آفتاب

پکینگ تفلون گرافیت آرامید



پکینگ نسوز گرافیت آرامید تفلون از الیاف تفلون معروف به PTFE بافته شده و برای حفظ استحکام و تقویت حرارتی و همچنین مقاومت این پکینگ از لایه ای از گرافیت بر روی تفلون استفاده شده است.

محصول پکینگ تفلون گرافیت آرامید  بافته شده از الیاف تفلون و لایه ای از گرافیت.
ابتدا به ساختار و خواص ساختاری مواد به کار رفته در این محصول می پردازیم:

تفلون: یک ماده پلیمری (پلیمر) است. این ماده پلیمری دارای ضریب اصطکاک پایینی است (مورد استفاده در ظروف نچسب). پلی تترافلوئورواتیلن در دنیا با نام تجاری تفلون شناخته شده است. از آنجایی که این پلیمر (تفلون) به ندرت توسط بدن انسان دفع می شود، از آن در پزشکی استفاده می شود و می توانیم از آن برای ساخت اندام های مصنوعی در بدن انسان استفاده کنیم. این پلیمر (تفلون) دارای وزن سبک با ساختاری قوی است. دارای خاصیت شیمیایی خنثی یا خنثی با اکثر مواد شیمیایی صنعتی است. پلی تترا فلوئورواتیلن PETFE دارای محدوده دمایی گسترده ای از 260- تا 260 درجه سانتیگراد است. تفلون مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ دارد. پلی تترا فلوئورواتیلن دارای خواص دی الکتریک عالی و غیر سمی است. تفلون قابلیت ترکیب با مواد افزودنی برای افزایش سختی و دوام را دارد.

انواع تفلون تقویت شده عبارتند از: تفلون خالص شیشه ˓تفلون تفلون برنز ˓کربن تفلون˓ تفلون گرافیت˓ پلی تترافلوئورواتیلن PTFE در ساخت تمام قسمت های صنعت پتروشیمی که با اسیدها و بازهای قوی در تماس هستند استفاده می شود.




گرافیت: گرافیت آلوتروپ کربن است که از لایه هایی از اتم های کربن تشکیل شده است. این لایه ها می توانند به راحتی روی هم بلغزند که آن را به یک ماده معدنی بسیار نرم تبدیل می کند. گرافیت دارای رنگ خاکستری تیره و درخشندگی فلزی است. خواص گرافیت بالاترین مقاومت و سختی طبیعی ضد زنگ و مقاوم در برابر حرارت روانکاری طبیعی بالا مقاومت حرارتی بالا تا 2500 درجه سانتیگراد هادی های الکتریکی و حرارتی پایداری شیمیایی بازدارنده تشعشع اصطکاک کم مقاومت فشاری بالا بسته بندی گرافیتی تفلون آرامید: بسته بندی نسوز گرافیت آرامید تفلون از الیاف تفلون معروف به PTFE بافته شده و برای حفظ استحکام و تقویت حرارتی و همچنین مقاومت این پکینگ از لایه ای از گرافیت بر روی تفلون استفاده شده است. وجود گرافیت در این محصول باعث افزایش گرما و روان کنندگی آن می شود. اما چه چیزی این نخ نسوز را از سایر بسته بندی ها متمایز می کند. وجود الیاف آرامید یا نخ نسوز (کولار) در کناره های این پکینگ مهر و موم شده است. همانطور که می دانید برای ساخت جلیقه های ضد گلوله از الیاف آرامید استفاده می شود. الیاف کولار قادر به مقاومت در برابر سایش بسیار بالا و همچنین هدایت حرارتی و مقاومت در برابر کشش، پارگی و فشار هستند. برای استفاده در محیط های با دما و فشار بالا مناسب است. تحمل حرارت آن در حدود 260 درجه سانتیگراد و تحمل فشار استاتیکی این پکینگ تا 200 بار می باشد. به دلیل وجود الیاف آرامید در این طناب نسوز، برای شفت هایی با سرعت 10 متر بر ثانیه نیز بسیار مناسب است. موارد استفاده این محصول عبارتند از:
همچنین از این پکینگ نسوز در پمپ های پیستونی، فاضلاب، آب گرم، روغن، گریس، آب آشامیدنی، اسیدهای ضعیف شده و محلول های قلیایی استفاده می شود.
پکینگ تفلون گرافیت آرامید از الیاف آرامید دوپونت با کیفیت بالا با آغشته به PTFE و افزودنی روان کننده بافته شده است.  مقاومت شیمیایی خوب، خاصیت ارتجاعی بالا و جریان سرد بسیار کم را نشان می دهد. این می تواند در برابر رسانه های شدید و فشار بالاتر مقاومت کند. پکینگ با ترکیب مبتنی بر سیلیکون برای شکستن سریع و آسان روغن کاری شده است. پکینگ الیاف آرامید با روان کننده داخلی بدون اشباع، یک بسته بندی بسیار بادوام و مقاوم در برابر ساییدگی بالا. این یک ایده برای کاربرد خدمات دوغاب است. برنامه معمولی > این یک بسته بندی جهانی است که می تواند برای پمپ ها در انواع صنعت استفاده شود. >صنایع شیمیایی،  پتروشیمی، داروسازی، صنایع غذایی و قندی، کارخانه های خمیر و کاغذ و غیره. > یک بسته بندی   بادوام که می تواند در برابر کاربردهای دانه ای و ساینده مقاومت کند. ویژگی های اصلی > مقاوم در برابر سایش است اما در صورت عدم استفاده صحیح ممکن است به شفت آسیب برساند. بنابراین حداقل سختی شفت توصیه می شود. > عملکرد برتر > ضریب اصطکاک کمتر .
برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت آگرین نسوز مراجعه فرمایید.
و یا اگر سریعا قصد خرید ،  مشاوره و راهنمایی دارید با ما تماس حاصل فرمایید .
36059765-36056800
بهروز فرج زاده : 09021025124
آدرس ما : میدان امام خمینی – خیابان امیرکبیر – نرسیده به سعدی جنوبی – نبش ناظم الاطبا جنوبی





وبگردی