آفتاب

پکینگ تفلون آرامید



پکینگ تفلون PTFE یک نخ با کشش بالا ساخته شده از یک PTFE درجه خاص، آغشته به پراکندگی PTFE و روغن کاری شده با روان کننده با دمای بالا بی اثر است.

دارای ضریب اصطکاک پایین و سفتی عالی است که آن را برای کاربردهای دوار، رفت و برگشتی و استاتیک مناسب می کند. این به طور گسترده در تمام انواع صنایع که خلوص و ایمنی معیارهای حیاتی هستند مانند صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی و غیره استفاده می شود. مزایا : مقاومت در برابر حرارت ˓ پایان عالی˓ استحکام کششی بالا .
پکینگ نسوز تفلون پر شده با گرافیت به صورت مورب از نخ گرافیت منبسط شده خالص بافته شده است. این پکینگ بسیار منعطف و انعطاف پذیر، جایگزین عالی برای حلقه های گرافیتی از پیش ساخته شده است. از مزایای این پکینگ می توان به اصطکاک کم و هدایت حرارتی عالی اشاره کرد. می توان از آن با بخار، آب، روغن، مواد قلیایی، اسیدها، حلال ها، رنگ ها، لاک ها بر روی پمپ ها و شیرها در محیط های با دمای بالا و فشار بالا که در نیروگاه ها، دیگ بخار خانه ها، پالایشگاه ها، کارخانه های فولادسازی، صنایع پتروشیمی و غیره حاکم است، استفاده کرد.
مزایا: روغن کاری بهتر مقاومت در برابر خوردگی سایش کم

پکینگ تفلون PTFE و آرامید کولار  PTFE آرامید یک پکینگ فوق العاده ترکیبی است که به طور ویژه با PTFE خالص روغن کاری شده روی صورت ها و رشته های فیبر مصنوعی زرد مخصوص در گوشه ها طراحی شده است. با توجه به ساختار چند الیافی متراکم و همگن،پکینگ  برای تمام سیالات از جمله مواد شیمیایی خورنده، حتی در شرایط فشارخیلی بالا، بسیار مناسب است. پکینگ دارای ثبات ابعادی فوق العاده خوب، مقاومت در برابر خزش و غیر سمی است. پکینگ فشارهای اضافی بر روی پیستون ایجاد نمی کند که در شرایط فشار بالا هم به پکینگ و هم به پیستون آسیب می رساند.

پکینگ با PTFE و روغن سیلیکون درجه یک  بافته شده از کولار است که به طور کامل با PTFE و روان کننده سیلیکونی درجه یک آغشته شده است. این پکینگ پمپ دارای مقاومت سایشی استثنایی، استحکام کششی بالا است و خروجی PTFE را انجام می دهد. دارای بالاترین استحکام کششی در بین هر الیاف و دارای مقاومت عالی در برابر دمای بالا و مواد شیمیایی است. این بسته بندی به طور منحصر به فردی برای مدیریت مواد ساینده در طیف گسترده ای از صنایع مناسب است: پمپ های فاضلاب و فاضلاب، پمپ های دوغاب و معدن، واحدهای موم زدایی، پمپ های گل در حفاری نفت، پمپ های آبگیری معدن.
پکینگ تفلون آرامید در شرایط سخت محیطی کاربرد‌های زیادی دارد، حتی در شرایطی که سیال مورد نظر حاوی ذرات معلق جامد مانند براده‌های آهن باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1.    مقاومت مکانیکی و استاتیک عالی در بین همه بسته‌های آب‌بندی
2.    استحکام عالی، مقاومت عالی در برابر مواد شیمیایی و مقاومت در برابر اشعه گاما، X و غیره.
3.    تحمل حرارتی پکینگ آرامید (کولار) تا 280 درجه سانتیگراد:  این محصول می‌تواند قدرت خود را در دمای 340 درجه سانتیگراد به خوبی حفظ کرده و وظایف خود را به خوبی انجام دهد.



مهمترین کاربرد‌های این محصول عبارتند از:
آب‌بندی پمپ‌ها، شفت‌ها و مخازن پتروشیمی‌ها، پالایشگاه‌ها، سکو‌ها و مخازن روغن کاربرد در برابر روغن‌ها، ‌گریس‌ها، اسید‌ها و باز‌های ضعیف شده و آب‌بندی موتور‌ها و روتور‌های اصطکاک بالا، مورد استفاده برای پمپ در انواع صنایع مانند شیمیایی، پتروشیمی، دارویی، صنایع غذایی و شکر، آسیاب‌های کاغذ و کاغذ، نیروگاه‌ها و  برای استفاده در لبنیات، مواد غذایی، نوشیدنی ها، صنایع دارویی و پالایشگاه ها توصیه می شود. بسته بندی مناسب برای پمپ های فشار قوی محلول های کربنات و آمونیاک در صنعت کود، مواد شیمیایی متفرقه در صنعت پتروشیمی، پمپ آب خوراک و غیره.
کاربرد پکینگ تفلون آرامید :
برای استفاده با ماسه ساینده، دوغاب، رسانه های شنی، لجن و تجهیزات جابجایی فاضلاب ایده آل است. در خمیر و کاغذ، مواد شیمیایی، پتروشیمی، داروسازی، شکر، صنایع غذایی، نیروگاه ها و غیره استفاده می شود. همچنین به عنوان رینگ ضد اکستروژن در ترکیب با سایر بسته بندی های نرم تر استفاده می شود.
پکینگ PTFE گرافیت با گوشه های فیبر آرامید :  این بسته بندی یک بسته بندی چند نخی می باشد. گوشه های بسته بندی از نخ های الیاف آرامید آغشته به PTFE گرافیت ساخته شده اند صفحات اصطکاکی از نخ های PTFE گرافیت ساخته شده اند. این ساختار را تقویت می کند توانایی روانکاری الیاف آرامید و بهبود استحکام الیاف PTFE گرافیت خالص.

> نیروگاه ها ویژگی های اصلی > توانایی روانکاری فیبر آرامید را افزایش می دهد و استحکام PTFE را بهبود می بخشد > بسته بندی در کارخانه های خمیر و کاغذ، داروسازی، صنایع غذایی و قند لکه نخواهد داشت.
برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت آگرین نسوز مراجعه فرمایید.
و یا اگر سریعا قصد خرید ،  مشاوره و راهنمایی دارید با ما تماس حاصل فرمایید .
36059765-36056800
بهروز فرج زاده : 09021025124
آدرس ما : میدان امام خمینی – خیابان امیرکبیر – نرسیده به سعدی جنوبی – نبش ناظم الاطبا جنوبی






وبگردی