشت سر بگذارند. در حال حاضر تعداد زیادی از آرایشگاه های زنانه، خدمات مربوط به پاکسازی پوست صورت را به صورت حرفه ایی انجام می دهند. پاکسازی صورت قبل از آرایش و گریم، نقش مهمی در یک آرایش خوب و بدون نقص ایفا می کند.  در حقیقت می توان گفت پاکسازی کردن پوست صورت قبل از گریم، باعث بهتر شدن گریم می شود. پاکسازی صورت سلول های مرده پوست را از بین می برد و پوست را به طور کامل تمیز می کند. پاکسازی پوست مزیت های زیادی دارد و مانع از پیری زود رس و چین و چروک می شود. یکی از نکات مهم در ارتباط با پاکسازی پوست، استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب و همچنین مراجعه به یک متخصص با تجربه می باشد. افرادی که در زمینه پاکسازی پوست تخصص دارند، در این دوره های تخصصی با انواع پوست و همچنین با انواع روش های پاکسازی پوست به طور کامل آشنا می شوند.  
خدمات ناخن در سعادت آباد تهران

خدمات شینیون مو

شینیون مو یکی از خدماتی است که به صورت حرفه ایی بر روی موی افراد انجام می شود. شینیون روشی است که برای فرم دادن به موها انجام می شود. در شینیون، موها مرتب شده و سپس به وسیله سنجاق و تافت بالای سر جمع می شود. شینیون از خدماتی است که ظرافت خاصی دارد و فردی که در این زمینه تخصص دارد، می تواند بهترین مدل شنیون را برای مشتریان انجام دهد. استفاده از سنجاق سر در شینیون مهارت فرد شینیون کار را نشان می دهد. در صورتی که شینیون محکم تر باشد و از سنجاق های کمتری استفاده شود، نشان دهنده مهارت شینیون کار است و توانایی او را نشان می دهد.

سایه ابرو

یکی از روش هایی که برای برطرف کردن عیوب ابرو وجود دارد، سایه دائمی ابرو است. سایه ابرو در مقایسه با هاشور ماندگاری بیشتری دارد و با روش های مختلف قابل اجرا است. ابروها بعد از سایه زدن بسیار پرپشت و مرتب به نظر می رسند.






وبگردی