آفتاب

سومین کنفرانس مدیریت فرایند برگزار شد



برای سومین بار در طی سالیان اخیر در ۱۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۲، سومین کنفرانس مدیریت فرایند کشور به همت شرکت (توسعه راهکار جهان مدیر) به عنوان طراح و برگزارکننده سمینار از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر در سالن همایش های بین الملل دانشگاه علم و فرهنگ با شکوه هر چه بیشتر و استقبال کم نظیر مدیران صنایع مختلف نسبت به سالهای گذشته برگزار گردید.

این کنفرانس هم مانند دو دور قبلی و با وجود شرایط نامناسب برای فعالان اقتصادی، با استقبال حداکثری سازمانهای فعال در این حوزه برگزار شد.
طبق اعلام برگزارکنندگان ثبت نام ها در روز دوشنبه ۹ بهمن یعنی ۵ روز قبل از شروع کنفرانس تکمیل گردیده بود و با توجه به محدودیت فضای سالن امکان ثبت همه درخواست ها وجود نداشته است که ضمن ابراز تاسف، به علاقه مندان از شروع برنامه ریزی جهت برگزاری بهتر با فضای بیشتر  برای سال بعد خبر دادند .
در این کنفرانس بیش از ۳۳۰ نفر از علاقه مندان و متخصصان فعال در حوزه مدیریت فرایند حضور داشتند.
از نکات ویژه سمینار، حضور سخنرانان خارجی در این همایش بود که با ارائه تجربیات خود به ارزش کنفرانس بیش از پیش افزودند.
همچنین برگزاری ۵ کارگاه آموزشی با موضوعات کاربردی به انتقال تجربه اساتید و تبادل نظر بیشتر متخصصین این حوزه انجامید.

متخصصین بیش از ۱۵۰ سازمان بزرگ و مطرح در این کنفرانس حاضر بودند و این موضوع نشان از اهمیت سازمانها به موضوع مدیریت فرآیند و جایگاه شاخص برگزار کنندگان و سخنرانان این همایش در بین فعالان این حوزه است .
همچنین با نگاهی به حامیان مالی کنفرانس و بازدید از غرفه های شرکت های فروشنده نرم افزارهای BPMS ایرانی موجود در سالن همایش، اهمیت این سمینار بیش از پیش خودنمایی می نمود.

در این کنفرانس برای اولین بار نمایندگان استانی شرکت توسعه راهکار جهان مدیر از استان های یزد، ارومیه و اصفهان حضور داشتند. و با کارشناسان شرکت های حاضر در نمایشگاه برای ارائه بهتر خدمات مصاحبه حضوری  داشتند.


شش اسپانسر از کنفرانس حمایت مالی کرده بودند و جالب توجه گزارشگر ما این بود که  از بین این شش حامی  مالی ،سه شرکت فروشنده نرم افزارهای BPMS و یک شرکت در حوزه دیجیتال مارکتینگ و دو شرکت در حوزه صنایع فلزی و معدنی بودند.

تیزر و فیلم کوتاه معرفی این شرکت ها پیش از آغاز کنفرانس و بین زمان های استراحت بارها پخش شد و لوگوی آنها نیز در تمام پوسترها بصورت ویژه و در مسیرهای مختلف قرار داشت.

طبق نظرسنجی میدانی به عمل آمده، رضایت حامیان به دلیل مراجعه متخصصین از سازمان های مختلف در سطح بسیار بالایی قرار داشت.

مطالب ارائه شده برخلاف بسیاری از کنفرانس های دیگر، ضمن توجه به انتقال تجربه  به شرکت کنندگان ، به بخش علمی مطالب نیز توجه ویژه شده بود بطوریکه بسیاری از سخنرانان،  از بهترین مدیران و مشاوران پروژه های بزرگ مدیریت فرایند در کشور به شمار می روند و تجربیات خود را از استقرار مدیریت فرایند و نقاط قوت آن بیان نمودند.
 در بخش های اولیه سمینار، مهندس دلیری موسس شرکت (توسعه راهکار جهان مدیر) درباره حمکرانی مدیریت فرایند سخنرانی کردند. موضوع مطرح شده در این بخش بسیار پر اهمیت بود و با تعیین نقش  مسئولیت ها و روش  استقرار مدیریت فرایند و ... از روش های جلوگیری از بسیاری از چالش ها، مقاومت ها و  سردرگمی ها در این مسیر صحبت نمودند.



نظم فوق العاده در برگزاری کنفرانس مدیریت فرآیند و رعایت برنامه زمانبندی اعلام شده قبلی نیز موضوع مهمی بود که تقریباً تمام شرکت کنندگان نسبت به آن ابزار رضایت حداکثری داشتند.
همچنین گواهی نامه شرکت کنندگان در روزهای پیش از برگزاری کنفرانس آماده گردیده بود که در انتها تقدیم شرکت کنندگان گردید.
جذابیت کنفرانس به حدی بود که شرکت کنندگان تا آخرین لحظه  سالن کنفرانس راترک نکردند و مشتاقانه سخنرانی ها و کارگاه های برگزار شده در حاشیه کنفرانس را دنبال می کردند.
امید است خواندن این گزارش توانسته باشد ضمن ترسیم بخش های مختلف این سمینار، تاثیری مثبت در جهت فرهنگ سازی و همچنین افزایش آگاهی سازمان ها در حوزه مدیریت فرایند در سازمان های ایرانی داشته باشد .
باتوجه به نیاز به بالابردن سطح آگاهی در حوزه مدیریت فرایند شرکت جهان مدیر تصمیم دارد  علاوه بر برگزاری کنفرانس در آینده و کمک به توسعه افراد و تربیت متخصصان درون سازمانی دوره جامع مدیریت فرآیند را با شیوه ای نوین برگزار کند. برای کسب اطلاعات در این خصوص با شماره تماس ۰۲۱۸۶۰۵۱۵۹۸  در ارتباط باشید.

گالری تصاویر


وبگردی