آفتاب

دوره های آموزش آرایشگری



آرایش دات کام یکی از سایت های معتبر بوده و آموزشگاه های آرایشگری را معرفی می کند. افرادی که به کار آرایشگری علاقه مند هستند با مراجعه به این سایت می توانند، با بهترین آموزشگاه های آرایشگری آشنا شوند.

 این افراد با ثبت نام در آموزشگاه های آرایشگری می توانند در رشته مورد نظر خود تخصص گرفته و سپس کار خود را شروع کنند. آموزشگاه های آرایشگری به کارآموزان خدمات مختلفی ارائه می دهد و این افراد بعد از شرکت در این دوره های آموزشی، از سازمان فنی و حرفه ایی مدرکی دریافت می کنند و با داشتن این مدرک اجازه دارند به طور رسمی در آرایشگاه مشغول به کار شوند. در آموزشگاه های آرایشگری خدماتی در زمینه مراقبت از پوست و مو و بسیاری دیگر از خدمات آرایشی به افراد آموزش داده می شود. شهریه ایی که آموزشگاه های آرایشگری از افراد دریافت می کنند، از طرف سازمان فنی و حرفه ایی تعیین می شود. همه این آموزش ها زیر نظر مربیانی انجام می شود که قبلاً توسط سازمان فنی و حرفه ایی آموزش دیده و کارت مربیگری دارند. کارآموزان  بعد از اتمام این دوره ها و بعد از گذراندن آزمون های تئوری و عملی مدرکی دریافت می کنند که اعتبار زیادی در بسیاری از کشورها دارد.
دوره آموزش فیبروز ابرو در تهران

موارد آموزشی در آرایشگاه های آرایشگری

خدمات مختلفی از جمله کوتاهی مو، کراتینه مو، اصلاح صورت و ابرو، پاکسازی صورت، بافت مو، اپیلاسیون، خود آرایی، آرایش عروس، گریم، آرایش صورت، شینیون، انواع مختلف رنگ و مش مانند های لایت؛ آمبره؛ سامبره، کاشت و طراحی ناخن، مانیکور، پدیکور، میکروپیگمنتیشن، هاشور ابرو و کارهای تخصصی ابرو، کاشت مژه و بسیاری از خدمات دیگر در آموزگشاه های آرایشگری به افراد آموزش داده می شود. در حقیقت می توان گفت در آموزشگاه های آرایشگری خدمات اصلی پوست و مو مانند آرایش و پیرایش، رنگ و مش، براشینگ و شینیون به کارآموزان آموزش داده می شود. کار آموزان در صورت تمایل به یادگیری سایر دوره ها، می توانند بعد از تکمیل دوره ها اصلی و شرکت در آزمون فنی و حرفه ایی، در بقیه دوره ها نیز ثبت نام کرده و مدرک آن دوره را بگیرند. افراد با ثبت نام در آموزشگاه های آرایشگری، تمام فنون آرایشگری را به صورت عملی و تئوری و با جزئیات کامل یاد خواهند گرفت.
دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو در تهران

آموزش حرفه ایی گریم و آرایش صورت

آرایش صورت و گریم یکی از مهمترین و کاربردی ترین کارهایی است که در آموزشگاه های آرایشگری به افراد کارآموز آموزش داده می شود. از آن جایی که بسیاری از آرایشگاه ها، گریمورهای حرفه ایی را استخدام می کنند، بسیاری از کارآموزان در آموزشگاه های آرایشگری، دوره گریم صورت را به صورت تخصصی و حرفه ایی آموزش می بینند. آموزشگاه های آرایشگری دوره هایی ویژه گریم به صورت کاملاً حرفه ایی و تخصصی برگزار می کند و افرادی که به یادگیری این دوره علاقه مند هستند، می توانند با شرکت در این دوره های تخصصی به صورت عملی، مدرک تخصصی گریم را بگیرند. در دوره تخصص گریم، کارآموزان با چهره شناسی می توانند بهترین آرایش و گریم را برای مشتری انجام دهند. در دوره های تخصصی که برای آموزشی گریم برگزار می شود، کارآموزان نحوه صحیح استفاده از لوازم آرایش را گرفته و همچنین یاد می گیرند که چگونه از لوازم گریم و آرایش برای محو کردن عیب های چهره استفاده کنند. یکی از مهمترین نکاتی که در کلاس های گریم در مورد آرایش ابرو به افراد آموزش داده می شود، نحوه کشیدن سایه ابرو و چشم است. زمانی که سایه چشم متناسب با فرم صورت کشیده شود، چهره فرد زیبا تر می شود. سایه ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها برای فرم های خاصی از صورت استفاده می شوند.
دوره آموزش میکروپیگمنتیشن در تهران

آموزش رنگ و مش

یکی دیگر از مهمترین آموزش هایی که در آموزشگاه های آرایشگری به افراد آموزش داده می شود، آموزش حرفه ایی رنگ و مش است. رنگ و مش انواع مختلفی دارد که در آموزشگاه آرایشگری به طور کامل به افراد آموزش داده می شود. به طور کلی می توان گفت رنگ و مش کردن موها، یکی از خدمات پر طرفدار در آرایشگاه های زنانه است و یادگیری آن در آموزشگاه ها بسیار ضروری است. هایلایت ، آمبره و سامبره از انواع رنگ مو هستند که به صورت حرفه ایی در دوره های مخصوص به کارآموزان آموزش داده می شود. خدمات مربوط به  رنگ و مش مو یکی از مهمترین خدمات آرایشگری است و به سرعت در کل دنیا در حال تغییر می باشد. در حقیقت می توان گفت هر روزه مدل های جدیدی از رنگ و مش به دنیای آرایشگری وارد می شود. کارآموزان با گذراندن تمام دوره های تخصصی رنگ و مش، می توانند در این زمینه تخصص گرفته و بعد از شرکت در آزمون فنی و حرفه ایی، مشول به کار شوند.

آموزش اصلاح و تتو و هاشور ابرو

اصلاح ابرو یکی دیگر از خدماتی است که در آموزشگاه های آرایشگری به کارآموزان ارائه می شود. در سال های اخیر خدماتی از جمله تتو و هاشور ابرو نیز به خدمات مربوط به ابرو اضافه شده است. تتو و هاشور جزء کارهای تخصصی بوده و کارآموزان می توانند بعد از گذراندن دوره اولیه، این دوره ها را نیز به طور تخصصی و جداگانه بگذرانند.  تتو یکی از خدمات ترمیمی ابرو بوده و کارآموزان با یادگیری این دوره، می توانند با استفاده از مواد مخصوص تتو، به ابرو حالتی ماندگار و خوش فرم دهند. هاشور ابرو نیز یکی دیگر از خدماتی است که کارآموزان در آموزشگاه های آرایشگری یاد می گیرند. هاشور نسبت به تتو حالت طبیعی تری به فرم ابرو می دهد.
کارآموزان با شرکت در این دوره های آموزشی، نکات زیادی یاد می گیرند و بعد از شرکت در این دوره ها و قبولی در آزمون فنی و حرفه ایی، می توانند شروع به کار کنند. در اولین مرحله از کلاس های آموزشگاه، نکاتی مهم در مورد آرایش و پیرایش به کارآموزان آموزش داده می شود . این نکات اهمیت بسیار زیادی داشته و دوره هایی از جمله رنگ شناسی، چهره شناسی و پوست شناسی را به افراد آموزش می دهد. افراد کارآموز با شرکت در این دوره ها نحوه استفاده از مواد آرایشی برای پوست های مختلف را آموزش می بینند. کارآموزان با شرکت در کلاس های آموزشی با تمام نکات مهم و ضروری آشنا شده و همچنین به صورت عملی این مفاهیم را یاد می گیرند. با توجه به این که دنیای آرایشگری همواره با تغییراتی همراه است، آموزشگاه های آرایشگری باید همیشه با جدیدترین و به روزترین نکات مربوط به آرایش آشنا باشد و این نکات را به درستی به کارآموزان خود آموزش دهند. کارآموزان هنگام گذراندن دوره های آموزشی آرایش و پیرایش در آموزشگاه های آرایشگری، با خواندن ژورنال های جدید آرایشی، نکات زیادی یاد می گیرند.





وبگردی