آفتاب

پیپر نسوز



پیپر نسوز با استفاده از الیاف با خلوص بالا و محتوای چسبنده بهینه ساخته می شوند که در حین کار بدون ایجاد ناخالصی می سوزند.

مواد تشکیل دهنده پیپر نسوز:

پیپر نسوز با استفاده از الیاف با خلوص بالا و محتوای چسبنده بهینه ساخته می شوند که در حین کار بدون ایجاد ناخالصی می سوزند. پیپر مقاوم در برابر حرارت مبتنی بر الیاف سرامیکی جایگزینی برای مواد منسوخ بر پایه الیاف بازالت، آزبست و غیره است و در تمامی خواص ترموفیزیکی و عملیاتی مرتبه‌ای بالاتر است. که همراه با قیمت رقابتی پیپر عایق، این ماده را برای حل بسیاری از مشکلات فنی ضروری می کند.
 طیف کامل محصولات پیپر نسوز شامل سه نوع الیاف است: - الیاف سیلیکات خاک قلیایی  ساخته شده از الیاف منحصر به فرد - الیاف سرامیکی نسوز ، همچنین به عنوان آلومینوسیلیکات از الیاف حجیم شناخته می شود  - کاغذ فیبر پلی کریستالی ساخته شده از الیاف سوپرپشم در برابر مواد شیمیایی مقاوم است و آلومینیوم مذاب را  خیس نمی کند. این تنها فیبر با مقاومت زیستی کم است که دمای طبقه بندی آن 1300 درجه سانتیگراد (2372 درجه فارنهایت) است.
پیپر نسوز مقاومت خوبی در برابر پارگی، انعطاف پذیری بالا و مقاومت در برابر شوک حرارتی دارد. آنها همچنین دارای رسانایی حرارتی بسیار کم و جرم حرارتی کم هستند. این پیپرها تا دمای 1649 درجه سانتیگراد (3000 درجه فارنهایت) طبقه بندی می شوند. این الیاف با استفاده از فناوری سل-ژل  و با استفاده از فرآیندهایی که به طور خاص برای تولید الیاف با اندازه های خاص طراحی شده اند تولید می شوند. پیپرهای ساخته شده از الیاف فله آلفاوول و دنکا نسبت به الیاف آلومینوسیلیکات معمولی در برابر اسیدها و قلیاها مقاومت بیشتری دارند و خواص عایق حرارتی فوق العاده خوبی دارند. آنها تا 1600 درجه سانتیگراد (2912 درجه فارنهایت) طبقه بندی می شوند.
کاربرد محصولات از کاغذ نسوز:
-عایق حرارتی و صوتی در هر فرآیند در دمای بالا
 -ریخته گری و ساخت آلومینیوم
 -فیلتراسیون با دمای بالا
- نسوز پشتیبان برای کوره های ذوب و پیری آلومینیوم
- دوشاخه و اسپلیتر آلومینیومی
 - پدهای توزیع آلومینیومی
-واشر برای هر کاربرد در دماهای بالا
- آستر پشتیبان برای ناودان های فلزی
- سپرهای حرارتی



کاربرد پیپر سرامیک

پیپر نسوز از آن جایی که یک ماده ی اولیه به حساب می آید، کابرد های بسیار متنوعی دارد و ماده ی اولیه ساخت بسیاری از قطعات صنعتی می باشد. از این محصول به عنوان گسکت، واشر، پکینگ، فیلتر و جایگزین آزبست استفاده کرد. پیپر نسوز به دلیل ویژگی های خاصش در صنعت بسیار محبوب است و در محصولی که قرار باشد در دمای بالا قرار گیرد و یا نیاز به انعطاف پذیری باشد؛ می‌ توان از پیپر نسوز استفاده کرد. همچنین در صنعت به طور بسیار گسترده ای از این محصول برای عایق بندی استفاده می شود.
 دلیل گستردگی استفاده از پیپر نسوز در صنعت قیمت مناسب این متریال نسبت به سایر متریال هایی که قابلیت های مشابه با پیپر  نسوز را ارائه می دهند؛ است. اگر شما بخواهید متریال دیگری استفاده کنید که به اندازه ی پیپر نسوز  در برابر حرارت مقاوم باشد؛ باید هزینه ی بسیار بیشتری نسبت به پیپر نسوز متحمل شوید. همچنین یافتن متریالی که علاوه بر قابلیت مقاومت در برابر حرارت بتواند عایق خوبی در برابر الکتریسیته هم باشد؛ هم سخت است و هم همچین متریالی قیمت آن به طور حتم از پیپر نسوز بیشتر خواهد بود.

خصوصیات پیپر نسوز

پیپر نسوز به دلیل اینکه از پنبه ی نسوز در ساخت آن به کار رفته است؛ بسیار در برابر حرارت مقاوم است. پنبه ی نسوز باعث می شود از واشر هایی که با پیپر نسوز ساخته می شوند بتوان در دمایی حدود هزار و دویست و شصت الی هزار و چهارصد استفاده کرد. پیپر نسوز علاوه بر آن تحمل مطلوبی در برابر فشار دارد و به راحتی خم نمی شود و یا حالت خود را از دست نمی دهد. خصوصیت دیگر پیپر نسوز انعطاف پذیری آن می باشد. این متریال بسیار منعطف است و با چند بار خمیده یا فشرده شدن حالت خود را از دست نمی دهد.
همچنین پیپر نسوز در برابر شوک های حرارتی نیز مقاوم می باشد. چسب آلی به کار رفته در پیپر نسوز باعث می شود تا این متریال به راحتی پاره نشود و نسبت به پارگی نیز مقاوم باشد. از دیگر خصوصیات پیپر نسوز می توان به ضریب انتقال حرارت کم آن اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت ها و خصوصیات اساسی پیپر نسوز عایق بودن آن در برابر الکتریسیته می باشد. عایق بودن پیپر نسوز در برابر الکتریسیته باعث شده تا محصولاتی که از چنس پیپر نسوز ساخته شده اند؛ جایگزین های مناسبی برای مواد آزبستی باشند. در صنایع مختلف با توجه به عملکرد خوب این متریال و همچین صرفه ی اقتصادی آن معمولا این متریال را به محصولات آزبستی ترجیح میدهند.
برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت آگرین نسوز مراجعه فرمایید.
و یا اگر سریعا قصد خرید ،  مشاوره و راهنمایی دارید با ما تماس حاصل فرمایید .
36059765-36056800
بهروز فرج زاده : 09021025124
آدرس ما : میدان امام خمینی – خیابان امیرکبیر – نرسیده به سعدی جنوبی – نبش ناظم الاطبا جنوبی



وبگردی