آفتاب

پیج رنک چیست؟



گوگل تا حدودی صلاحیت دارد که PageRank مهم است اما تنها عامل در رتبه بندی صفحات نیست.

رتبه صفحه. اگر سئو کار می کنید یا با Google درگیر هستید یا جستجو می کنید، در برخی از مواقع با این موضوع روبرو خواهید شد. همچنین به معنای دقیق پیج رنک نیز گیج خواهید شد. برای حل آن ، در اینجا راهنمای PageRank است که برای جستجوگران و صاحبان سایت به طور یکسان طراحی شده است. تعریف Google: PageRank به عنوان آرا با صحبت های گوگل شروع می کنیم.
دانلود برنامه فیلتر شکن
رتبه صفحه. اگر سئو کار می کنید یا با Google درگیر هستید یا جستجو می کنید ، در برخی از مواقع با این موضوع روبرو خواهید شد. همچنین به معنای دقیق پیج رنک نیز گیج خواهید شد. برای حل آن ، در اینجا راهنمای PageRank است که برای جستجوگران و صاحبان سایت به طور یکسان طراحی شده است.
تعریف Google: PageRank به عنوان رأی بیایید با آنچه گوگل می گوید شروع کنیم. به طور خلاصه ، پیوندها را مانند آرا considers می داند. بعلاوه ، این نظر می دهد که برخی از آرا are از آرای دیگر مهمتر هستند. PageRank سیستم Google برای شمارش آرا link پیوند و تعیین مهمترین صفحات بر اساس آنها است. سپس این امتیازات همراه با موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند تا تعیین کنند که آیا یک صفحه در جستجو رتبه خوبی دارد.
هاست سی پنل پرسرعت
دوست ندارید برای گوگل صحبت کنم؟ جای نگرانی نیست وقتی گوگل در مورد PageRank در سایت خود صحبت می کند ، اغلب به Google Technology پیوند می زند
قلب نرم افزار ما PageRank است ، سیستمی برای رتبه بندی صفحات وب که توسط بنیانگذاران ما لری پیج و سرگئی برین در دانشگاه استنفورد ساخته شده است. و در حالی که ده ها مهندس داریم که روزانه برای بهبود هر جنبه ای از Google کار می کنند ، PageRank همچنان در بسیاری از ابزارهای جستجوی وب ما نقشی اساسی دارد.
PageRank توضیح داده شده است
PageRank با استفاده از ساختار پیوند گسترده آن به عنوان شاخصی از ارزش یک صفحه ، به ماهیت منحصر به فرد دموکراتیک وب متکی است. در واقع ، Google پیوندی از صفحه A به صفحه B را به عنوان رأی دادن ، توسط صفحه A ، برای صفحه B تفسیر می کند. به عنوان مثال ، همچنین صفحه رای دهنده را تجزیه و تحلیل می کند. آرا cast داده شده توسط صفحاتی که خود “مهم” هستند ، وزن بیشتری دارند و به “مهم” کردن صفحات دیگر کمک می کنند. با استفاده از این عوامل و سایر عوامل ، Google نظرات خود را در مورد اهمیت نسبی صفحات ارائه می دهد.
خرید فر برقی
سایت های مهم و با کیفیت بالا PageRank بالاتری دریافت می کنند که گوگل هر بار که جستجو می کند آن را به خاطر می آورد.
البته ، اگر صفحات مهم با درخواست شما مطابقت نداشته باشند ، برای شما معنایی ندارند. بنابراین ، گوگل PageRank را با تکنیک های پیچیده تطبیق متن با یکدیگر ترکیب می کند تا صفحاتی را پیدا کند که هم مهم و هم مرتبط با جستجوی شما هستند. Google فراتر از تعداد دفعاتی است که یک اصطلاح در یک صفحه ظاهر می شود و ده ها جنبه از محتوای صفحه (و محتوای صفحات پیوند دهنده به آن) را بررسی می کند تا مشخص شود آیا با س forال شما مطابقت دارد.
Google Edits اخیر فقط بر یکی از بسیاری از عوامل بر PageRank تأکید دارد
متن پررنگ و برجسته چیست؟ از زمانی که این مقاله را شروع کردم و امروز آن را به پایان رساندم ، متوجه شدم که این صفحه اصلی برای اولین بار پس از سالها به روز شده است. Bold آنچه را پیدا کردم اضافه شده نشان می دهد. Strikeout موارد حذف شده را نشان می دهد.
یکی دیگر از مراجع کلیدی PageRank در صفحه فلسفه سازمانی Google نیز به روز شد:
Google به این دلیل کار می کند که به میلیون ها نفری که پیوندهای خود را در وب سایت ها ارسال می کنند ، کمک می کند تا به شما کمک کند تعیین کند که سایت های دیگر دارای محتوای ارزشمند هستند. گوگل اهمیت هر صفحه وب را با استفاده از تکنیک های مختلف ، از جمله الگوریتم ثبت شده PageRank es خود ارزیابی می کند که تجزیه و تحلیل می کند که چه سایت هایی به عنوان “بهترین منابع اطلاعات” توسط سایر صفحات وب “انتخاب شده اند”.
گوگل به جای تکیه بر گروهی از ویراستاران یا فقط به دفعات ظهور اصطلاحات خاص ، هر صفحه وب را با استفاده از تکنیک دستیابی به موفقیت به نام PageRank ranks رتبه بندی می کند. PageRank تمام سایت های لینک دهنده به یک صفحه وب را ارزیابی می کند و مقداری را به آنها اختصاص می دهد که بخشی از آنها به سایت های لینک دهنده به آنها بستگی دارد. با تجزیه و تحلیل ساختار کامل وب ، Google می تواند تعیین کند که کدام سایت ها به عنوان “بهترین منابع اطلاعات” توسط “رای” انتخاب شده اند
بیشتر به اطلاعاتی که ارائه می دهند علاقه مند هستند.
این تکنیک در واقع با بزرگتر شدن وب بهبود می یابد ، زیرا هر سایت جدید نقطه دیگری از اطلاعات و رای دیگری برای شمارش است.
تغییرات جالب است. گوگل تا حدودی صلاحیت دارد که PageRank مهم است اما تنها عامل در رتبه بندی صفحات نیست. این خوب است ، زیرا همانطور که توضیح می دهم ، افراد زیادی برای مدت طولانی نمرات PageRank را ثابت کرده اند.




وبگردی